Πέμπτη 23 Αυγούστου 2007

Σκέφτομαι και (τα) γράφω...!

Κάτι με έχει πιάσει σήμερα...
Και λίγο με έχει ρίξει...

Κάνω υπεράνθρωπες προσπάθειες να δουλέψω, να χαμογελάω, να λέω μαλακιούλες...

Αλλά μόνο το τελευταίο καταφέρνω!!!


Σκέφτομαι που σε λίγο καιρό θα μπω φαντάρος...

Σκέφτομαι σπουδές, διαβάσματα, υποχρεώσεις, εκκρεμότητες...
Σκέφτομαι και τις διακοπές που πέρασαν...

Και τα ράμματα που χρειάστηκε να κάνει κάποιος απ' την παρέα...

...
Σκέφτομαι τα ράμματα που έχω εγώ στο στόμα μου...

Σκέφτομαι που μίλησα στον κολλητό μου και περιμένω να δω τελικά πως και τι και αν και...


Α, και ακούγωντας αυτό:

Anthony & The Johnsons - Soft Black Stars

Θυμάμαι και που διάβασα αυτό:


Απ'όσα έκαμα κι απ'όσα είπα,

να μη ζητήσουνε να βρουν ποιός ήμουν...

Εμπόδιο στέκονταν και μεταμόρφωνε τες πράξεις

και τον τρόπο της ζωής μου...

Εμπόδιο στέκονταν και σταματούσε με,

πολλές φορές που πήγαινα να πω...


Οι πιό απαρατήρητες μου πράξεις

και τα γραψίματα μου τα πιό σκεπασμένα

- από 'κει μονάχα θα με νιώσουν.


Άλλα ίσως δεν αξίζει να καταβληθεί

τόση φροντίς και τόσος κόπος να με μάθουν

Κατόπι, στην τελειοτέρα κοινωνία,

κανένας άλλος καμωμένος σαν εμένα θα φανεί

και ελεύθερα θα κάμει...

(Κώστας Καβάφης)


και απλά το σκέφτομαι κι αυτό...


.
.
.
...Λίγο κουράστικα να σκέφτομαι...!

Δεν είναι υπέροχο το τραγούδι;;;
Άκου το προσεκτικά - άκου το βιολί...!!!

23 σχόλια:

g for george είπε...

Ναι, πρώτος <:-D

Υπέροχο τραγούδι, υπέροχη ποίηση, υπέροχος εσύ.

Και όλα θα πάνε καλά. Ου, άκου με που σου λέω, φαίνεται ο άνθρωπος.

Α, και ο στρατός δεν είναι τίποτα. Ρώτα κι εμένα που τον τελείωσα πριν... εγκμχχ.. 13 χρόνια! Με δύο μετεκπαιδεύσεις, παρακαλώ! Και δεν υπήρχαν κινητά τότε, ούτε mp3 players και τα λοιπά gadgets.

Ρε χαζέ, θα είσαι ανάμεσα σε τόσους άντρες!!!! Σκέψου τις γνωριμίες που θα κάνεις!!!

Φιλιάφιλιάφιλιάφιλιά!

veloz είπε...

loipooooon
argisa na sxoliasw alla exw pathei ayto to anablitiko kati teleytaia..
ENA EXW NA PW: MAS APOTELEIWSES ME TO TRAGOUDI, ontws den isoun stin kales sou meres.. ta kalytera tragoudia einai toso lypitera pou otan eisai xaroumenos de thes na ta akous kai otan eisai xalia den antexeis...

kai epeidi pote de lew mono ena (xa,xa, to eixes pistepsei oti tha stamataga toso eykola??) ti einai ayto o kati pou se epiase kai se erikse??? Na min doulepseis oyte ayrio, sou dinw egw anarrwtiki paidi mou!! na mi xamogelaseis an de sou bgainei.. alla mia malakioula panta xreiazetai,e????

Fantaros??? oooo! diakopes, plakes, gnwrimies, kainourioi filoi, gnwrimies ksana (apo tis alles!!!) ;) ouaou!! MI MASAS!! (na erthw episkeptirio me taper spanakopita???)

Spoudes diabasmata?? to eliksirio tis neotitas!! mono etsi tha meinoume aiwnioi efiboi, ptyxio POTE!!! diakopes koutsa straba tou xronou tha pame (twra kalokairi/xristougenna/pasxa mi rwtas!).
O filos sou eimai sigouri tha epibiwsei tou tragikou symbantos me xaritwmena simadakia (ta parasima mou-etsi ta lew)
ta rammata sto stoma sou tha perasoun oi meres kai tha kopoun kai ayta...

o kollitos sou tha xreiastei pithanon liges meres na to syneiditopoiisei,alla meta tha to dextei... alliws den aksizei gia kollitos (na katathesw ena biografiko mou mipws me proslabete??)

entaksei apsouksako???
(an peis oxi tha akolouthisei epomeno comment sentoni)

Dante είπε...

