Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2007

Πισογυρίσματα...

(πισογυρίσματα... κοίτα να δεις που τελικά κρύβω ένα Νοστράδαμο μέσα μου...)
(αυτό ήταν το δεύτερο ποστ μου... και ξαναγυρίζω σε αυτό...
(Μήπως τελικά έκανα τον κύκλο μου???)

"Too Gay or not Too Gay???"

Πέρα από τα εντατικά μαθήματα "σεξουαλικού προσανατολισμού και προσαρμογής σε μία straight κοινωνία" που χρειάζεται να κάνεις κάποια στιγμή στη ζωή σου, και αφού καταφέρεις στις τελικές εξετάσεις να πιάσεις κάτι παραπάνω απ' τη βάση..., αργότερα υποχρεώνεσαι να κάνεις και μεταπτυχιακό, με τίτλο "προσαρμογή στην gay μικροκοινωνία"...

ΔΕΛΤΙΟ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ

Πανεπιστήμιο: Ζωή
Όνομα
: Apsoy

Τμήμα
: Ομοφυλοφίλων

Σχολή:
Σεξουαλικός προσανατολισμός & Προσαρμογή στην Straight Κοινωνία"



ΠΡΩΤΟ ΕΤΟΣ (ή αλλιώς "διαπίστωση")
Ο Κωστάκης και ο Ανδρέας, "χαίρονται" να βλέπουν τη Μαστροκώστα να κάνει διατάσεις στο "Χαμογελάτε είναι μεταδοτικό"... Εσύ αγνοείς τη Μαστροκώστα, αλλά "χαίρεσαι" να βλέπεις "χαρούμενους" τον Κωστάκη και τον Ανδρέα!
(Πολύ χαρά, ε???)

ΔΕΥΤΕΡΟ ΕΤΟΣ (ή αλλιώς "Κατάρες
...")
Γουστάρεις το Νίκο που γουστάρει την Άννα που τα έχει με το Γιώργο...! Η Άννα χωρίζει το Γιώργο, ο Νίκος τα φτιάχνει με την Άννα, κι εσύ καταλλήγεις να σκουπίζεις (κρυφά) ένα δάκρυ, και να προσεύχεσε να ξυπνήσεις την επομένη straight...


ΤΡΙΤΟ ΕΤΟΣ (ή αλλιώς "Πισογυρίσ
ματα")
Γουστάρεις τον Αντώνη, αλλά τα φτιάχνεις με την Κατερίνα... Όταν κάνει sex o Αντώνης με την κοπέλα του, κάνεις κι εσύ με την Κατερίνα...


ΤΕΤΑΡΤΟ ΕΤΟΣ (ή αλλιώς "Αποδοχή")

- "Φίλε? ξέρεις? εμμμ.....είμαι....εεεεε.
....ομφλφλς..." (ένταση φωνής: 3/5)
- "Τι?"

- "Ξέρεις μωρε... είμαι.... ομοφυ-γκουχου" (ένταση φωνής: 1/5)

- "Τι λες ρε φίλε? δε σε ακούω???"

- "Είμαι ομοφυλόφιλος" (ένταση φωνής 5/5 που στην τελευταία συλλαβή έχει κάνει fade out στο 0/5)

- "Α....."


ΠΕΜΠΤΟ ΕΤΟΣ - το έτος του φοιτητή (ή αλλιώς "Αναζήτηση...")
Δίνεις πανελλήνιες. Εύχεσαι να περάσεις στην πρώτη σου επιλογή, αλλά στη Θεσσαλονίκη. Περνάς στην πέμπτη σου επιλογή, αλλά Αθήνα... Ας έχει... Υπάρχει και το mirc... Γνωρίζεις κόσμο... στο τρίτο ραντεβού που κανονίζεις, αποφασίζεις και να πας..., δεν έχεις τι να πεις, το sex κρατάει 3 λεπτά, γυρίζεις σπίτι και νιώθεις πως το ξέρουν όλοι. Κοιμάσαι χάλια... ξυπνάς καλά! Νέα μέρα, νέα διάθεση...


ΟΡΚΩΜΟΣΙΑ (ή αλλιώς "Που είναι ου Βάγκνερ που είναι ου Πουτσίνι? Που έχουν πάει ούλοι εκείνοι?")


Πλέον έχεις ανακαλύψει αρχικά το dating club, έπειτα το parea, και τελικά το gaydar...

Γράφεσαι, και βάζεις μια φωτογραφία σου σε invert colour.... Στέλνεις 2 μηνύματα, λαμβάνεις 3...

