Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2007

Γκιβ ε μπίτα Χμμμ του μι...

Δεν ξέρω να φλερτάρω.
Ντροπή μου, αλλά δεν ξέρω...


Δηλαδή κάτι λίγο ξέρω, αλλά όπως φαίνεται δεν είναι αρκετό για φλερτ...

Θα έλεγα μάλλον οτι στην καλύτερη των περιπτώσεων είναι απλά τυπικός σύντομος διάλογος γνωριμίας αλλά όχι... φλερτ δεν το λες.

Και δοκίμασα να ακολουθήσω και συμβουλές που μου δώσανε.


Συμβουλή Νο1: Να είσαι άνετος. Όταν μπαίνεις σε ένα μαγαζί να μπαίνεις με τουπέ και να σκανάρεις αμέσως το χώρο...

Μπαίνω στο μαγαζί. Είναι φίσκα! Μιλάμε όμως 10 άτομα το τετραγωνικό... Αλλά δεν έχει σημασία... Πρέπει να είμαι άνετος. Πρέπει να νιώθω ωραίος και θα με προσέξουν όλοι! Μια καλή αρχή είναι το ήμισυ του παντός. Δοκιμάζω να κάνω το πρώτο βήμα...

Λίγη ώρα μετά έχω παραγκωνιστεί σε μια γωνίτσα, έχοντας προλάβει μόνο να σκανάρω τις 3 πλάτες που κόλλησε η μούρη μου, έναν αγκώνα που μου έβγαλε τα γυαλιά, και το κούτελο κάποιου που παρά τρίχα δεν φίλησα για καληνύχτα...

Νιώθω λίγο σαν τουβλάκι tetris που έχει μπει σε λάθος σημείο και παρεμποδίζει τα υπόλοιπα τουβλάκια, αλλά δεν πτοούμαι... Στρώνω μαλλί, χαμογελάω και είμαι έτοιμος!

Μάλιστα, παίρνω και ποτό, το οποίο πίνω σχεδόν αμέσως, αφού... πρέπει να είμαι άνετος (γουλιά), πρέπει να είμαι άνετος (γουλιά), πρέπει να είμαι άνετος (γουλιά), πρέπει να είμαι...κ.ο.κ


Συμβουλή Νο2: Ψάρευε με τα μάτια σου. Κοίτα γύρω, κάρφωσε όποιον σου αρέσει...


Λίγη ώρα μετά και στο δεύτερο πλέον ποτό, άνετα δεν νιώθω, αλλά λίγο ζαλισμένος είμαι και αυτό λειτουργεί προς όφελος μου! Μάλιστα, έχω αρχίσει και λίγο κούνημα στους ώμους και το κεφάλι...

Λες να είμαι και άνετος; Νομίζω είμαι άνετος... Γιέααααα! (γουλιά)...Όλα πάνε ρολόι. Έβαλε κι ένα απ τα αγαπημένα μου τραγούδια... θα δοκιμάσω να κάνω και ένα πολυσύνθετο χορευτικό... ξέρεις από αυτά που πλέον ξε-καρφώνεις τα πόδια από το πάτωμα και αρχίζεις να τα κουνάς κι αυτά με το υπόλοιπο σώμα...

...μόνο που ενώ έχω υπολογίσει να πατήσω πάτωμα, πατάω κάπου πιό μαλακά...

- Ωχ! Συγγνώμη...(ύφος: ενοχικό) *γουλιά*

- Δεν πειράζει... (χαμόγελο)

- :) (χαμόγελο... ύφος: λες;)


Συμβουλή Νο3: Πιάσε εσύ την κουβέντα. Μην περιμένεις να σου μιλήσει κάποιος άλλος. Να έχεις θάρρος και να είσαι κοινωνικός.


Λίγη ώρα μετά, αφού έχω πιεί και το δεύτερο ποτό και αφού έχω δει πως ο άνθρωπος με το πληγωμένο πόδι (εξαιτίας μου) δεν είναι πλέον γυρισμένος πλάτη αλλά έχει περιστραφεί κάμποσες μοίρες προς το μέρος μου, αποφασίζω να κάνω το ίδιο.

