Σάββατο 20 Οκτωβρίου 2007

Αγαπώ, αγαπώ, αγαπώ αυτό τον άνδρα!

Σήμερα γνώρισα τον έρωτα...
Ω, ναι... τον έρωτα!!!


Και μπορεί να μην είχε φτερά και να μη φορούσε πάνα-βρακάκι, ...αλλά είχε ένα σβέρκο ΝΑ (με το συμπάθιο), κάτι πλατάρες τόοοοοοοοοσες (δείχνω), και το πιο σέξι βλέμμα και χαμόγελο έβερ!


Και ταιριάζουμε, αχ, πόσο ταιριάζουμε!!!

Θέλουμε τα ίδια πράγματα, ακούμε την ίδια μουσική, έχουμε αντίστοιχους προβληματισμούς...


Και είναι τέλειος!

Έξυπνος, με χιούμορ, κοινωνικός, επιτυχημένος, σεμνός και με μεγάλο πουλί...


Και τον αγαπώ!

Και αγαπιόμαστε αληθινά... όχι επιπόλαια... με αγάπη ουσιαστική...!!!


Και θα παντρευτούμε!

Θα κάνουμε ένα τέλειο γάμο και θα είναι σκέτο κουκλί - το κουκλί μου!!!


Και θα μοιραζόμαστε τα πάντα...

Τις ανησυχίες μας, τα προβλήματα μας, τα λεφτά... το φαγητό μας...

Και ζζζαμπόν! Πολύ ζζζαμπόν! Και δύο πλάκες σοκολάτας - για τα παιδιά - ακούς Κυρ-
..Στέφανε;

Και θα ζήσουμε σε μια φάρμα!

Δίπλα σε ένα λιβάδι, και όλη μέρα θα τρέχουμε γυμνοί στον κάμπο φορώντας λουλούδια στα μαλλιά...


Δεν είναι υπέροχο; Ε;...
...
Το μόνο που μένει είναι να το μάθει κι αυτός!!! Γιατί δεν του μίλησα η αλήθεια είναι...
Και ξέρω - μάλλον έπρεπε να του έχω μιλήσει, αλλά να... δε λένε οτι όταν δε μιλάς με τον άλλο-αλλά περνάς καλά, σημαίνει οτι νιώθεις οικεία και όμορφα, και δεν είναι κακό;
Ε... έτσι κι εγώ, θεώρησα οτι είναι για καλό...
...!
Πως θα γίνει άραγε; Να με γνωρίσει; Έχω τόσα να του προσφέρω...
(χιντ: τελευταία φορά εθεάθη στο Mayo λίγες ώρες πριν...)

Ααααααααχ!!!

Πάμε Νανά...




"Κάπου υπάρχει η αγάπη μου,

μα δε ξέρω ποιά'ναι

κάπου υπάρχει η αγάπη μου,

μα δεν ξέρω που...

Θα τη γυρέψω στα χαρτιά,

θα τη γυρέψω στ' άστρα

καιιιι σαααααν τη βρωωωωωωωωω, στ'ορκίιιιιιιιι-ι-ιιιιιζομαιιιιιιιιιι

πωωωως θααααααααααα ντυθώωωωωωωω, πως θα ντυθώωωωω-ω-ωω στ' άααασπρααααααααα"


Όλοι μαζί...


34 σχόλια:

revqueer είπε...

Λοιπόν, ξέρεις τι; Είναι αλήθεια αυτό που λένε. Τους μεγαλύτερους έρωτες τους ζούμε στο μυαλό μας.

Πάντως αν τη βρεις, μη ντυθείς στα άσπρα!! Έλεος!!

nikisot είπε...

kai egw koumpara pantws!!!
ax makari na mporousa na skeftw kai egw etsi...melagxolia speaking..

Ρεμπεσκές είπε...

Αψου να παντρευτεις.
ΝΑ ΠΑΝΤΡΕΥΤΕΙΣ!!!!
Μην ακους το λασπολογο Ρεβκουηρ που την ειδε κατα του γαμου....κακος ανθρωπος παιδακι μου...τι να περιμενεις


Εστω και στο μυαλο σου...καλο ειναι αυτο :)

Erisadesu είπε...

μπερδεύτηκα πάλι, δηλαδή δεν σε ξέρεις αυτός; ή σε ξέρει αλλά όχι όπως θες εσύ;

και θα συμφωνήσω στο γάμο μη βάλεις ασπρο κουστούμι.