Ποιό βιολί ρε, είσαι σοβαρός...; Είμαι στο τσακ να πάρω πεντάγραμμα και μολυβάκι και ν' αρχίσω να αναλύω τις αρμονίες... This song's a killer...!!! 8-|
(εκείνο το let them follow whispers and scare away the night με έστειλε αδιάβαστο... )

Επίσης: Η πολλή σκέψη είναι καλή μόνο όταν οδηγεί κάπου...
Αν βλέπεις οτι σε κάνει χάλια, πάρε μια ασπιρίνη και ξάπλωσε... Θα σου περάσει... :-S
Και όταν θέλεις να βάλεις Καβάφη, θα προειδοποιείς στην αρχή του post...
Δε θα μελαγχωλούμε κι εμείς στα καλά καθούμενα, ok...? :-S

ΥΓ: Το τσίμπησα κι αυτό το song... Πόσα καφεδάκια σου χρωστάω so far...? :-)
(kisses apsouδάκο)

Strahd είπε...

Πωωω, κόβεις ή όχι τις φλέβες σου με το κομμάτι; Ευτυχώς που μου τελείωσαν τα ξυραφάκια (ΜΕΝΤΑL NOTE: να πάω αύριο σούπερ μάρκετ να αγοράσω κορν φλέικς :P)

Πέρα από την πλάκα, πολύ ωραίο κομμάτι. Κι εμένα με πιάνουν μερικές μέρες οι μελαγχολίες μου και μάλιστα αρκετά μεγάλες. Καλό είναι να μελαγχολούμε, έτσι το βλέπω εγώ τουλάχιστον, αλλά να προσπαθούμε να μην μας γίνει συνέχεια.

Να σου στείλω και τα χαιρετίσματα από το ξαδερφάκι σου, και ελπίζω να σου φτιάξει το κέφι αυτό έστω και λίγο. :)

Kisses... :)

Legally Blonde είπε...

Και ξαφνικα με μια μουσικη νιωθεις ο,τι νιωθει και ο αλλος...Ειναι σαν λυγμος μικρο μου, το τργουδακι σου...Οσο για τα αλλα...μας βλεπω ηδη ολους εξω απο την πυλη να κανουμε κυμα :)))
Απλα....μην μασας!!!

aggelika είπε...

Κουράγιο apsoy μου.. Θα περάσουν όλα! Μην πας φαντάρος! Τι θα κάνω εγώ χωρίς εσένα? Ειλικρινά είσαι ο μόνος που με κάνει ταυτόχρονα να ξεκαρδίζομαι στα γέλια και να δακρύζω με αυτά που γράφεις!

Καληνύχτα..

(Υπέροχο το βιολί)

Cookie Basher είπε...

Antony λατρεύω, συγχώρα με, αλλά δε θα το ακούσω τώρα, δεν είμαι για να πέφτω! Επίτηδες ακούω συνέχεια Tool για να ξεδίνω από τα κωλομαθήματα! Σιχτίρ πια! (φούντωσα πάλι)

Ένιγουέι..φαντάρος τώρα πας; Ή φλεβάρη μαζί με μένα; :Ρ

Μην την ψάχνεις τόσο, αχ σαν κι εμένα είσαι συ, όλα να τα σκέφτεσαι και να τα αναλύεις. Και μόλις γύρισες κι από διακοπές. Αχάριστο.

Ο κολλητός θα το ξεπεράσει, σιγά το πράμα
xoxox

Haris είπε...

"Χωρίς την μουσική ο κόσμος θα ήταν κόλαση" κάπως έτσι τα έλεγε ο Νίτσε. (Που να ψάχνω τώρα...). Και ταιριάζει και 'δω.
Ο στρατός σε αγχώνει; Και μένα, παρόλο που έχω τελειώσει την θητεία μου...

Strahd είπε...

Όσο αφορά τον στρατό κι εμένα με είχε αγχώσει και μάλιστα τρελά. Ήμουν από τους πρώτους που πήγε όταν έγινε 1 χρόνος αλλά και πάλι μου φαίνονταν πολύ. Αν και τις πρώτες μέρες είχα φάει λίγο φρίκη, μετά κατάφερα και μπήκα στο κλίμα αυτού του θέατρου του παραλόγου.

Στην Καλαμάτα πέρασα καλά, έκανα καλές παρέες και γενικά οι μέρες περνούσαν καλά. Στην Κω ήταν το μαύρο το χάλι αλλά στο τέλος στο Βόλο ήταν τέλεια. Εκεί δεν κατάλαβα στρατό καν.