Μοίρα και γουλιά, μοίρα και γουλιά, μοίρα και γουλιά...Μοίρα και χορός.

Θα μιλήσω. Σιγά. Αφού -είπαμε- είμαι άνετος...

Χορός. χαμόγελο. χορός. Βλέμμα "κάτι θέλω να σου πω". Ανταποκρίνεται...


Αpsoy: Χαμός γίνεται από κόσμο, ε;

Πατημένος: Ε;

Α: ΛΕΩ, ΠΟΛΥΣ ΚΟΣΜΟΣ!!!

Π: Ναι, πράγματι, πρώτη φορά που γίνεται τέτοιος χαμός...

A: Ο ένας πατάει τον άλλο...
Π: (χαμόγελο) Χμμμ...ναι...
Α: Κι εγώ σε πάτησα...
Π: Ναι, το ξέρω...
Α: Σόρρυ, έτσι;
Π: Ναι, δεν πειράζει - το είπαμε...

*γουλιά*, αμήχανο βλέμμα, *γουλιά*, αμήχανος χορός, *γουλιά*, βλέμμα στο πάτωμα, *γουλιά*, "είμαι άνετος", *γουλιά*...


Α: Σε έχει πατήσει άλλος;

Π: Αμέ...

Α: Και πως συνεχίστηκε η βραδιά;
Π: Ε;
Α: Λέω... Ωραία βραδιά!!!
Π: Ναι...! (απορία στο βλέμμα)

λιγότερο χορός, περισσότερη αμηχανία, περισσότερες *γουλιές*, κοιτάει - κοιτάω αλλού - πρέπει να σκεφτώ κάτι πιό έξυπνο να πω, πρέπει να σκεφτώ κάτι πιό έξυπνο να πω...Με προλαβαίνει...

Π: κχσσσ...τποππδταααρεεε?
Α: Πως;
Π: Καχσσσιι... τοππποδα ταααρεεε?
Α: Συγγνώμη, δεν άκουσα (χαμόγελο)
Π: ΚΑΑΑΧΣΙΙΙ...ΤΟΟΠΠΟΟΟΔΑΑΑ ΣΤΑΑΡΕΝΕΕ?
Α: (μα τι λέει; Δεν ξαναρωτάω - θα γίνω ρόμπα... απλά θα γνέψω) - Χαμόγελο... :)
Π: (απορία...)
Α: (Αμηχανία... Μήπως δεν έπρεπε να γνέψω;)*γουλιά*

Σκατά τα έχω κάνει. Σκέψου κάτι. Εντυπωσίασε. Πες κάτι. Κοιτάει; Κοίτα αλλού μέχρι να σκεφτείς κάτι... σκέψου, σκέψου, σκέψου, σκέφτηκα!!!


Α: Να σ...

(ο Π φιλιέται με τον διπλανό του...)


Καθόλου χορός, μόνο αμηχανία, βλέμμα στους γύρω που αισθάνεσαι πως όλοι έχουν παρακολουθήσει τη συζήτηση και σε κοιτάνε...*πάρα πολλές γουλιές μονορούφι*...


Συμβουλή Νο4: Πιες, γλέντα, πέρνα καλά, είσαι νέος, ερωτεύσου...

...

Νομίζω οτι αν παρομοιάζαμε το κανονικό φλερτ με αυτό το τραγούδι...



το δικό μου θα ήταν αυτό:



39 σχόλια:

aggelika είπε...

xxxxxxxxxx
εε λίγο άτυχος ήσουν και εσύ! Μην το παίρνεις στραβά!
Έπρεπε να πατήσεις και άλλον μετά να δεις μήπως ήταν καλύτερος!
Καλημέρα..