APSOY είπε...

revqueer
Μα δεν κατάλαβες... Υπάρχει - υπάρχει η αγάπη μου!!!
Απλά δε γνωριστήκαμε ακόμα!!!
Χορέψαμε μαζί (απλά σε απόσταση 2 μέτρων και ο καθένας με την παρέα του), μιλήσαμε (πάλι ο καθένας με την παρέα του), ήπιαμε (τα κέρατα μας)...
Σχεδόν βγήκαμε!!!
Απλά ο καθένας με την παρέα του...

Τι εννοείς το ζω στο μυαλό μου?
:ΡΡΡΡΡΡΡΡΡ

Moody
Κουμπάρα-κουμπάρα!
(κι ας ήρθα ακάλεστος στο δικό σου γάμο :Ρ) χεχεχε

HomoSapiens
Θα παντρευτώ! Το'χω φανταστεί! Και εκείνη τη μέρα θα βρέχει ροδοπέταλα, και θα σταματήσει ο πόλεμος, η αδικία και δε θα πεινάνε παιδάκια στις τριτοκοσμικές χώρες!!! :)

Erisabetsu-Chan
Δε με ξέρει. Αλλά είναι θέμα χρόνου!!! Απλά τον μπάνισα σε ένα μαγαζί...
Και θεωρητικά είμαστε αρραβωνιασμένοι!
Απλά δε με έχει γνωρίσει ακόμα - λεπτομέρειες...

Δε θα βάλω άσπρα!!!
Τι να βάλω?
Να βάλω μάυρο που κόβει?

foolish cloud είπε...

apsoy καλημέρα.

πρόσφατα μέσα από μία μακροσκελή συζήτηση κατάλαβα πως ίσως το άλλο σου μισό δεν είναι απαραίτητα κάποιος με τα ίδια γούστα. άλλωστε δε θα τον λέγανε το άλλο μισό, αλλά το ίδιο μισό :) και αυτό γιατί όταν είσαι ίδιος με κάποιον, τότε δεν υπάρχει η ανάγκη της ένωσης σε ένα...

phoinix είπε...

αντε βρε! με το καλό να το μάθει και αυτός!!

Keen On Boys είπε...

Εεεερωτα, εερωτα μου έεεερωτα έεερωτα :P
Ωραία η μυθοπλασία, αλλα θέλουμε details για το παλικάρι

ΠΣ: Ακούς κυρ-Στέφανε; Κάντα έξι τα κουτιά τις σοκολάτες! και βάλε και τρείς μπύρες, κι ένα μπουκάλι κρασί. Θα το κάψουμε απόψε κυρ-Στέφανε, θα το κάψουμε!

Ρεμπεσκές είπε...

Μεσημεριανη ζωνη το κανατε...ακου κει θελετε κ details..λιγη διακριτικοτητα ρε κορακια κιτρινα.....σεβαστητε το παιδι κ το δραμα που περναει.

ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΑΨΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΡΟΥΛΑ ΒΡΟΧΟΠΟΥΛΟΥ.ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΟΝ ΕΡΩΤΑ.

APSOY είπε...

FoolishCloud
Οκ... έχεις δίκιο... Διορθώνω:

"Και ταιριάζουμε, αχ, πόσο ταιριάζουμε!!!
Θέλουμε διαφορετικά πράγματα, δεν ακούμε την ίδια μουσική, δεν έχουμε αντίστοιχους προβληματισμούς..."
;)

Phoinix
Απ' το στόμα σου...:)
Ακους αγάπη μου? Αν με διαβάζεις... έλα να μου κάνεις σαρπράιζ...!!!

KeenOnBoys
Details? Θα σου πω...
Νομίζω τον λένε Γιώργο...
(τον φωνάζω με υποκοριτσικά και ξεχνάω το όνομα του :Ρ)
Α, επίσης, σημαντικό:
Είναι το άλλο μου μισό!!! :D

ΥΓ(Ναι ρε γμτο!, Κυρ-Στέφανο τον λένε το μπακαλάκο... :ΡΡΡΡ)


h0m0sapiens
Ναι-ναι-ναι!
(Από Δευτέρα όλοι συντονισμένοι στη Λαμπίρη - θα πάω να μιλήσω κι εγώ με τη σειρά μου, τώρα που δήλωσε η Ρούλα οτι δε θα κάνει άλλες εμφανίσεις...)!

gsus είπε...