Οι φωνές είναι ένα καθημερινό φαινόμενο στο στρατό που ποτέ μου δεν κατάλαβα. Αυτό που με ενοχλούσε όμως απίστευτα είναι ότι ενώ σου δίνουν ελπίδες για οποιονδήποτε λόγο, όταν σε βλέπουν ότι σου έχουν αναπτερώσει το ηθικό, εκείνη την στιγμή στις καταστρέφουν. Το βλέπω και τώρα και με το αγόρι μου μέσα.

Φυσικά υπάρχουν και καλές μέρες και γελάς και περνάς καλά. Απλά, όπως είπα και στον αγόρι μου, να προσπαθήσεις να βρεις το κουμπί που κλείνουν τα συναισθήματά σου έτσι ώστε όταν σου φωνάζουν και σου λένε διάφορα να μην σε επηρεάζει τόσο. Από το ένα αυτί να μπαίνει και από το άλλο να βγαίνει. Πίστεψε με θα σε βοηθήσει...


Που θα πάει; Θα περάσει κι αυτό :)

Phoebus είπε...

Καλημέρα παιδάκια μου γλυκά

Δίνω κι εγώ το παρών, μετά από ένα μήνα (ίσως κ περισσότερο) απουσίας στο apsoy-meeting-point. Ή μήπως να πω καλύτερα στο φούρνο του καλού μας apsoy; (για όσους το θυμούνται)

For now, στέλνω ένα μεγάλο φιλί σε όλους κ περισσότερο στον γλυκό μου τον apsoy και κάνω μια μεγάλη βουτιά στην ανατομία που μου κλείνει πονηρά το μάτι για το ραντεβού μας, την Τρίτη…

Είδωλο είπε...

Tι ξεστομισες στον ανθρωπο? Στον κολλητο σου? τι τι τι?
Οχι οτι ειμαι κουτσομπολα... κοινωνικοπολιτικα ερωτοντας

Paranoia είπε...

Θα σου κάνουμε εμείς παρέα νοερά και ουσιαστικά, θα σε λατρεύουμε, θα σε περιμένουμε να μας λες τα νέα σου, θα είμαστε όλοι εδώ δίπλα σου μικρέ μας θησαυρέ!

APSOY είπε...

@g 4 george
Τζιοοοοοοοοοοοοοοοοορτζιοοοοοο! :)
Έλα ρε μαζί μουυυυυυυυυυ
Θα χει πλάκααααααααα
Έλαααααααααααααααααααα
Ένας χρόνος είναι ρεεεεεεε
Μαζί θα'ναι αλλιώςςςςς ρεεεεεεε
(το σκέφτεσαι??? :Ρ)

φιλιάφιλιάφιλιάφιλιά

@Velozaki,
τώρα φταίω να πω ένα "όχι" μπας και μου στέιλεις ακόμα ένα τέτοιο ωραίο σεντονάκι??? :)
Σε ευχαριστώ πολύ μικρή.
Βιογραφικό δε χρειάζεσαι... έχεις μέσον ;)
Και όσον αφορά το θέμα του κολλητού... απλά μακάρι να ταν τόσο απλά τα πράγματα...
Θα δείξει...
φιλάκια*

@Dante,
χαίρομαι που σ' αρέσουν ρε συυυυυ!
Ντάξει, είναι λίγο κοψοφλέβικο, αλλά είναι ωραίο...
Η αλήθεια είναι πως το κείμενο του Καβάφη το πέτυχα ξεφυλλίζοντας ένα βιβλίο του... Κι εγώ τυχαία την έφαγα την κουτουλιά...
;)
τα φιλιά μου...

APSOY είπε...

@strahd,
έχεις αρχίσει να γίνεσαι αδυναμία μεγάλη - φταίει που κοντεύουμε να γίνουμε και σόι...
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα όσα έγραψες για το στρατό. Προσπαθώ να μη με προήσει και νομίζω τα καταφέρνω. Απλά είνα λίγο που βλέπω τη ζωή μου να μπαίνει σε άλλους ρυθμούς και αυτό λιγάκι με ταρακουνάει... ΑΛλά καλό θα μου κάνει-υποθέτω...

Να φιλήσεις το ξαδερφάκι (γιου νόου) και να του δώσεις πολλές ευχές...
(προβλέπεται να νιώσω λίγο σαν παππούς που θα το πω αυτό αλλά...)
Αχ, ρε σας χαίρομαι...
(θα μπορούσε να συνεχιστεί με το "εσείς οι νέοι/απολεύστε τη ζωή κ.ο.κ", αλλά κρατήθηκα...)
τα φιλιά μου!!!!!!!

@Ξανθούλααααααα (νόμιμα)
Σε ευχαριστώωωωωωωω.
Δε θέλω κύμα.
Κανένα κονέ θέλω να την περάσω στην ξάπλα θέλω (ντροπή μου???)
χεχε
φιλάκιαααααααα

APSOY είπε...