Χαζέυεις profile, κοιτάς φάτσες, διαβάζεις about them... Τυχαία βλέπεις και μια φωτογραφία με ένα πέος σε στύση... μάλιστα σκύβεις προς την οθόνη και το κοιτάς προσεκτικά... γουόου...

Λίγους μήνες μετά έχεις γνωρίσει αρκετούς, έχεις διαολοστείλει τους περισσότερους, έχεις πάει με κάποιους, έχεις καψουρευτεί ελάχιστου
ς.
Κάποιος σου έχει"σφυρίξει πως έχεις κάνει μαλακία και πως μπορεί να δει τη φάτσα σου ούτως ή άλλως, αφού το "invert" μπορεί να το κάνει ο οποιοσδήποτε ξε-invert... Αγχώνεσαι για 2 μέρες... την τρίτη το έχεις ξεπεράσει!!!


Βγαίνεις πιό συχνά, μπαίνεις στο dar πιό αραιά... όποτε λαμβάνεις μήνυμα από πέη που σου δίνουν κινητό, το κάνεις delete...


ΔΕΛΤΙΟ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΦΟΙΤΗΤΗ APSOY
ΤΙΤΛΟΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ: "Προσαρμογή στη Gay Μικροκοινωνία"


ΠΡΩΤΟ ΕΞΑΜΗΝΟ (ή αλλιώς "Αποπροσανατολισμός")

Αποπροσανατολίζεσαι, αφού όποιος gay γνωρίζεις έχει πάει με τους 300 (και τον Λεωνίδα), έχει διαπιστώσει πως είναι Gay από τα 4 του και η πρώτη του φορά ήταν στα 12 του.
Κοιτάς το πάτωμα με τύψεις ότανπαραδέχεσαι πως έχεις πάει με γυναίκα, αφού έχεις κουραστεί να βλέπεις τον άλλο να γουρλώνει τα μάτια λες και του έχεις πει ότι τρως σκατά...

ΔΕΥΤΕΡΟ ΕΞΑΜΗΝΟ (ή αλλιώς "Απόρριψη")

Νιώθεις πλέον ότι δεν σε παίζουνε αφού έχεις πάει συνολικά με όσους ένας μέσος gay έχει ξεπετάξει σε έναν Αύγουστο, σε δείχνουνε επειδή τόλμησες να ξεστομίσεις πως "Γαμάτη η Μύκονος - δε λέω, αλλά προτιμώ τη Σαντορίνη..." και παρεξηγιούνται αν τους πεις "Μη με λες χρυσή μου / μου κάνει πολύ κατινίστικο", λέγοντας σου "Μμμμμμμμμμ...σιγά μωρή με σε θίξαμε... άντε γαμήσου παλιοκρυφή...".

Το κερασάκι στην τούρτα είναι όταν πας σε αποκριάτικο πάρτυ gay φίλου σου, και ξεχωρίζεις σαν τη μύγα μες στο evian, αφού ντύθηκες Elvis και όχι Marilyn...


ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΓΙΑ ΕΥΡΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:

Τελικά που ανήκω??? Είμαι ή δεν είμαι gay? Γιατί αν gay σημαίνει να σε έλκουν ερωτικά οι άντρες, το 'χω... Αν όμως gay σημαίνει να φοράς φτερά και ρόμπες σπίτι σου, να λατρεύεις την Streisand, να έχεις πάει με τριψήφιο αριθμό αντρών (μέχρι τα 25) και να αναγνώρισες ότι προτιμάς τα πουλερικά από τα ψαρικά στα 5 σου... τότε μάλλον δεν είμαι!

Αλλά ας μου πει κάποιος που ανήκω, να ξέρω κι εγώ προς τα που να πάω...

30 σχόλια:

revqueer είπε...

Με συγκινείς... Κι εγώ έτσι σκέφτομαι. Δε το είχα διαβάσει το συγκεκριμένο, καλά έκανες και το ξαναέβαλες.

Take Care

bill g. είπε...

Ωραίο ποστ, η τελευταία παράγραφος με εκφράζει απόλυτα, μιας και ακόμα δεν έχω καταφέρει να διαλέξω πλευρα :P πλακίτσα, δεν υπάρχουν πλευρές

Και με γειά το καινούριο λουκ, το πορτοκαλί μ'αρέσει πολυ!

Fish-bait είπε...

Μισώ τα στερεότυπα. Ποτέ να μην βάλεις ταμπέλα και προς Θεού να μην αναγκαστείς να φτιάξεις έναν Χ τρόπο ζωής και συμπεριφοράς, λόγο σεξουαλικών προτιμήσεων.

Be yourself και διαολόστειλε όλους όσους θέλουν να σε βάλουν σε "καλούπια συμπεριφοράς". Είπαμε, only dead fish go with the flow ;-)

orestis είπε...

Με κάλυψε η Fish.

Δεν υπάρχει λόγος να βάζεις ταμπέλες, ούτε να ακολουθείς "συγκεκριμένες συμπεριφορές", επειδή το "επιβάλει"....

Ποιός αλήθεια;

Τα στερεότυπα, η πλειοψηφία, η λανθασμένη εικόνα που υπάρχει για τους gay; Ποιός;

Κανένας.

Κάθε άνθρωπος συμπεριφέρεται και ζει όπως ο ίδιος γουστάρει.

ΥΓ. Το να κυκλοφορήσεις γυμνός στο σύνταγμα, δεν συμπεριλάμβανεται στο όπως γουστάρει....χεχε
:PPPP

Neverlandean είπε...

Ποιανού είναι αυτή η εκτέλεση του Dancing Queen;; Στείλ' την ASAP!!!

Έχω μια απλή συμβουλή:
Fuck 'em. Gay & str8 alike.

:****************

Keen On Boys είπε...

gay είσαι πουλάκι μου, δεν είναι κακο! :)

Btw, όταν λες οτι δε θα τσακωθούμε ποτέ για γκόμενο.. για κάντο πιο λιανά... τί γούστα έχεις; είμαι περίεργος! χιχι

Ρεμπεσκές είπε...

Αψου...υποκλινομαι.Αυτο σου λεω μονο.Υποκλινομαι στο μυαλο στο ταλεντο και στο χιουμορ.Πεφτα τα ανασκελα και φωναζω το ονομα σου.Αξιος κ εσυ κ το ποστ

*ΘΗΡΙΟ!!!!!!Ελιωσα στα γελια και στην σκεψη*

g for george είπε...

Να είσαι ο εαυτός σου. Είναι απίστευτη η πίεση που νοιώθουν οι γκέι στην Ελλάδα να είναι "κάπως". Αυτά που γράφεις τα έχω περάσει κι εγώ και τα έχω συζητήσει με φίλους, επίσης. Και είχαμε καταλήξει ότι "αν έτσι είναι να είσαι γκέι, τότε δεν είμαστε". Μην τους ακούς.

Επίσης συμφωνώ με τα παιδιά και κυρίως με το σχόλιο από fish-bait.

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Έχω την αίσθηση ότι ανήκεις σε μια σπάνια κατηγορία των straight gay.

phoinix είπε...

χεχε εγώ θα προτιμούσα να είχα πάει με γυναίκα..να δικίμαζα τουλάχιστον άλλες γεύσεις.

η Streisand δε μου αρέσει.H Celin Dion είναι κατάρα.Η Βίσση δεν είναι θεά είναι μια ξεμωραμένη και η Disco είναι τέλεια!Το sex and the city το λάτρεψα, όπως και το Lost, γουστάρω τρύπες και ξύλινα σπαθιά και ο κραουνάκης είναι θεός.
έχω χτυπιθεί σε rock συναυλία και μετά πήγα να βρω το τότε παιδί που βγαίναμε σε ένα gay-bar και σκεφτόμουν αυτά που λες..τι κάνω εγώ εδώ?
έχω ανέβει σε τραπέζια έχω ροζ μπλουζάκια μου αρέσουν τα ψώνια αλλά αμα με πεις "μωρή" θα τη φας τη σφαλιάρα..

αυτό που προσπαθώ να πω είναι πως ο καθένας μας έχει τις δικές του επιλογές..σε όλα.
μια επιλογή δε καθορίζει απαραίτητα και τις υπόλοιπες.
δεν είναι πακετάκι το gay-life που το ψωνίζεις στο super-market και το τρως όπως είναι..

ουφ πολλά έγραψα μάλλον!
φιλιά αψουδάκο μου!

Provato είπε...

ανήκεις στην κατηγορία απσουδιστάν. έχει ένα μόνο μέλος που αν θέλει μπορεί να κυριεύσει τον κόσμο. γκε γκε;

μπε μπεε;

sikia είπε...

apsoyli, δε χρειάζεται να ανήκεις πουθενά, ούτε να προσαρμόζεσαι σε αναμενόμενες συμπεριφορές και στερεότυπα...
Το πρώτο βήμα για πλήρη απελευθέρωση είναι να βάλεις γυμνή σου φωτο στο μπλογκ σου (I thought I'd try this...) :-)

Strahd είπε...

Συμφωνώ με τα παιδιά. Δεν χρειάζεται να ανήκεις κάπου. Να είσαι πάντα ο ευατός σου και αυτό είναι στην τελική που σε κάνει να ξεχωρίζεις. :)

One Big DJ είπε...

Be proud of what you are saying and believing. Den exw kati na pw. Me kalypsane oi prolalhsantes.

Ζήτω Τα Λαϊκά Κορίτσια είπε...

Με τον κολλητό μου πάντως τότε το 1990φευγα ήταν πολύ απλά τα πράγματα

εγώ: αχχχ.. αγαπώ Φ. (x-gogo boy του king size)
κολλητος: αχ.. κι εγώ!

ψεκάστε-σκουπίστε-τελειώσατε

Legally Blonde είπε...

That is life μωρακι...Νομιζεις πως την μαθαινεις ποτε???

(Απ: ποτέ όμως!!!)

xxx

ds είπε...

Μπορεί να μην είσαι τίποτα από τα δύο.

nikisot είπε...

se lene apsoy kai eisai kala!!
ta ypoloipa perisseyoyn!

Ανώνυμος είπε...

loooooool τόσο αστείο και τόσο αληθινό! το σχόλιο του παύλου με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο

Wrong Guy είπε...

καλα αυτά τα κουλά με ταλάνιζαν χρόνια.ώσπου μια ωραία μέρα είπα ΔΕ ΓΑΜΙΕΣΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ βρήκα την ησυχία μου,την υγειά μου,μέχρι και γκόμενο βρήκα.

καλή συγκατοίκηση με τον εαυτό σου.αυτό είναι το μυστικό.

One Big DJ είπε...

Symfwnw me Wrong epishs..

APSOY είπε...

revqueerάκο
Μάλλον δε σκεφτόμαστε μόνο εμείς έτσι. Και κρίνοντας από τα σχόλια που ακολούθησαν... μάλλον πρέπει να αλλάξουμε τρόπο σκέψης ;)
(αλλά δεν πτοούμαστε :D)
φιλάκια μπόι.

bill g.
Σε ευχαριστώ billάκο. ΤΟ πορτοκαλί είναι απ τα αγαπημένα μου χρώματα...:)

fish-bait
Έχεις απόλυτο δίκιο και συμφωνώ μαζί σου! Αυτό άλλωστε ήθελα να εκφράσω με το ποστ μου. Πως δεν υπάρχει στάνταρ συμπεριφορά...
:)
φιλάκια fishy

oresti mouuuu
Έλα ρε ορεστάκοοοοοοοοοο!!! (νάζι)
Γιατί να μη μπορώ να κυκλοφορήσω γυμνός στο Σύνταγμα? (λίγο πριν με κάψουν :Ρ - βλέπε σχόλιο πρόβατου σε προηγούμενο ποστ :Ρ)

neverako
Πιό ΑΣΑΠ δε γινόταν. Το χεις ;)
:********* τρελέ.

keenonboys
χεχεχεχεχε. Η ερώτηση της ημέρας! Δεν έχω στάνταρτς μάλλον... απλά πιό γήινες φάτσες ψάχνω. Όχι τόσο μοντελοποιημένους ;)
Α, και αν σου βρίσκεται κάτι σε πιό μελαχροινό :ΡΡΡ
(αν θυμάμαι καλά εσύ ψάχνεις το λευκό του Τάιντ?) χεχε

Keen On Boys είπε...

To λευκότερο λευκό! ;P
Γενικά κάτι παθαίνω με τα ανοιχτόχρωμα...

APSOY είπε...

Homosapien
Ευχαριστώωωω ρεεεεεεεεεε
(βάζω τα χέρια στις τσέπες και κοιτάζω το πάτωμα ενώ κρυφοχαμογελάω και κοκκινίζω ταυτόχρονα)
Εκτός αν το πες ειρωνικά, οπότε σκυθρωπιάζω και γουρλώνω μάτι και νιώθω πολύ πιό αμήχανα...:Ρ

Georgάκο
Ααααααααααα, μη μου τα αλλάζεις?
Πάνω που διέδωσα πως είμαι γκέι θα πρέπει να τους πιάσω πάλι όλους έναν-έναν και να τους πω πως τελικά δεν είμαι?

Είμαι!!! :) (και σ' όποιον αρέσουμε :Ρ)

Pavlo
Λοιπόν θα το υιοθετήσω αυτό που είπες Παύλο μου! Να ξέρω τι να βάλω και στην αγγελία μου :Ρ
(Ο Σάκης καλά? :D)

Phoinix
Πολλά αλλά καλά phoinikάκο! :)
Μάλιστα, αν εξαιρέσεις το σχόλιο για την Βίσση και αν σκεφτείς ότι τον Κραουνάκη τον ακούω για τα παλιά του τραγούδια μόνο...
Συμφωνούμε κι όλας! :D
(Α, και ... και στο θέμα γκόμενου υστερώ :Ρ)χεχε
φιλιάααααα

Provateeeeeee
Γκε-Γκε!!! :D
Αψουδιστάν! Μ' άρεσε... χαχαχαχα!
Αλλά μόνο ένα μέλος?
Θα βγάλω ετήσια και 3μηνιαία προσφορά για μέλη ;)
μπεεεεεεεεε

Sikia moy
ΧΑχαχαχαχαχαχααχαχαχα!
Οκ... αφού αυτό χρειάζεται, αυτό θα κάνω! (για την απελευθέρωση ρε γαμώτο...)
:D
κορυφαίο κόμεντ - απλά :D

Strahd a.k.a. ξ.τ.μ
"Ανήκω σε μένααααααα" που λέει και ο Μαζώ ;)
Ευχαριστώ ρε strahdάκο. :)
Είσαι γλύκας ;)

APSOY είπε...

BigDj
Είμαι πράουντ! :)
Αυτό μου έλειπε κι όλας...
Με τόσα χαρίσματα...χεχε :Ρ
(το έχεσα? ;))

Ζήτω τα λαϊκά κορίτσια
Καταρχάς, 3 ζήτω κι από μένα για τα λαϊκά κορίτσια :D
Εν δευτέροις, ο κολλητός σου θεός, έτσι? χαχαχαχαχαχα
φιλιά, καλώστην.

Ξανθούλα
Κάποιος λόγος θα υπάρχει φαντάζομαι, ε? ;)
φιλάκια ξανθούλα μου

Dynx
Και που ανήκω? Τι είμαι? Μπάι δεν είμαι πάντως αν αυτό εννοείς...
(κρίση ταυτότητας...) :D

MoodyGirl
χαχαχαχαχαχαχα. απλά έγραψες! :D
(καλά, δε με λένε ακριβώς apsoy :Ρ, αλλά είμαι καλά ;))χεχε

Ethanako
:D
Βρήκαμε που ανήκω δηλαδή? :D
Αν μη τι άλλο σπανίζω ;)

Wrong
Αν είναι να βρω γκόμενο, τότε αποβλακώνομαι και τελείως - δεν το συζητώ :Ρ
χεχεχεχε
Φιλιά τίτσερ μου! :)

Cookie Basher είπε...

Χεχε i lol'd
Πάλι καλά να λές που προκειται για Αύγουστο, είναι μήνας με ντουζένια
Εμένα για Γενάρη με κόβω

Cookie Basher είπε...

Α και με γεια το layout ;)

xipasmenos είπε...

Ααα δε θέλω να ακούω τέτοια εκνευρίζομαι.
Δεν υπάρχουν κατηγορίες, και είδη.
Όλοι είμαστε άνθρωποι που απλώς διαφοροποιούμαστε, δεν είναι αναγκη να ομαδοποιούμαστε βάση των χαρακτηριστικών μας.
Είσαι εσύ, είσαι ένα παιδί με ένα συγκεκριμένο χαρακτήρα που έχει δημιουργηθεί με συγκεκριμένα βιώματα.
Δε λέω όλοι θέλουμε να νιώθουμε οτι ανήκουμε κάπου, αλλα πάνω απ ολα να νιώθεις περήφανος που είσαι διαφορετικός και ανήκεις στον εαυτό σου.
Και τέλος οι gay άντρες που περιέγραψες οτι σε απορριπτουν είναι πολύ λίγοι αριθμητικά, και έγω τους θεωρώ κάτι σαν την Μενεγάκη με πούτσο, γενικώς θεωρώ οτι το κραυγαλέο δείχνει σοβαρά προβλήματα, όπως επίσης δεν γουστάρω καθόλου και str8 που διατυμπανίζουν πόσα γκομενάκια έχουν πάρει και πόσο άντρακλες είναι.
Bottom line....get over it, and be just you.

Wrong Guy είπε...

μεναγάκη με πούτσο!!!!

χοτ!!!!!!!!

Equilibrium είπε...

Οι ταμπέλες είναι για τα μαγαζιά... Κι εσύ την ψυχή σου δεν την πουλάς... οπότε χαλλλλλαρα αγόρι μου

:)