Είδωλο είπε...

xaxaxaxaxaxa
call me
πρεπει να σου παραδωσω κανα 2 μαθηματα το συντομοτερο δυνατον...
Βεβαια θα μου πεις εσυ τωρα εσυ μαλακα τι καταλαβαινεις που σκυλοτραβιεσαι 4 μηνες τωρα...
Σημασια εχει οτι θα εισαι εντος του παιχνιδιου, ναι?

Good As You είπε...

κάθε αρχή κ δύσκολη...

Good As You είπε...

πολύ ωραίο ποστ.. επίσης να αλλάξεις το ρολογάκι, μια ώρα πίσω :)

One Big DJ είπε...

LOL ti mou thymizeis ti mou thymizeis...egw exw kanei kai xeirotero kati xronia prin..mou kleisane to mati kai kinhmatografika gyrnaw na psaksw pou to kleinoun. Otan diapistwsa oti einai gia mena xamogelasa kai efyga!lol

Ανώνυμος είπε...

apsou, αχ σε κυνηγά και σένα ο νόμος του μέρφυ, ή του mr bean.
θα γράψουμε ένα βιβλίο μαζι με όλα τα κουλά που μας συμβαίνουν

kanataki είπε...

πέφτεις πάνω του και λες:
αχ συγνώμη ,ήταν τυχαίο

υγ διαφορετικά εφαρμόζουμε όλο το ποστ σου κατα γράμμα
υγ το λεγόμενο plan B!

xipasmenos είπε...

Αμμος να συνεισφέρω και γω στο βιβλίο; Εγω να δεις πρόσφατα έκανα ΤΗΝ κοτσάνα, και δεν ειχα πιει κιόλας.Ακόμα με βρίζουν. Και ήταν ένα γκομενάκι κόλαση λέμε σνιφ κλαψ λυγμ και ξανα-μανα κλαψ σνιφ λυγμ.....

προβατο μη γελάς σε βλέπω....$!#@!$

Ρεμπεσκές είπε...

*Τωρα εγω θα εκτεθω....*

Amanda Lear???Χτυπηστε με αλυπητα...γουσταρω....χτυπα τε λεμεεεεε....Give a bit S/M to meeeee...Μας εστειλες Αψου.Το ποστακι γαματο.Αλλα ποτε μα ποτε μα ποτε μην γυρισεις πισω σφηνακι (αν σε κερασουν).Μα ποτε....

revqueer είπε...

Πραγματικά είμαι ο τελευταίος που θα σου έδινε συμβουλή για φλερτ! Θεά η Θώδη!

gsus είπε...

hahahahahahhahhahahhaaaaa wraio post!

Fish-bait είπε...

Just be yourself... and keep walking! :0)

Σμμμμμμμμμμμμμοκ! :****

Bliss είπε...

σαν διαφημιση το ποστακι!
do u believe in love from first sight?
no!
second sight?
...:P

την επομενη φορα..ασε καποιος αλλος να πατησει εσενα..
και παρε τη θεση του Π. :P

μακια

Ανώνυμος είπε...

χαχαχαχα ναι σαι καλά γέλασα πάρα πολύ

Neverlandean είπε...

XAAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA!!!!

A ρε τρελέ τέτοια πας και κάνεις; ΤΕΛΕΙΟ ΠΟΣΤ!! ΛΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛ

Το μυστικό είναι τσοψποτισφφφφο λξδφφφαοοδδρολα ξφξσιιφφφκαπφιδσμ
κατάλαβες;

Και φυσικά η γουλιά. :P

:***********

nikisot είπε...

kala 8eiko to post sou apla!!!!!!
xaxaxxaxxaaaaa
teleiooooooo
den 3erw giati alla mou 8umises th skhnh apo to romy and michelle pou mpainoun sto sxoliko xoro!

orestis είπε...

Και να φανταστείς πίστευα ότι είμαστε λίγοι....χεχε

Θα μαζευτούμε να κάνουμε ομαδικά μαθήματα γνωριμιών.

Σμακ

Erisadesu είπε...

orestis... count me in.
εγώ δεν έχω καθόλου ιδέα απο αυτά.

Equilibrium είπε...

Και μένα στο μάθημα... Πρώτα καταλαβαίνουν όλοι οι φίλοι μου ότι μου την πέφτει κάποιος και τελευταίος εγώ... Ασε που όσες φορες έκανα εγω φλερτ κατέληξα με σχεση και μετά από 1-2 χρόνια κατάλαβα ότι δεν έπρεπε να το'χα κάνει... Μιλάμε σπίρτο σε αυτά

Που δίνω τα δίδακτρα λοιπον?

Τελειο ποστ!

Patrick είπε...

Συμπάσχω...Εμένα όταν μου αρέσει κάποιος μιλάω μια ακατανόητη διάλεκτο που δεν βγάζει νόημα.Τελευταία φορά με ρώτησε αν είμαι από Ελλάδα...

M...Ursula είπε...

Καλημέρα!! Χαχά! Ωραίο post..!Και πετυχημένος ο τίτλος του!!
Το καλύτερό σου όμως: Πιες, γλέντα, πέρνα καλά, είσαι νέος, ερωτεύσου...
Φιλίιι!

APSOY είπε...

Aggelika
Η Βασιλειάδου για να βρει γαμπρούς πετούσε κανάτια, εγώ θα ξενυχιάζω :Ρ

Exourane
Σημασία έχει να είμαι εντός του παιχνιδιού και να ρίχνω και καμιά φορά το ζάρι να παίζω :Ρ
Ευχαριστώ πάντως ;)

GoodAsYou
Η αλήθεια είναι οτι το είχα ξεχάσει το ρολόι! Το επιμελήθηκα, ευχαριστώ :)

BigDj
χαχαχα... εσύ τουλάχιστον απέρριψες ;)

AmmeStaMalliaMou
Νομίζω θα το γράψουμε αυτό το βιβλίο. Δως μου 2 βδομαδούλες και θα έχω το πρώτο κεφάλαιο :Ρ

Tsaperdona
Τέλειο. Θα φοράω και ντεκολτέ, θα έχω και κότσο το μαλλί... μια χαρά! Λες να πιάσει;

Xipaki
Έλαααααα... Μοιράσου την κοτσάνα σου μαζί μαααααας!!!

APSOY είπε...

h0m0sapiens
Ευχαριστώ. Κι εγώ προσκυνώ Amanda :). Μισό (μπλοκάκι)..."δεν επιστρέφω ποτέ σφηνάκι" ;)

Lord Revqueer
Νομίζω κάθε συμβουλή καλοδεχούμενη. Ειδικά από εμάς που δεν ξέρουμε τι να αποφύγουμε. Φτιάχνουμε εγχειρίδιο "τι να αποφύγετε"... :)

Gsus
Να σαι καλά :)

FishBait
Μα είμαι myself... αυτό νομίζω είναι το πρόβλημα ;)

Bliss
Την επόμενη φορά θα βάλω βατραχοπέδιλο, να με πατήσουν πολλοί να έχω να επιλέξω ;)

Ethan
:) Ευχαριστώ Ethanako!

Neverako
"Το μυστικό είναι τσοψποτισφφφφο λξδφφφαοοδδρολα ξφξσιιφφφκαπφιδσμ
κατάλαβες;"
γνέφω, *γουλιά* "Ναι, κατάλαβα" ;)

APSOY είπε...

Moody
Δεν το έχω δει το Romy&Michelle... ποιό είναι? νομίζω θέλω να το δω! ;)

Orestako
χαχαχαχα... και πρόβες μεταξύ μας ;). Μ αρέσει σαν ιδέα :D.

Erisabetsu-chan
Πειράζει που εγώ νιώθω λίγο παρήγορα που δεν είμαι ο μόνος? ;D

Equilibrium
Αν το δικό σου φλερτ οδηγεί σε 2χρονες σχέσεις... τότε μπορείς να είσαι ο Καθηγητής του Σεμιναρίου???

