Πέμπτη 17 Μαΐου 2007

Στριπτίζ

Στέκομαι μπροστά στον καθρέφη μου.
Είναι ολόσωμος. Κοιτάζομαι! Από πάνω μέχρι κάτω...!
Εγώ είμαι αυτός;
Εγώ είμαι αυτός! (χωρίς ερωτηματικό)...
Κοίτα να δεις... στέκομαι απέναντι μου!!!

Κάνω ότι τραβάω όπλο. Γελάω! ...μόνο εγώ..!
"Πότε θα ωριμάσεις;" με ρωτάει...
"Εεε;..."... τον κοιτάω με απορία...!
"Ναι ρε βλήμα! Σε σένα μιλάω... εικοσιτόσο έγινες ρε... το έχεις συνειδητοποιήσει;"
Πάω να αντιμιλήσω... με διακόπτει...
"Σκάσε! Εγώ μιλάω τώρα! Σε έχω δει άπειρες φορές να στρώνεις το μαλλί σου, να διαπιστώνεις πως χρειάζεσαι ξύρισμα, να σκαλίζεις κάποιο σπυράκι, να τσεκάρεις την οδοντοστοιχεία σου ή αν σου κάνει ωραίο κώλο το τζιν που φοράς... Ακόμα και να παίρνεις πόζες να δεις ποιό είναι το ωραίο προφίλ σου...!"
(με ξεφτύλισε ο πούστης...)
"Ναι ρε! Πούστης! Έχεις κανένα πρόβλημα; Έλα να το λύσουμε! Τώρα! Εδώ! Θα λογαριαστούμε οι δυό μας! Επιτέλους: Αποκαλύψου... Ρόλος μου δεν είναι να σου λέω αν υπάρχει ομορφότερη χιονάτη από σένα... Ρόλος μου είναι να σου δείχνω ποιός πραγματικά είσαι...! Ποιός πραγματικά είσαι ρε;.."
Σκύβω το κεφάλι... κάνω να δικαιολογηθώ...
"Σκάσε είπα! Σκάσε και γδύσου...".

Υπακούω! Από το γιακά, τραβάω τη μπλούζα μου και γλυστράει πάνω από το κεφάλι μου...! Ισιώνω το μαλλί μου που ανακατεύτηκε..
.
"Πω...πω... πως έχω γίνει έτσι; Που είναι οι φέτες; Καταραμένη πανακότα..."
Αρχίζω να ρίχνω σφαλιαρίδια στην κοιλιά μου. Γυρίζω και προφιλ... Ρουφάω λίγο. Ξε-ρουφάω... Από αύριο γυμναστήριο...
Με κοιτάζει... Όχι! Δε με κοιτάζει! Με καταδικάζει...
Σκύβω πάλι το κεφάλι... και βήχω ένα "σόρυ" μέσα απ' τα δόντια...
"Σε ακούω". Με καρφώνει... στα μάτια... πέρα από τα μάτια... στο μυαλό... πως το κάνει;...

Ημίγυμνος:

Έχω ερωτευτεί. Αλλά μόνο σκιές! Μόνο από μακριά. Όχι από κοντά. Κι όμως έχω νιώσει τον πόνο του έρωτα. Ή τον πόνο του να είσαι μόνος... Δεν ξέρω. Δεν ξέρω αν έχει διαφορά. Όταν μας απορρίπτει κάποιος τι μας πονάει; Η απόρριψη ή το ότι θα μείνουμε μόνοι; Θίγεται ο εγωϊσμός μας ή κρυώνουμε όταν ξαπλώνουμε στο κρεβάτι και δεν υπάρχει κάποιος να μας αγκαλιάσει;

..
. Έχω ερωτευτεί... ή δεν έχω; Είχα πάντως σχέση! Χρόνια κράτησε. Τέσσερα ολόκληρα. Ολόκληρα για εκείνη. Ολόκληρα και για τους γονείς. Και για τους φίλους και τους γνωστούς. Μισά για μένα. Μισή αγάπη, μισή αλήθεια, μισή ζωή...
Ντρέπομαι...


"Συνέχισε...! Μη σταματάς..."

Ξεκουμπώνω το παντελόνι μου. Το κατεβάζω μέχρι τον αστράγαλο. Αρχίζω να το πατάω για να
ελευθερώσω τα πόδια μου από τις χειροπέδες που με έχουν εγκλωβίσει και δε μπορώ να περπατήσω. Δεν το σηκώνω...το αφήνω εκεί...! Παραμένω με το κεφάλι χαμηλά...
"Κοιτάξου"! (προστακτική)

Κοιτάζομαι... Και βλέπω μοναχά την παρουσία μου. Σε κοιτάζω στα μάτια και δεν αμφιβάλω

πως όλη η ουσία είναι εκεί, στη σημασία που δίνεις στα πάντα εσύ (λέει ένας φίλος...).

