Δευτέρα 5 Μαΐου 2008

MIRROR by Apsoy...


Όλο αυτό τον καιρό που δεν είχα ίντερνετ, είχα πολύ χρόνο στη διάθεση μου να σκεφτώ ποιο θα είναι το τελευταίο μου κείμενο.

Παρ' όλα αυτά δεν το πήρα απόφαση
(νομίζω συνειδητά το απέφευγα) και μέχρι και τώρα ακόμα δεν έχω αποφασίσει τι θα γράψω στο επετειακό μου, αποχαιρετιστήριο ποστ.

Και λέω επετειακό, γιατί σαν σήμερα πριν ένα χρόνο, αποφάσισα να εκτεθώ για πρώτη φορά διαδικτυακά (αφού στην ζωή μου το έχω κάνει ουκ ολίγες φορές...:)), ανοίγοντας για πρώτη φορά το blogspot και παραθέτοντας σε κοινή θέα σκέψεις και προβληματισμούς μου...


Αυτό που δεν ήξερα τότε, είναι πως ταυτόχρονα άνοιξε και ένα νέο κεφάλαιο στη ζωή μου...
Δεν ξέρω αν φταίει το μπλογκ ή αν τυχαία συνέπεσε χρονικά με την σημαδιακή αυτή περίοδο της ζωής μου... και δε με νοιάζει κι όλας. Όπως και να' χει, το αγάπησα το μπλογκάκι μου όπως αγάπησα και άλλα μπλογκάκια που μου κράτησαν πολύ καλή συντροφιά σε μια εποχή που η κυκλοθυμία μου χτύπησε λίγο κόκκιν
ο... :)

Μέσα σ' αυτό τον
ένα χρόνο κατάφερα να συστηθώ, να μεγαλώσω, να φλερτάρω, να αλλάξω, να -μην- κάνω δίαιτα,να μιλήσω, να αδιαθετήσω, να ξεφύγω, να προβληματιστώ, να αναπολήσω, να τρομάξω, να απογοητευτώ, να παραιτηθώ,να αγχωθώ, να χαίρομαι, να ερωτευτώ, να περιμένω, να ντραπώ, να χαθώ, να αποπροσανατολιστώ, να τολμήσω, να γελάω, να φανταστώ, να μελαγχολήσω, να ταξιδέψω, να ονειρευτώ, να ελπίζω, να σπάσω, να αρρωστήσω, να γδυθώ, να μάθω, να γνωρίσω εσένα, να γνωρίσω εμένα...


Και αν θα μου λείψει αυτό το μπλογκάκι, είναι γιατί καλόμαθα λίγο. Καλόμαθα στο να επικοινωνώ με ανθρώπους που μπορεί να μην ήξερα καν το μικρό τους όνομα ή ποιο είναι το αγαπημένο τους χρώμα, αλλά ήξερα ότι μοιραζόμασταν τις ίδιες ανασφάλειες, το ίδιο χιούμορ ή ακόμα και τα ίδια όνειρα...

Και αυτό είναι που θα μου λείψει περισσότερο...
Η μοναδική αυτή επικοινωνία που δύσκολα έχουμε στην καθημερινότητα μας και που -ευτυχώς- βρήκα εδώ...


Και μαζί με ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όποιον με τίμησε (το εννοώ) διαβάζοντας έστω και λίγες από τις ασυναρτησίες
μου, ανεξάρτητα αν άφησε ή όχι σχόλιο... και μια ευχή: περισσότερα χαμόγελα, περισσότερη ειλικρίνεια, περισσότερο θάρρος και περισσότερη αισιοδοξία! Και να κοιμάστε ήσυχοι, αφού θα φυλάω εγώ τα σύνορα, έτσι?

Καληνύχτα... ;)




ΥΓ(Εννοείται πως με κάθε
ευκαιρία θα μπαίνω και θα διαβάζω τα μπλογκάκια σας...)

ΥΓ2(Επόμενη φορά που θα ακούσετε κάποιον να φταρνίζεται, κατά πάσα πιθανότητα θα είμαι εγώ... που θα βήχω... Γιατί, -και τώρα θα φανερώσω την αληθινή μου ταυτότητα- στην πραγματικότητα θα έπρεπε να με λένε gkoyxoy αφού χαρακτηριστικό μου είναι το ότι βήχω - που όμως ακούγεται σα να φταρνίζομαι...:))


Γείτσες σε όλους!!!

Apsoy!




81 σχόλια:

revqueer είπε...

Έχω βουρκώσει ρε χαμένο! Τι τραγούδι είναι αυτό;

Όσο για σένα, έχεις αφήσει το στίγμα σου μ' αυτό το μπλογκάκι! Πραγματικά αμφιβάλλω αν θα υπάρξει άλλο που συνδυάζει γέλιο και συγκίνηση όπως το δικό σου!

Ρε...
Γείτσες!
:)

BLUEPRINTS είπε...

γειά σου βρε γκούχου/αψού, καλή θητεία (στο έχουμε ξαναπεί νομίζω), όλα καλά να πάνε, εδώ γύρω θα μας ξαναβρείς

Elerran είπε...

Θα μας λείψει το μπλογκ σου...
Καλή θητεία ρε συ!
Χάρηκα που σε "γνώρισα"

Hfaistiwnas είπε...

Apsoy μου! Δεβ ξέρω πολύ, αλλά θα μου λείψεις! Καλά να περνάς!
Να έχεις πολύ καλή θητεία εύχομαι και να μας λες νέα σου!

ΥΓ. Με συγκίνησες... ! απσου! γείτσες!

b|a|s|n\i/a είπε...

συγκινητικό πολύ. έτσι είναι. γελάμε και κλαίμε με λέξεις άλλων που εκφράζουν τα όνειρα μας. ένα γκούχου θα κάνεις και θα έχεις απολυθεί. περνάει πολύ γρήγορα ο καιρός. πολύ καλά να περάσεις! και ένα ευχαριστώ που τα μοιράστηκες όλα αυτά μαζί μας. φιλιά!

aggelika είπε...

Θα μου λείψεις ρε apsoy.. Τα ποστάκια σου έχουν τρομερό γέλιο! Καλά να περνάς και δεν χανόμαστε! Σε περιμένουμε με καινούριες ιδέες για ποστ και ανανεωμένο!

g for george είπε...

Σε αγαπάμε ρε! Και αυτό είναι ένα μεγάλο κέρδος μέσα σε έναν χρόνο! Άνοιξες ένα "μπλογκάκι", έγραψες τόσα πολλά και εν μέσω αυτών, έκανες μερικούς καλούς φίλους. Και αυτό είναι κέρδος μεγάλο... για όλους μας!

Παρεμπιπτόντως, αυτοί οι φίλοι, θα σε πρήξουν στα sms στην σκοπιά.

Don't think you're getting away with it!

Φιλιά πολλά!

apos είπε...

Καλή διασκέδαση στο Στρατό, είμαι βέβαιος ότι θα γελάσεις πολύ, όπως όλοι γελάσαμε, τελικά.
Μπορείς να συνεχίσεις να βάζεις post με τις 'χακί' ιστορίες σου.

gay super hero είπε...

Φεύγεις κιόλας και δεν προλάβαμε να γνωριστούμε από κοντά; Δεν ακούω τίποτα, στην πρώτη σου άδεια, πρέπει να τα πούμε όπωσδήποτε!

Άντε και σου εύχομαι να γίνεις Κ-apsoy-μιτζής! :-)

orestis είπε...

Καλά τι κάνεις;;;;;

Με σύγκινησες...α να χαθείς!!!!χεχε

Εμένα δεν θα μου λείψεις, γιατί ξέρω πως θα ξανάρθεις!

Τι καλύτερο από το να έχες κάποιον ή κάτι να περιμένεις;;;

Φιλάκια πολλά γλυκούλη!!!

Σμακκκκκκκκκ

Κώστας είπε...

Μα γιατί το κλείνεις;

If...ιγένεια είπε...

:(((

Jirashimosu είπε...

Δηλαδή καλό μου pet
κι εγώ που μπαίνω την επόμενη εβδομάδα στα στρατά πρέπει να το κλείσω το blogακι μου λες;

Για συμμορφώσου γιατί πολύ λάσκα σου έχω αφήσει τα λουριά!

hourglass είπε...