@αγγελικάκι,
υπέροχο κι αυτό που είπες...
:) (χαμόγελο)
:* (φιλί)

ΥΓ(όσο για το Γύθειο... έχω κι άλλες απορίες...χεχε)

@Cookieeeeeeeeeee,
Φαντάρος - καλά να μαστε - θα μπω Νοέμβρη... Θα είμαι παλιός κι εσύ ψάρακας.
Αν σε έριξα 1 φορά που σου έβαλα Anthony... με έριξες 100 που ανέφερες πάλι το διάβασμα... :Ρ
Χωρίς πλάκα, καλά κουράγια ρε συ. Σε νιώθω (και το εννοώ/όχι αστεία)
φιλιά

@Haris,
Δε με αγχώνει τόσο ο στρατός σαν στρατός... Όσο το "μετά το λύκειο τι;" που θα ακολουθήσει...
Μάλον έχω πάρει φόρα..χεχε
Ωραίο αυτό που είπε (στο περίπου) ο Νίτσε...
ευχαριστώ που σχολίασες!

APSOY είπε...

@Phoebus,
Που είσαι εσυ ρε μούτρο?
Αν περνάς καλά, συγχωρείσαι...
Αν όχι... τότε ξέχνα αυτό το σχόλιο μου...χεχε
Καλή δύναμη με τα διαβάσματα σου μικρέ. Όλα καλά...
:)

@εξουρανέ,
του είπα ότι κουνάω την αχλαδιά, οτι ξεσκονίζω τον κουραμπιέ, οτι ξεπουπουλιάζω το κοτόπουλο, οτι χορεύω τη μακαρένα, οτι χτυπάω το αφρόγαλα, οτι αλλάζω τις ταχύτητες, οτι κρεμιέμαι απ' την κούνια...
(σχεδόν-όχι ακριβώς με αυτά τα λόγια - καταλαβαίνεις...)!!!
αυτά...
Α! Και περιμένω ανταπόκριση απ' το μέτωπο...
φφφφφφφφιλιά.

@παράνοια,
σ' ευχαριστώ μικρή... πάρα πολύ...
μόνο παρανοϊκό δε μου ακούστηκε αυτό! ;)
φιλάκια

Strahd είπε...

:******** (πολλά φιλάκια :P)

phoinix είπε...

apsou μου πολύ σε καταλαβαίνω.είναι αυτη η φάση των 20 τόσων που πραγματικά μπαίνουμε σε άλλες φάσεις και κοιτάμε με άλλο μάτι τα πράγματα.εγώ νόμιζα οτι ο στρατός θα με αλλάξει και θα χαθώ σε αυτόν αλλά αμα ξέρεις τι γουστάρεις και ποιος είσαι όλα καλά..
με τις σπουδές αστα να πάνε..χάος και εδώ αλλά τι σκατά..θα δουλέψουμε και θα τη βρούμε την άκρη μωρέ..
το σίγουρο είναι οτι είμαστε πολλοί apsou μου..δεν είσαι μόνος σου
και δε λέω οτι δεν είσαι ο μόνος που τα νιώθεις και αυτά τα κλασσικά..λέω οτι δεν είσαι μόνος.
φιλιά ρε

(τουλάχιστον δεν έβαλες Καρυωτάκη αρα όλα καλά!!)

Είδωλο είπε...

Σε παρακαλω Keep me up to date, θελω να δω πως θα καταληξει και να μου επιβεβαιωσεις για το ποσο καλπικοι ειναι οι ανθρωποι και ιδιαιτερα οι φιλοι μας str8. Μιλωντας απο παρομοια προσωπικη εμπειρια

orestis είπε...

Έγραψα ένα σχόλιο χθες, αλλά μάλλον χάθηκε.

Κουράγιο μικρέ μου.

Θα περάσουν όλα ή θα περάσουμε εμείς.

Φιλάκια πολλά

Και καλώς σας βρήκα

aggelika είπε...

Τι απορίες έχεις πια γι αυτό το Γύθειο? Ρώτα με ότι θες..

foolish cloud είπε...

Πολύ καλό.. Είναι από αυτές τις καταραμένες μέρες...

Ανώνυμος είπε...

οντως ο στρατος ειναι μια μεγαλη μαλακια χασιμο χρονου.
στο κεντρο λιγο θα πεσει ζορι μεχρι να δεις τι παιζει.
μετα στην μοναδα αναλογα βεβαια και με την ειδικοτητα σου και το στρατοπεδο θα βαρεθεις να καθεσε.
και φυσικα κανεις δεν ενδιαφερετε για το αν εισαι γκει η στρ8.
για Ι5 το εχεις σκεφθει καθολου??!
γλιτωνεις 12 μηνες απο την ΖΩΗ ΣΟΥ!

φιλουρες !