Γυμνός:
Λέω ψέμματα! Πολλά ψέμματα! Στην οικογένεια μου, τους φίλους μου, εμένα τον ίδιο. Για το τι
θέλω πραγματικά, τι ονειρεύομαι, τι αγαπώ... ακόμα και για τη διάθεση μου...! Γιατί αν τους πω την αλήθεια, θα προσπαθήσουν να με παρηγορήσουν... Και θα αισθανθώ χειρότερα... Γιατί τους έχω πει ψέμματα... !
Ντρέπομαι... Ντρέπομαι αλήθεια...


"Μη σταματάς... "
Κοιτάζομαι! Δε δείχνει καμία κατανόηση; ...

Δ
ε μπορώ να με κοιτάζει...
Κλωτσάω το παντελόνι που βρίσκεται ακόμα στα πόδια μου. Και κατεβάζω το εσώρουχο μου... Όχι αργά. Κανονικά! Σα να είμαι για εξετάσεις στον ιατρό. Σα να μπαίνω για μπάνιο. Μηχανικά...

Σηκώνω πρώτα το δεξί και ύστερα το αριστερό μου πόδι... Το πετάω λίγο πιό πέρα...

Βά
ζω τα χέρια μου για να κρύψω τη γύμνια μου. Κοιτάζομαι...
Εγώ είμαι αυτός. Δεν έχω διάθεση πλέον για χαβαλέ...

Δεν έχω καν διάθεση... κάπου χάθηκε στο δωμάτιο. Σε ένα δωμάτιο με κλειστή πόρτα και μπαλκονόπορτα...

Κάπου εδώ θα είναι, δε μπορεί να εξανεμίστηκε... Την ψάχνω... μάταια...

"Σε ακούω", διακόπτει τις
σκέψεις μου...

Τσι
τσίδι:
Τρέμω! Όχι από το κρύο... Από το φόβο. Για τις αποφάσεις μου, για τη ζωή μου που δεν έχω ακόμα ζήσει. Για τις επιλογές μου. Για τις επιλογές της φύσης μου - που δε με ρώτησε αν θέλω να είμαι εδώ και να είμαι όσα είμαι...! Φοβάμαι για το τίμημα... Φοβάμαι για τη νύχτα! Η νύχτα! Όνομα ουσιαστικό. Γένους θηλυκού. Ενικός αριθμός...! Πληθυντικός αριθμός; οι νύχτες... Οι νύχτες από δω και πέρα...

Φοβάμαι σου λεω...! Θέλω ν
α ξέρω πως εσύ τουλάχιστον είσαι με το μέρος μου... είσαι;...

Δε μου μιλάει. Δεν είναι κανείς στο δωμάτιο. Απλά ένας καθρέφτης. Που καθρεφτίζει έναν γ
υμνό άντρα. Που προσπαθεί να κρύψει τη γύμνια του. Με τον πιό ανορθόδοξο τρόπο...
Μένοντας γυμνός...



Πόσο θα ήθελα να βάλω άλλο τραγούδι!
Αλλά δε με αφήνουν οι στίχοι του! Α, και οι "θείες φωνές"...



15 σχόλια:

Nikos είπε...

Δηλαδή τώρα έχεις σχέση με κοπέλα;
ομγ!

Πάντως κρίμα για την πρώτη σου εμπειρία. Και εμένα κάπως έτσι ήταν... χάλια χαχαχα

το έκανα για να το κάνω. ούτε με ενδιέφερε.

Nikos είπε...

Λες δεν ερωτεύτηκες και νιώθεις μόνος αλλά τι σου λέει ότι και να σου έρθει η ευτυχία εσύ θα την καλοδεχτείς και ότι δεν θα είσαι αχάριστος;

Σε ρωτάω γιατί συνήθως έτσι γίνεται. Τους καλούς τους γαμάνε και τους ̔γαμάνἑ και οι ̔κακοί̔ έχουν ζήτησει και τους αποζητάνε.

Στο τέλος μένεις μόνο εσύ. Ουτε ο γκόμενος ούτε κανεις. Εσύ με τον εαυτό σου. Κοίτα να περνάτε καλά πάντα εγώ ακόμα το προσπαθώ! :-)

ιακωβος είπε...