:( είμαι σίγουρος ότι πρόκειται απλά για διάλειμμα και όχι κλείσιμο, καλά να περνάς!

One Big DJ είπε...

:'-) luv u.

George Tsitiridis είπε...

πας για άλλα καλύτερα..
δεν πειράζει ..
αποφασή σου ήταν..
θα εισαι πάντα εδω μέσα απο το blog και τα blgo τον άλλων.
Αν και δεν έχω καταλάβει τι σας έχει πιάσει όλους τελευταία και βάζετε ενα τέλος στα blog..

Ανώνυμος είπε...

Πεθανε ο Apsoy!!!
Πεθανε ο Apsoy!!!
Γιεεεεεεεο Βαγκεοοοοοοοοοοο!!!

Επιτελους...καιρος ηταν να
αδειασει η γωνια.Ουστ ρε!!!

Και για ποια συνορα μιλας?
Να μιλησω και να σε εκθεσω???

Εισαι μπλιαξ εισαι ουστ
αντε φυγε παλιοπουστ.

*ΥΓ Εγω παντως σε τιμησα,
δεν μπορεις να πεις*

Ανώνυμος είπε...

Γειάσου φίλε Αψού...αυτό που διαβάζω με λυπεί αφάνταστα...αλλά μάλλον θα έχεις πολύ σοβαρούς λόγους γιανά το κάνεις...αυτό που θέλω να ξέρεις από μένα είναι ότι αν και δε σε γνωρίζω και τόσο καλά (όπως άλλοι εδώ)...παρ αυτά σε συμπάθησα αρκετά μπορώ να πώ...θέλω όπου και αν είσαι να περνάς καλά...έστω και μακριά από μας...και κάπου-κάπου να μας θυμάσαι και λίιιιιγο....έυχομαι να πάνε όλα καλά και κατ ευχήν στη ζωή σου...και μείς εδώ θα μαστε και θα περιμένουμε να σε ξαναδούμε να τριγυρνάς κάπου εδώ σε μιά γειτονειά της μπλογκόσφαιρας!από μακριά...καλή τύχη,Αθανασία.

Good As You είπε...

ρεεεεεεεεεεεε

mmexer είπε...

ΤΟ 'χα διαβάσει λίγα λεπτά μετά που το πόσταρες και λέω άσε... σε λίγο το σχόλιο, σε λίγο....

Όλα καλά θα πάνε.... Να την υπηρετήσεις την πατρίδα....
Θα περάσει γρήγορα ο καιρός όπως πέρασε εδώ αυτό τον καιρό που σε διαβάζουμε!!! :)

Να μας επιστρέψεις μετά.... Βέβαια δεν ξέρω αν θα 'μαστε και μεις εδώ στο μπλόγκινγκ αλλά λέμε τώρα χαχαχαχαχα

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Όλα θα πάνε κατ΄ευχήν. Και στις δύσκολες σκοπιές να θυμάσαι ότι είμαστε κάπου εκεί γύρω και κάνουμε ένα τσιγαράκι παρέα σου.

tovenito είπε...

σεβαστή η α+πόφασή σου. κι όποτε μπορείς να περνάς να μας λες πως περνάς!
υγ. εγώ νιώθω ήδη περισσότερη ασφάλεια. ξεμαντάλωσα και τις πόρτες! λολ

fallen angel είπε...

αντε βρε, καλή θητεία, μια χαρά θα πάνε όλα.

Dr_MAD είπε...

Καλός πολίτης περιμένω να σου πω. Ελα,μη σκας. Εγώ μια χαρά σε άκουσα. Απλά θα έρθει μια μίνι αποτοξίνωση από την ακτινοβολία της οθόνης του pc. Δες την αλλιώς...

Φιλιά ρε χαμένο και να μην ξεχάσεις τους πάτους για τις αρβύλες και μπόλικα λουκετάκια. Φιλιά ξαναμανα

Patrick είπε...

I miss you already...

Leviathan είπε...

euxomai kai ego na einai ena aplo break...filia!!!!!

musicbug είπε...

Xontro!!! Pws egkataleipeis etsi tous fans sou? An sygkwntrwthoume oloi, tosoi pou eimaste, tin exeis vapsei:-) Eyxomai ki egw na peis oti ki o Ross stin Rachel sta "Friends"..."We were on a break!!!"
Kali ypoloipi thiteia boy ki eyxomai n'allakseis gnwmi!!!

PN είπε...

Καλά ντε...δεν πας και στο μέτωπο!! Και μετά μια χαρά θα παίρνεις και άδειες, οπότε θα γράφεις και τα νέα σου από το στρατό. Θα γίνεις ο "αψού-προσοχή" ή ο "αψού-ευπειθώς αναφέρω"...

Θα δεις πως θα περάσει ο καιρός και πάλι στα blogo-κείμενα θα το ρίξεις!!! Δεν λέω γεια. Λέω, καλή επάνοδο!!!!

PaNoS είπε...

Συμπάσχωωωωωω!!!!! ;-) Σε λιγο καιρό και εγω!!! ΚΑΛΗ ΘΗΤΕΙΑ ΑPSOYDAKII!!!

Voltsek είπε...

Καλή θητεία να έχεις και μην ανησυχείς. Μια χαρα θα τα περάσεις. Ο καιρός περνάει γρήγορα.

Ανώνυμος είπε...

Εχεις απο τα ωραιοτερα και αληθινα blog. ειναι πολυ μεγαλο κριμα που το σταματας. αν καταφερεις συνεχισε το. με εκτιμηση, Δημητρης.

Aντώνης είπε...

Γείτσες :)
Με το φτέρνισμα έχω μια ιδιαίτερη σχέση, πάντα με ανακουφίζει. Εύχομαι λοιπόν σαν ένα φτέρνισμα να περάσει ο καιρός. Να πάνε όλα καλά. Και μην ακούω αηδίες, η σκέψη του blog μιά χαρά με αποσπούσε από το ετοιμοπόλεμον εμένα ένα χρόνο μόλις πριν κάτω από τις ίδιες συνθήκες. Τα καλύτερα ποστ έρχονται έχω να σου πω. Τα περιμένω :)

Strahd είπε...

Καλή θητεία να έχεις καλέ μου. Και να δεις θα περάσει πολύ γρήγορα :) Φιλιά.

mahler76 είπε...

Γιατί το κλείνεις το μαγαζάκι σου ρε αγόρι? Άστο ανοιχτό και κάνε έστω και σπάνια κάποιες αναρτήσεις. We love you!!!
Μην χαθείς, ξέρεις που θα μας βρείς.

gatti είπε...

Καλή θητεία!
Δεν είναι ανάγκη να κλείσεις το μπλογκάκι. Μπορείς πάντα να επιστρέφεις, έστω και για λίγο.
Μην χάνεσαι!

Να περνάς πάντα καλά!

Nasos είπε...

min to kleiseis to blog re apsoydako. einai gamato. an krino apo ton tropo poy grafeis pantos eimai sigoyros oti tha kaneis pollous kaloys filous. tha mas leipseis. xxx

Wrong Guy είπε...

glikouli...................poy tha pas????axxxxxxxxxx

g for george είπε...

Εννοείται ότι θα συνεχίσει το μπλογκ του.

Εξ άλλου ξέρουμε που μένει και δεν θα ήθελε να γίνουν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ άσχημα τα πράγματα, έτσι;

Έτσι.

Fish-bait είπε...

Μάκια! :*

phoinix είπε...

να περάσεις όσο καλύτερα μπορείς στο φανταρικό αψουδάκο!
να μη ξεχνάς να μας διαβάζεις και να μας πεις νέα σου το συντομότερο δυνατό.
πολλά φιλιά

Legally Blonde είπε...

Διαβασα το postaki με το που το ανεβασες...και υστερα λεω...θα κανω την στρουθοκαμηλο... Οποτε δεν πιστευω τιποτε απο αυτα που λες...Μια κριση βηχα ειναι και θα περασει...Θα σου ξαναρθει το φτερνισμα...Και εγω θα ειμαι εδν να σου δινω χαρτομαντηλακι...


...εμενα...?
.....εμενα ποιος θα μου δωσει?

(δεν σε χανω εγω παλιοψαρο!ακους?θα μου λειπεις...πολυ ομως!)

φάβα είπε...

ax mwre atsou mou...

relative_stranger είπε...

Τώρα που είμαι στα λελέ μου ξάδερφε, εσύ ξεκινάς. Καλή ΕΣΣΟ να έχεις και κράτα το μυαλό μακριά, να ταξιδεύει με τραγούδια, χορούς και καληνύχτες

Chris Aquarius είπε...

ligo asxeto, alla na sas enimero egkiklopedika os pros to ti mporei na simenei to apsou kai poy mporeis na to breis? :P
1on) APSOU -> the Association of Professors Southern Oregon Univercity
2on) Kikloforei sta: adsl.gr, stivoz.gr, hi5.com, ktl.
3on) Gia ta ypolipa kante ena google kai tha deite na anaferete se alles 3.080 selides. :P
Y.G: Ego pou dialeksa prototipo nick kai otan kaneis google bgazei mono tis dikes moy selides :P

Equilibrium είπε...

Γρήγορα καλός πολίτης ρεεείι! Τιμή μου που σε γνώρισα! Χαρά μου που μού κράτησες συντροφιά με τις αράδες σου!

Iliaxtida είπε...

δεν εχω να πω κατι.. :( ευχαριστουμε για τις ευχες σου-εγω τουλαχιστον θα προσπαθησω να τα κανω ολα αυτα που λες-και να περνας τελεια!!! :)

Anubis είπε...

:_) θα μας λείψεις μικρέ Apsoy
τα κροκοδειλάκια σπαράζουν ήδη στις όχθες του Νείλου..
να προσέχεις

τις (army) ευλογίες μου
Anubis

ethanandthecity είπε...

τα έχουμε ήδη πει,είσαι ήδη σε πλεονεκτικότερη θέση σε σχέση με άλλους συνφαντάρους. οπλίσου με χιούμορ, θάρρος και θα περάσει πολύ γρήγορα όλο αυτό

υγ: εάν χρειαστείς πληροφορίες στείλε μου μέηλ

Ναυτίλος είπε...

Και περάσαμε πολύ καλά γιατί γελάσαμε, κλάψαμε, θυμώσαμε, γδυθήκαμε, και χαρήκαμε μαζί σου. Θα σε περιμένουμε να γυρίσεις γιατί ό,τι και να κάνεις εδώ θα είναι οι φίλοι σου που θα σε περιμένουν. Φιλιά πολλά αγορίνα.

:-***

Dante είπε...

Δεν κατάλαβες καλά... Έχεις fan club κύριος, έχεις υποχρεώσεις... Ο στρατός - στρατός και τα ακτινίδια - ακτινίδια, δεν έχεις να πας πουθενά, και περιμένω ανάρτηση με χακί περιβολή, γκέγκε...;

ΥΓ: Να περνάς καλά φτερνιζούλη :-)

kanataki είπε...

και γω που σκατά θα κάνω ΠΪΚΙΠΙΚΙ ΤΣΑΝ??????

If...ιγένεια είπε...

Μήπως γύρισες? :

M...Ursula είπε...

Apsoudako μου να προσέχεις (και να μας προσέχεις;)και να περνάς καλά!!!Να συνεχίσεις να γράφεις,ε!!!!η γραφή σου είναι πολύ ζωντανή και σπιρτόζικη!!!btw...για μένα στρώνουν τα πράγματα...thanks for your comment!Σε φιλώ προς το παρόν!

If...ιγένεια είπε...

Ο_Ο ακόμα ε..

Aviator είπε...

Να είσαι καλά και να προσέχεις..

Τους ιπτάμενους χαιρετισμούς μου!

:)

Hfaistiwnas είπε...

Ελπίζω να περνάς καλά!!!

mmexer είπε...

άκουσα κάποιον να φταρνίζεται και είπα να πω μια καλησπέρα :)

έτσι για να μην λες πως σε ξεχνάμε χεχε

Phoebus είπε...

Εμείς εδώ θα είμαστε, να σου κρατάμε ζεστή τη θέση, μέχρι να επιστρέψεις..

Mailo® είπε...

Καλή θητεία Apsou-δάκι!!!

Πάνω απ'όλα καλή υπομονή με τους κάφρους που τυχόν θα συναντήσεις.

Εύχομαι να είσαι πιό τυχερός από το Νίκο μου...

Άντε περιμένουμε τα πρώτα νέα σου μόλις μπορέσεις!

comingThrough είπε...

gnorise fantarous, bgale fotografies me tous neous autous filous sou kai baltes edo :D
kalo kouragio kai kalos politis sintoma!!!:)

Marina είπε...

Τι περίεργο να έρχομαι για πρώτη φορά όταν το μαγαζί είναι "κλειστό λόγω ανακαινήσεως". Αφού έγραφες, ταυτιζόσουνα, άνοιγες φύλλο-φύλλο τη καρδιά σου και συμμετείχες στις καρδιές των άλλων, γέλαγες, φταρνιζόσουνα (για να μη χάνεις τη γραμμή)και έβηχες (για να τους τρελλαίνεις), σου πάει νομίζω το βλόγκινγκ!.
Σε βάζω και στα links, να μη σε χάσω τώρα που σε βρήκα

Hfaistiwnas είπε...

Γειά!!!!

Ανώνυμος είπε...

Tης ΓειαΓειας σου Ηφαιστειωνα.
Ασε τον μακαριτη στην ησυχια του :P

If...ιγένεια είπε...

:/ μπουφ..

Τομ Σόγιερ είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Τομ Σόγιερ είπε...

Τίποτα παιδιά... Όσοι πάνε για στρατό, λες και ανοίγει η γη και τους καταπίνει...

g for george είπε...

ΜΑΣ ΛΕΙΠΕΙΣ,COME BACK
ΜΑΣ ΛΕΙΠΕΙΣ,COME BACK
ΜΑΣ ΛΕΙΠΕΙΣ,COME BACK
ΜΑΣ ΛΕΙΠΕΙΣ,COME BACK
ΜΑΣ ΛΕΙΠΕΙΣ,COME BACK
ΜΑΣ ΛΕΙΠΕΙΣ,COME BACK

G Spot Unveiled© είπε...

yes....BUT WHYYYYYY????????????????????
:(((((

If...ιγένεια είπε...

: ακομα ε? :/

Elementstv είπε...

Αντε να κανω εγω το 70ο ποστ.Απαντησε μας ρε αψου,δειξε μας οτι δεν μας ξεχασες...

barel είπε...

71 εγώ ο καινούργιος το ψάρι, ο γάλλος όπως θα σου μάθουν εκεί στο στρατό. καλά να περνάς και να βήχεις. στο στρατό φοβούνται τους άρρωστους μη πάθουν τίποτα.

If...ιγένεια είπε...

Καλημερα και καλο μηνα αψουλη..

angelos είπε...

kali thiteia euxomai..
kai polla kala post otan exeis xrono pleon.

g for george είπε...

Ο λαός απαιτεί, ο apsoy να ξαναρθεί!
Ο λαός απαιτεί, ο apsoy να ξαναρθεί!
Ο λαός απαιτεί, ο apsoy να ξαναρθεί!

Hfaistiwnas είπε...

:) Καλησπέρα! Ελπίζω όλα καλά!!!

Ανώνυμος είπε...

www.arelis.gr
περεχει ερωτονομικον που σοκαρε κοινο και κριτικους με το ομοφυλοφιλικο του περιεχομενο

Ανώνυμος είπε...

www.arelis.gr
περεχει ερωτονομικον που σοκαρε κοινο και κριτικους με το ομοφυλοφιλικο του περιεχομενο

g for george είπε...

Άσε μας, ρε ανώνυμε με το ερωτονομικόν.

Apsoy καμ μπαααακ.....

Axis Mundi είπε...

Μα που είσαι;;;;;
πότε θα επιστρέψεις;;;;;
Ελπιζω τουλάχιστον όλα καλά.

If...ιγένεια είπε...

: αντε ρε :/ ;p

Headnews.gr είπε...

Πολυ ομορφο blog. Επίσης διάβασε τίτλους ειδήσεων σήμερα για την πιο άμεση ενημέρωση σας από τις μεγαλύτερες ελληνικές πηγές ειδήσεων