Patrick
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα... πλάκα κάνεις? χαχαχαχαχα - γαμάτο! :D

M...ursula
Ήπια, δε μπορείς να πεις... Νέος είμαι, το δέχομαι...Και καλά περνάω - δεν έχω παράπονο!
Το τέταρτο παλεύουμε λίγο ;)

Legally Blonde είπε...

Εμενα οι γκαντεμιες τελευταιως δεν μου συμβαινουν σε γκομενικο επιπεδο... Αλλα μια απο τις πιο αστειες φασεις που εχω ακουσει τελευταιως ειναι μια που συνεβη στον κολλητο μου.(σημ. Ειναι μετριου υψους αλλα ψωνακι)

Πηγε ενας γαλλος και του ειπε:
"Εισαι κοντος...Μ' αγγγγγεσεις"
(εξαλλος ο δικος μου!!!)



Υ.Γ.Τελικα ευτυχως που δεν ακουγες!!!!
Φιλακια αγορακι μου

APSOY είπε...

Ξανθούλα
:)))
Τουλάχιστον ωραίος ο Γάλλος? ;)
(υπομονή με της γκαντεμιές. Κάνουν τον κύκλο τους και περνάνε... πάντα έτσι γίνεται/μέχρι να ξανάρθουν πάλι ;))

Ρεμπεσκές είπε...

Γαλλος...????
Ου λα λα!!!!
Βιβα λα λιμπεγασιον!!!!!!

*Πιαστε και ενα κγουασαν γιατι οτι ξυπνησα...και τον Γκι παρακαλω!!!*

veloz είπε...

panw pou eixa apofasisei na min ksanasxoliasw symbouleytika gt otan meta xroooonia ksethabeis tis symboules mou tis xrisimopoieis enantion mou, O FILOS MOU O APSOU BRETHIKE SE DYSKOLI THESI!!!!! PREPEI NA EPEMBW! MATHIMATA APOPLANISIS (DWREAN) KATHE PARASKEYI KAI SABBATO BRADY!
:)
KLEISE THESI!

g for george είπε...

Α: Σε έχει πατήσει άλλος;
Π: Αμέ...
Α: Και πως συνεχίστηκε η βραδιά;
Π: Ε;

Όλα τα λεφτά
Όλα τα λεφτά
Όλα τα λεφτά

Προσκυνώ, προσκυνώ, προσκυνώ!!!!!!!!

xipasmenos είπε...

Σ.Η.Κ.Α.
Συλογος Ηλίθιων Καμακο Ατακών

Δεχόμαστε αιτήσης Προεδρος Αψου Αντιπροεδρος Αμμος Γραμματεας Αμμος.

phoinix είπε...

και εγώ ιδέα δεν έχω απο τέτοια.Χαζός μέχρι εκεί που δε πάει.Στέκομαι σαν χαζό.Δε μπορώ να χορέψω όπως θέλω γιατί νιώθω ηλίθιος και όλο το σκηνικό είναι κάπως.
Να σου πω μόνο πως μια φορά μου έφεραν ένα σφηνάκι και μετά ήρθαν και μου το πηραν πίσω γιατί δεν ήτανε για μένα!!!!

Soula είπε...

Αν γίνει τμήμα εκμάθησης θέλω κι εγώ να συμμετέχω!
Έχω πολλές ελλείψεις!Όταν γνωρίζεις σε club γερμανο θεό, ξεμοναχιάζεστε σε κάτι βράχια κάτω απο την Ακρόπολη κι εσύ αντί να του πετάξεις τα μάτια έξω του μιλάς για τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό(διότι ή το μιλάμε το αγγλικό ή όχι)...εεε όχι πές μου.Δε χρειάζομαι εκπαίδευση;;

Wrong Guy είπε...

malakia...

apoktas sinithos aytes tis ikanotites otan den tis xriazese

jg είπε...