φιλί

:)

orestis είπε...

Συγκινήθηκα.

Πάντα όταν σε διαβάζω.

Βρίσκω κάτι από τον εαυτό μου στα γραπτά σου.

Neverlandean είπε...

Hey kid! Συνεννοείστε από πριν με τον Good για το επόμενο σας ποστ; :D

Αφού μπορείς και κοιτάς τον εαυτό σου στον καθρέφτη είσαι καλά. Έχω βρεθεί και σε περίοδο που έφτιαχνα τα μαλλιά μου κοιτώντας λίγο πιο πάνω απ' το κεφάλι μου και βούρτσιζα τα δόντια μου με την πλάτη στον καθρέφτη. Τέτοιο διάλογοι με τον εαυτό σου είναι καθαρτικοί.
Και μην ανησυχείς, αυτό που έμαθα τόσα χρόνια στην απομόνωση είναι ότι δε χρειάζεται να πάρεις εσύ όλες τις αποφάσεις. Και αυτές που πρέπει να πάρεις, δε χρειάζεται να το κάνεις αμέσως. Κι αν δυσκολεύεσαι, πάλι να μην απελπιστείς. Όσο κλισέ κι αν ακουστεί, μπορεί να ξυπνήσεις ένα πρωί και να δεις καθαρά όλα αυτά που αξίζουν στη ζωή σου.

Και τότε...

(Απλά προτείνω να κάνεις μικρά και σταθερά βηματάκια κάθε φορά. Τα πράγματα παίρνουν το δρόμο τους και μόνα τους αλλά μπορεί να χρειαστεί να περιμένεις πολύ αν δεν το πιστέψεις λίγο - και από αναμονή ξέρω καλά.)

Τα λέμε, χαρούμενο αγόρι! ;D

veloz είπε...

oi lathos gnwrimies ftaine!! rwta kai emas: Ti einai gay?
Gay einai enas anthrwpos, opws oloi! pou goustarei allous anthrwpous, opws oloi.. mallon sxedon oloi, yparxoun kai aytoi pou den agapane oute ta antera tous.. Pou agapaei opws oloi,alla einai pio dynatos apo tous allous giati ston dithen kosmo pou zoume xreiazetai dynami na agapiseis opws enas gay! Egw dinw respect!
Bres ayto pou theleis kai krata to, diki sou einai i zwi,oxi tis mamas, oxi tou mpampa, oxi tou "kyriou", oxi tis prwin sou, oxi kanenos.. Diki sou mono, oute kan aytou tou periergou ston kathreyti!

APSOY είπε...

@Mr.F
Όχι φίλε!:). Έχω χωρίσει κάποιους μήνες! Δε θα ήμουν εδώ αν είχα ακόμα σχέση. Είπαμε... το θράσσος έχει και τα όρια του ...:)

@Περ-
:*

@Orestis
:). Αχχχχχχχ (αναστεναγμός)! :)

@Never
Ε, άρχισανε οι ζέστες. Να μη γδυθούμε;;; :Ρ
Ευχαριστώ για τα όσα γράφεις...

@veloz
respect κι από μένα!!! Σε σένα!;)

Wrong Guy είπε...

veloz σου έχω πει πως σε παω!

Nikos είπε...

e des to blog mou ligo!!! to allaksa!

Neverlandean είπε...

Κι εδώ. :P

veloz είπε...

@ apsou & the wrong guy
:) :) :)

Nikos είπε...

zise ti zoi sou kai thimise na zisw kai ti diki mou!! haha

Κώστας είπε...

Εύχομαι με τον καιρό να είσαι ελεύθερος να κάνεις τις σωστές ή λάθος επιλογές που θα στις υπαγορεύει μόνο ο εαυτός σου και όχι η πίεση της κοινωνικής αποδοχής.

Ναυτίλος είπε...

Περίεργο, κι εγώ μπροστά στον καθρέφτη έκανα την πρώτη μου εξομολόγηση και παραδέχτηκα ποιος είμαι. Είναι άραγε τυχαία σύμπτωση, ή ισχύει αυτό που λένε μερικοί πως οι καθρέφτες έχουν περίεργες δυνάμεις;

By the way, μου άρεσε πολύ που χρησιμοποίησες κάτι από Κική Διμουλά. ;-)

Iliaxtida είπε...

τωρα διαβασα αυτο το ποστ...πως αντεξες να εχεις σχεση με κοπελα τοσο πολυ καιρο?