Αυτό δεν είναι δράμα. Είναι το Σαββατόβραδό μου. Σε κατανοώ αψέ.
[πόσο πιο παθέτικ μπορώ να γίνω χοχοχοχοχοχ], και η μαλακία είναι ότι η γαμάτη ατάκα να πω στον απέναντι μου έρχεται όταν γυρίσω σπίτι.
Μην παντρευτείτε ακόμα, δεν μπορώ άλλα δώρα.

Είδωλο είπε...

Kαλωσηλθατε, περαστε και απο δω να σας τραταρω καμια σοκολατιτσα..
τ' ακους κυρ-Δημητρη...
Γιατι τιποτα αλλο δε σε βλεπω.
Ακου εκει δεν του μιλησες, τι μας απασχολεις τοτες?
Κανε την καλη εσυ και μετα εχει ο Θεος, θα δειξει...
Εγω αν ειχα μεινει μονο στο κοιταγμα θα χαν γινει τα μυαλα μου κουρκουτι

Provato είπε...

άντε καλά μη-στέφανα και καλούς μη-απογόνους. και γω στην μη-γάμο θα γίνω μη-κουμπάρος!

μπεεεεε as usual.

Wrong Guy είπε...

ξέρεις με πόσους τα είχα εγώ, χωρίς να το ξέρουν αυτοί;

τζουν λο, σάκης ρουβάς, γεωργούλης, κάτι μοντέλα που μου διαφεύγουν τα ονόματα τους και ένα σωρό άλλους.

μια χαρά περνούσα εγώ, αυτοί δεν ξέρω, και δε με ενδιαφέρει κιόλας

Cookie Basher είπε...

Πφ tell me about it..
Πόσες φορές, πόσες..;

Σε αυτές τις περιπτώσεις, τείνει το ενδιαφέρον να γίνεται εμμονή, τουλάχιστον σε μένα :Ρ

Good luck απσουλάκο!

xipasmenos είπε...

Ναι
οκ
δεκτά ολα
αλλα
να μωρε
Μηπως
ΛΕΩ μηπως
Τα παραλές; Πάντως εγω δεν εχω παει mayo ποτε οπότε δεν ημουν εγω αρα δεν θα ηταν τόσο πια ωραίος ο τύπος!!

One Big DJ είπε...

Mporw na voithisw na ton breis??? There's not a problem that i can't fix cause i can do it in the mix ws gnwston!! ;)

g for george είπε...

Εχμ... το ότι δεν το ξέρει είναι ένα πρόβλημα.

Όχι μεγάλο! μικρό! Μεγαλύτερό είναι θεωρώ το να τρέχεις γυμνός στα λιβάδια!

aggelika είπε...

Τα 'χασε ο αψούλης!!
Σε λώλανε τελείως ο έρωτας παιδάκι μου? Πώς θα τρέχετε γυμνοί στα λιβάδια? Θα φάτε καμιά σαβούρα...

Strahd είπε...

Αχ, έρωτας. Σε καταλαβαίνω απόλυτα ξάδερφε το μπι. Είναι πανέμορφο συναίσθημα. :)

Equilibrium είπε...

Αχ αχ έτσι είναι οι ανεκπλήρωτοι έρωτες... Ολοκληρωτικοί!

ΚΟΙΤΑ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΣΥ ΝΑ ΤΟΥ ΤΟ ΠΕΙΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ :p :)

Good As You είπε...

..............

orestis είπε...

Αχ ωραία.

Και γω σήμερα έπαθα πολλαπλούς έρωτες.

Λες να είχε κάτι ο αέρας;χεχε

φιλάκια

Ανώνυμος είπε...

Αααααχ!!!Ερωτάς με την πρώτη ματιά .... απο την μία μόνο πλευρά! ;)

Ανώνυμος είπε...

love is on the air, αυτό είναι
με κάτι ψεκάζάζουν δίκιο έχει και η orestis και ο λιακόπουλος. να τρελαθούμε στο σεξ, να γίνουμε κομμάτια και να μας κάνουν ντου οι σκοπιανοί.
πρόσεχε apsou, σκοπιανός κατάσκοπος είναι, ή alien, ξέρω γω?