χαχαχαχα καλησπερα, ωραιο ποστ!
εγω οταν μου λενε κατι και δεν καταλαβαινω, αρχιζω να γελαω σαν να μου εχουν πει το καλυτερο αστειο εβερ! αν γελασει και ο αλλος ειμαι σε καλο δρομο. αν δε γελασει απλα λεω οτι κατι θυμηθηκα και με περνανε για βλημα...oh well..lol

Keen On Boys είπε...

Ω μαλακααα! Eχω να μπώ καιρό να τσεκάρω τα μπλόγκια!!!
Πρώτον:
Που πήγες;;; :)

Δευτερόν:
Καλό είναι στα σχετικά μαγαζιά να μη πηγαίνεις μόνος... να διαθέτεις ένα φίλο για παρέα/support και να μη σε κοιτάνε με υφος "κοίτα την παραπλήγα που είναι στη γωνία μόνη της" (είναι κακός ο κόσμος)

Τρίτον
Α: Σε έχει πατήσει άλλος;
Π: Αμέ...
Α: Και πως συνεχίστηκε η βραδιά;
Π: Ε;

Θεά που θα'λεγε και ο Ψινάκης... μ'αρεσε πολύ η ατάκα, κρίμα που ο τύπος δεν ήταν άξιος να την πιάσει..

Ανώνυμος είπε...

τι θα γίνει apsou, με ένα ποστ τη βδομάδα θα την βγάζεις? αντε γράψε τίποτα. ο λαός περιμένει. εκτός αν το χεις ρίξει στο σεξ, αν είναι έτσι γύρνα σε κανα μηνα , μισός.

APSOY είπε...

h0m0sapiens
'Ντάξει το κρουασάν! Τον Γκι τι τον θες? :D

VeloΘάκι
Που συμπληρώνω την αίτηση? :DDD
(ό,τι πεις μπορεί να χρησιμοποιηθεί εναντίον σου ;))

Georgi
:)))
Εσένα έπρεπε να έχω πατήσει που εκτιμάς το σωστό φλερτ! :Ρ

Xipako
Τι σκατά; Κι εδώ προεδρία πήρα; Φτουυυυυ! (πολλές ευθύνες - όχι τίποτ' άλλο...)

Phoinixako
χαχαχαχαχαχαχα... Αυτό με το σφηνάκι νομίζω είναι απ τα καλύτερα έβερ! :D
(μα κι αυτός... τόσο τσίπης; Ας στο κέρναγε ούτως ή άλλως...:Ρ)

Soula
Κι αν όχι εκπαίδευση, τουλάχιστον επίδομα από το Υπουργείο Πολιτισμού και κάρτα μέλους στο ίδρυμα Μελίνα...:D

APSOY είπε...

Τίτσερ μου
Αυτό λίγο μου ακούγεται σαν την προϋπηρεσία που ζητάνε όλες οι εταιρίες από κάποιο νέο στην αγορά... που αν δεν του τη δώσει κάποιος - πως σκατά θα την αποκτήσει?... (έχω και τέτοιου είδους ανησυχίες, αμέ...;))

P.o.v of a G
Είναι κι αυτό ένα ρίσκο! :)
Κι αν σου έχει πει "πως με βρίσκεις; σου αρέσω;" τότε πως το σώζεις??? χεχεχε...

KeenOnBoys
Δεν πήγα μόνος. Πρέπει να δανειστώ επιπλέον @@ για να το κάνω αυτό...χεχε. Με μια φίλη ήμουν, και δεν έψαχνα κι όλας τίποτα. Απλά είπα να δοκιμάσω την τέχνη μου στο φλέρτ...(τι το θελα?) :D
Ευχαριστώ μπόι μου! :)
Καλό ΣουΚου και καλό μήνα ;)

AmmeStaMalliaMou
Όπως θα διαπιστώσεις απ το επόμενο ποστ άμμε μου, μόνο σεξ δεν έκανα...χαχαχαχαχα... Αποταμίευση ίσως! ;)
Καλό μήνα! :)

Ανώνυμος είπε...

Apsoylaki μου, μικρο μου, χαχαχα :)))