Είδωλο είπε...

Συγνωμη εχει πει τετοιο πραγμα ο Λιακοπουλος?
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
Εχω πεσει απο την καρεκλα.
Τελικα το σεξ ειναι το οπιο του λαου, πανε οι εποχες που μας δειχνανε μπασκετ με τον ΑΡΗ με το τσουβαλι και μας πασσαρανε τον Γκαλη για τοπ-γκομενο.
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
χαχαχαχαχ

Legally Blonde είπε...

Επειδη την θεση του κουμαπρου την επιζητουν πολλοι...εγω να γινω παρανυφακι?

ε?

Φιλακια μικρουλη in love!!!!

(Σε κολλησε κατι ο Mr. wrong?)

Neverlandean είπε...

To πουλί του πού το είδες;

Wrong Guy είπε...

είδες ρε ξανθιά παρασέρνω τους πάντες στο πέρασμα μου!

Ανώνυμος είπε...

Απσου εχεις πρόσκληση για παιχνίδι :)

APSOY είπε...

Gsus
Ωραία ακούγονται τα Σαββατόβραδα σου..χεχε
Πάντα μας στήνει η καλή ατάκα γμτο. Ποτέ δεν έρχεται στην ώρα της...

exourane
Κουρκούτι ιτ ιζ λοιπόν...
Όταν αγριέψουν τα πράγματα θα αρχίσω και τις συλλαβές :Ρ

provato
τουλάχιστον... ο κουμπάρος-τον κουμπάρο θα...?
ή "μη" κι αυτό?

MrWrong
Κι εσύ τα χες με τον Τζουντ Λο?... Για πόσο;
Ελπίζω να μην έχω φάει φανταστικό κέρατο :Ρ

Cookie
Μπα, η αλήθεια είναι πως τον ξεπέρασα ήδη... Τον χώρισα. Δε μου άρεσε, αλλά χρειάστηκε... νομίζω η σχέση μας έκανε τον κύκλο της :Ρ

xipaki
Ο πιο ωραίος τύπος στο Μayo εννοούσα βρε...:)

APSOY είπε...

BigDj
Έλαααααα...
Αναλαμβάνεις και τέτοιους ρόλους?
(να σε έχω στα υπόψιν μου ;))

G4George
Εννοείς για τα ζωύφια και τα έντομα;
Μην ανησυχείς... problem solved.
Θα ψεκαστώ με αουτάν :Ρ

Aggelika
Μωρέ ας φτάσουμε σε εκείνο το σημείο και ας φάω και σαβούρα :Ρ
χεχε

Strahdako
:))))))))))))))
(φτου είπα; λέω πάλι ;))

Equilibrium
Βρήκα ένα μαγαζί που τυπώνει ατάκες σε μπλούζες.. Θα το γράψω σε t-shirt ώστε αν κολώσω, να έχω περάσει ούτως ή άλλως το μήνυμα μου ;)

Goody
Αυτό ξαναπές το good...

APSOY είπε...

Ορεστακο μου
Όταν λες έπαθες πολλαπλούς έρωτες?

Για πε-για πε...
(μου ρθε να γράψω "έχει ζουμί η ιστορία" αλλά δεν ήθελα να παρεξηγηθώ :Ρ)
*ξέφυγα? ΣΜΑΚ

Φάβα
Μετράει αυτός ο τύπος σαν αντικείμενο (πόθου)?
χεχεχεχεχε

Amme sta malia moy
Ευτυχώς που δεν μίλησα τελικά.
Θενκ γκοντ που είμαι χέστης...
φθηνά τη γλύτωσα :Ρ

Ξανθούλα
Βρέθηκε και παρανυφάκι ;)
Ο Wrong τι σόι τίτσερ μου θα ήταν αν δεν είχε τόση μεταδοτικότητα?
:)

Νεβεράκο
Μου το έδειξε για ένα τάληρο :Ρ
:***

Aurangel είπε...

ΠΟΛΥ ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΟ.
ΓΙΑ ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΣΕ ΖΗΛΕΨΑ ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΤΙ ΝΙΩΘΕΙΣ ΟΤΙ ΚΑΙ ΕΓΩ.

ΕΝΑΝ ΕΡΩΤΑ ΖΩΝΤΑΝΟ
ΜΟΝΟ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ...