Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2007

Φάε κάτι... θα ρέψεις!!!

'Ντάξει....
Η δίαιτα είναι άτιμο πράγμα, έτσι;
Καλά... αν ανήκεις στην μειοψηφία των ανθρώπων που τρώνε τον άμπακο και δεν παίρνουν κιλό, τότε φύγε εδώ και τώρα... Σε μίσησα ήδη...
Αν όμως έχεις προσπαθήσει ποτέ να κάνεις δίαιτα, τότε με νιώθεις...

Κομμένα γλυκά, κομμένα τηγανιτά, κομμένο το ψωμί, κομμένος ο Μαμαλάκης (που παρεμπιπτόντως ακόμα και ρεβύθια με σος τσουκνίδας να φτιάξει, σε κάνει να το βλέπεις αμβροσία...), κομμένα τα ντελίβερι, κομμένα τα μεταμεσονύκτια γευματάκια, κομμένα όλα...

Αντιθέτως αποκτάς καινούρια φιλαράκια... το καρότο: γαμώ τα παιδιά, πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά και Β12, το αγγούρι: που τρως 1 και εκτός του ότι δροσίζεσαι, χορταίνεις κι όλας, και το μπρόκολο: μεγάλη αφασία, που αν το παραβράσεις μάλιστα, λιώνει για πάρτη σου...!

Και λένε πως δεν είναι δύσκολο να τα καταφέρεις...! Αρκεί να μη σκέφτεσαι ότι κάνεις δίαιτα (μάτια με ομόκεντρους κύκλους, βλέμμα υπνωτισμένο και σε ριπίτ η ατάκα "δεν πεινάω-ιδέα μου είναι..."), να τρως λίγο απ' όλα (γιατί αν το ράψεις τελείως, μετά τρως απλά ένα φυστίκι και παίρνεις κιλό...), και να τρως πάντα την ίδια ώρα ("Εεεεμμμ... συγγνώμη αφεντικό που διακόπτω το μίτινγκ, αλλά πρέπει να φάω το μπιφτέκι μου...")...

Έτσι, με λίγη θέληση, πολύ υπνωτισμό και χαλασμένη ζυγαριά, μπορείς "εύκολα" να χάσεις τα περιττά κιλά...
Το πρόβλημα όμως δεν είναι πάντα η πείνα...! Όπως πολύ σωστά είχε πει και η Ορθούλα από το Σαρβάιβορ, η πείνα παλεύεται... Οι άνθρωποι είναι το πρόβλημα...!
Και στη συγκεκριμένη περίπτωση, όταν λέμε άνθρωποι, εννοούμε... τους αξιότιμους φίλους σου!!!

(κάπου εδώ φάε ένα τραγούδι στη μάπα - που δεν παχαίνει κι όλας...)
(Είναι λίγο άσχετο / αλλά αν αντικαταστήσεις τη λέξη "μιλάς" με τη λέξη "μασάς", ταιριάζει...χεχε)

Χάρις Αλεξίου - Οι φίλοι


Οι φίλοι που λες!!!
Οι οποίοι όσο ακόμα ζούσες τη φαγανή σου περίοδο και βγαίνατε για φαγητό, ήταν όλοι λιτοδίαιτοι και έτρωγαν κυρίως σαλάτες, και ήσουν ο μόνος που διάλεγες να φας ένα πλούσιο σε λιπαρά γεύμα. Μάλιστα, αν δεν ήθελες να σε κοιτάξουν σα να κατούρησες τα μάρμαρα του Παρθενώνα, έπρεπε να αφήσεις και την τελευταία μπουκιά (γραφικό;) που δηλώνει πως "Ουφ, κοίτα! Έσκασα - και δεν το έφαγα όλο...!Να-έχει μείνει κι όλας!Τι μικρό στομάχι που έχω;" με αποτέλεσμα να περνάς το υπόλοιπο της βραδιάς κοιτάζοντας τη μπουκιά σου - που είναι και η πιό περιποιημένη/τη φύλαγες για το τέλος -, και να πρέπει να βρεις τρόπο να τους αποσπάσεις την προσοχή ("Ααααα, κοίτα το ωραίο κινέζικο βαζάκι εκεί...!") για να τη μπουκωθείς δήθεν αδιάφορα...
(Μα να αφήσεις τη δύναμη σου;;;)


Και τώρα που αποφάσισες να κάνεις δίαιτα, έτυχε να ανακαλύψουν τα 50 καλύτερα εστιατόρια της πόλης και το Τοπ10 των καφετεριών που φτιάχνουν το τελειότερο σουφλέ σοκολάτας...!
Και τι να κάνεις; Να μην πας; Να μείνεις μέσα; ...
Θα πας!!! Και θα είσαι ο μόνος που θα παραγγείλει ανθρακούχο νερό ενώ όλοι οι άλλοι θα προτιμήσουν τις σπεσιαλιτέ και μετά θα φάνε και γλυκό!!!

Και θα είσαι κύριος, και αν σε κοιτάξουν με βλέμμα τύψεων, θα τους πεις "Όχι ρε... φάτε... δε με πειράζει καθόλου..."! Κι ας τους βλέπεις σαν πελώρια τηγανιτά μπούτια κοτόπουλου - όπως στα καρτούν - και θες να τους δαγκώσεις...

Και αν σου προσφέρουν μια μπουκιά, τότε κοιτώντας αλλού (για να μη φας και το πηρούνι), θα δηλώσεις πως "Ααααα, ευχαριστώ (ταπ στο στήθος), αλλά έχω ήδη φάει πριν έρθουμε..." (27 γραμμάρια μπρόκολο και 8 γραμμάρια τυρί, με τα ψίχουλα από 1 φέτα ψωμί...) "...και δεν πεινάω..."!!!

Και -φυσικά- επειδή θα είσαι ο μόνος που δε μασουλάει, θα είσαι αυτός που πρέπει να μιλάει, με το άγχος μην πει "Προχθές που πίτσα στη μπουκιά" (αντί για "προχθές που πήγα στη δουλειά") και με το άγχος μην πνιγείς από την σιαλόρροια σου...

Και επειδή είναι φίλοι σου και σε αγαπάνε (δεν το λέω ειρωνικά), όταν κάποια στιγμή είσαι στα όρια να τους βρίσεις, θα ακούσεις ένα:
"Πάντως, τσομπ, μμμμμμ, βο σου,ααααααατσόμπ, τσόμπ, όφαση και, μιάμι, φανεί, μμμμμφορά. Τι τσόμπ-τσόμπση!!!"
Που όμως αν συγκεντρωθείς προσεκτικά και το αποκωδικοποιήσεις, θα αποκρυπτογραφηθεί η φράση:
"Πάντως, μπράβο σου... Το έχεις πάρει απόφαση και έχει ήδη φανεί διαφορά. Τι αυτοσυγκράτηση!!!

Και εκεί καταλαβαίνεις τι σου είναι οι φίλοι!
Αυτές οι υπέροχα βλαμμένες φάτσες που βρίσκουν τους πιό ανορθόδοξους τρόπους να σου συμπαρασταθούν, και που μπορεί να είναι λίγο γουρούνια, αλλά τους αγαπάς και γι' αυτό περιορίζεσαι στο να απαντήσεις: "Έχεις σάλτσα στο πηγούνι σου...σκουπίσου...!"

Πάντως είναι λίγο άτιμο πράγμα η δίαιτα...!
Αλλά χρειάζεται θέληση...
Και να μη χρησιμοποιείς για δικαιολογία ότι τρως γιατί είσαι μέλος του Συλλόγου Κατά της Ανορεξίας των Μοντέλων - δοκιμασμένο...δεν πιάνει...
Αν είναι είναι να χρησιμοποιήσεις κάποια δικαιολογία, πες με δάκρυ στο μάτι ότι είσαι βουλιμικός... (απλά ξεχνάς να κάνεις εμετό...) - αυτό παραδόξως, πιάνει!!!
Και να μπαίνεις συχνά στο blog του Ethan, ώστε να πεισμώνεις και να σκέφτεσαι "Αν συνεχίσω έτσι, σε λίγο καιρό θα μπει και η δικιά μου φώτο στην επικαιρότητα της εβδομάδας!" :Ρ

25 σχόλια:

orestis είπε...

To καλύτερο που έχω διαβάσει ποτέ για δίαιτα.

Μη σου πω σκέφτομαι να ξεκινήσω και γω.

Φιλάκια

g for george είπε...

Όλα αυτά είναι βλακείες.

Λοιπόν, άκου με προσεκτικά και το εννοώ: Αν πιέσεις τον εαυτό σου με καρότα, μπρόκολα (μπλιάχ) κτλ, κακά μαντάτα θα έχεις. Πρέπει κι εσύ να είσαι ευχαριστημένος με αυτά που τρως αλλά και να μην το παρακάνεις.

Κοίτα να δεις που ήμουν έτοιμος να ανεβάσω ένα ποστ περί αυτού του γεγονότος! Επίσης, ένα μυστικό που μου έχουν πει είναι το εξής: ό,τι τρως για μεσημέρι, να τρως το μισό το βράδυ. Όχι κανονική μερίδα.

Και φυσικά, αυτοσυγκράτηση στα γλυκά, κτλ. Όχι να τα κόψεις τελείως, αυτό ξέχασέ το. Απλώς, αν έτρωγες 3 παγωτά την μέρα (εεεγκμχχχ... όχι πως το έχω κάνει ΕΓΩ αυτό ποτέ..) τώρα να τρως μόνο ένα και όποτε πραγματικά το θες.

Όλα τα άλλα θα αποτύχουν, άκουσέ με.

Good As You είπε...

ε όχι κ ένα παγωτό την ημέρα.... ένα την εβδομάδα κ άν.....


έτσι σε θέλω αψου.... μαζί στον αγώνα.. μαζί ενωμένοι, ποτέ νικημένοι...

τα χουμε πει. ξυπνάμε με fitness και γάλα άπαχο, στα 1,5% λιπαρά...
στις 12 τρώμε ένα φρουτάκι, άντε ένα γιαουρτάκι.. όχι με μέλι παιδιά.. μια κουταλιά μέλι ισοδυναμεί σε θερμίδες με παραπάνω από μια κουταλιά ζάχαρη. βέβαια το μέλι είναι πλούσιο σε μέταλλα κ ιχνοστοιχεία, ενώ η ζάχαρη είναι άδειες θερμίδες... όντως..

το μεσημέρι, 2-3 η ώρα, ετοιμάζουμε τη σαλατούλα... Ντομάτα, αγγουράκι, ρόκα άφοβα, μαρουλάκι, μια κουταλιά λαδάκι (πολυακόρεστα υγειινά λιπαρά) κ καθόλου αλατάκι. Το κυρίως πιάτο άφοβα ότι θέλουμε σε μικρή ποσότητα. Δλδ, τρώμε μέχρι ίσα να νιώσουμε ότι φουσκώνουμε.....

Στις 5 τρώμε μια μπαρα δημητριωκών... άντε πίνουμε κ ένα καφέ...

και στις 7 τρώμε το τελευταίο μας γεύμα... ένα γιαουρτάκι, ένα φρουτάκι basta, aqui....μετά τις 7 το στόμα ράβει... ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ (από φαγητό πάντα,χαχα) ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ μετά τις 7....

Τα τιπς για μετά είναι απλά.... .Δλδ.... Παραγγέλνουνε όλοι πίτσα.. Πάρα πολύ ωραία..... Πέρνεις ένα κομμάτι πίτσα, το μυρίζεις, το ξαναμυρίζεις, λες στον εαυτό σου "α οκ, χόρτασα" κ το ακουμπάς πίσω. Στο καπάκι σκέφτεσαι το Θεόδωρο Πάγκαλο (ο Βενιζέλ εξαιρείται λόγο διαδοχής), και σκέφτεσαι κ το Σάκη Ρουβά.. Και επιλέγεις.. Αναλόγως του τι επιλέξεις τρως.... Αν επιλέξεις Θεόδωρο Πάγκαλο, δεν τρώς..... Αν επιλέξεις το Σάκη Ρουβά, δεν τρώς.....

Επίσης όταν βγείτε μαζί στο σούπερ ουάου λάουντζ ρέστοραν ακολουθείς κ εκεί τη γνωστή συνταγή. Λες σε όλους ότι "εεε οκ παιδιά, συγγνώμη εγώ είμαι ποπ σταρ κ πληρώνω διαιτολόγο 200€ την επίσκεψη κ μου το πρόγραμμα ορίζει σαλάτα..." Κανεις τουμπεκί, τρως τη σαλάτα κ συνεχίζεις να είσαι ένας ποπ σταρ (εγώ παρεπιπτόντως αυτό λέω πάντα κ με πιστεύουνε...)....

Σόρυ για το πανωσέντονο αλλά μπαίνω θα εσκαγα. Κ για να πάρουμε κ άρωμα από Devil wears prada η καλύτερη δίαιτα είναι να μην τρως τίποτα, κ λίγο πριν λιποθυμήσεις τρώς ένα κομμάτι τυρί... Αποτελεσματικότατη...

Κ μην ξεχνάς αψου.. Εμείς δεν κάνουμε δίαιτα.. Εμείς κάνουμε υγιεινή διατροφή σαν όλους τους φίλους μας. Τη Δέσποινα, την Άννα, το Σάκη...

revqueer είπε...

Να πω κι εγώ το πόνο μου; Πρίν από 2 χρόνια έχασα 17 κιλά. Τώρα έχω πάρει τα 8 και μου φαίνεται τραγικά δύσκολο/ακατόρθωτο να τα ξαναχάσω.
Δικές μου συμβουλές:
1) Να τρως αργά. Κάθε γεύμα να κρατάει κανά 20λεπτο (όχι, αν καταβροχθίζεις ότι προλάβεις σε 20 λεπτά δεν είναι το ίδιο)

2) Πολλά μικρά -σε ποσότητα- γεύματα (αυτό δε σημαίνει ανά δέκα λεπτά και γεύμα)

Καλή μας επιτυχία αδερφέ! See you on ethan's blog!

Keen On Boys είπε...

Ξεχάσατε κάτι πολύ βασικό, άσκηση. Έχει τύχει να χάσω 10 κιλά σε 2 μήνες μόνο με γυμναστήριο, στο οποίο πήγαινα 3 φορές τη βδομάδα...

Δεν τα έχω ξαναπάρει, απλα τώρα θέλω να χάσω κι άλλα 10 :)

Kουράγιο, ξεκινάω κι εγώ επισήμως δίαιτα, έτσι για υποστήριξη! :)

Στο τέλος του μήνα να δούμε πόσα χάσαμε χεχε

Cookie Basher είπε...

*raises hand*
κι εγώ δίαιτα, δεν πάει άλλο
Anyday now hmpfh
Άντε ν'ανοίξουμε συλλογικό μπλογκ για τις δίαιτές μας :Ρ

Πολύ βασική η άσκηση, καλά λέει ο keen. Ένα μικρό μυστικό: η σοκοφρέτα (η κανονική η κόκκινη) έχει λίγες θερμίδες και μπορείς να τρως μια, 2-3 φορές την εβδομάδα για απογευματινό

ιακωβος είπε...

βρεανταποκι... αυτο μας ελειπε. οταν ακουω -για- διαιτες βγαζω σπυρια [ ο δικος μου αγωνας: ενα καθαρο προσωπο ]

καλυτερα να χασω ρολο παρα να σφιξω κωλο

φατε ωρεεεεε! ουτε ο πουρες δεν πηζει με απαχο, μοναχα το μυαλο!

οπως λεει κι η μανα μου: Φαε σκατα και πηγαινε πηδηξου!

μες στο τσιτατο ειμαι σημερα. γαμω...

ιακωβος είπε...

αχ γιατι δεν αλλαζει το αβαταρ μου???
δυσκοιλιο μπλογκερ.κομ

Είδωλο είπε...

Επειδη εχω μιλησει με τον Ethan, Μου ειπε πως δεν ειναι αναγκη να κανεις διαιτα, βγαλε μας μερικες φωτο ολοσωμες, και θα μπεις στην επικαιροτητα μια ολοκληρη εβδομαδα...
Την Μεγαλη Εβδομαδα...
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

One Big DJ είπε...

Egw den kserw apo ayta kathoti pote den ta xreiasthka. To apollwneio swma mou to apodknyei ayto allwste!
Epi toy prwkteou twra...! Min agxwnesai na ksereis oti to agxos dra arnhtika sthn olh diadikasia, epishs..ta paxia sou ta kallia sou. Epishs sto blog toy ETHAN DEN PREPEI NA KSANAMPW APO THN DOYLEIA..ekana to lathos kai petaxtike enas kwlos sta moutra mou. To thema einai oti to eide ki allos opou eipa oti kai kala koitw se praktoreia montelwn gia montela gia fotografiseis modas. Alla tha toy to pw se comment sto epimaxo thema. Ax kahka...!!! :P

ArTeMiS είπε...

χαΧαχαχαχΑΧΑΧΑχΑΧαχαχαΧαχαχΑ!!!!!
Περιττό να αναφέρω ότι το διάβασα στην δουλειά και ΠΕΘΑΝΑ στα γέλια, με κοίταζαν οι πελάτες (καλά, όχι ότι είναι κάτι που δεν κάνω συχνά, το να κοιτάω την οθόνη κ να γελάω)

Καλά τα πας apsoyδάκο μουυ!!!! ;)

Εγώ πάντως όσες φορές έχω ξεκινήσει δίαιτα, από την δεύτερη -άντε τρίτη το πολύ- μέρα ξεκινάω υπνοπαιδεία (ξέρεις.. "το σώμα σου είναι το ιδανικό", "το σώμα σου είναι το ιδανικό") και νιώθω ότι τα έχασα όλα όσα ήθελα (μην σου πω και παραπάνω) και την σταματάω.

Μην το δοκιμάσεις όμως... δεν πιάνει!!!
χαΧαχαχαχΑχΑχΑχα
Φιλάκιααααααα

gay super hero είπε...

Σημασία έχει να διαλέξει κανείς ποια απόλαυση θεωρεί πιο μεγάλη;-)

guerrero7,62 είπε...

Koιτα φαση και εγω νομιζα για καποιον μεταφυσικο και αδιευκρινιστο λογο οτι εισαι μινιον...τωρα θα με πεις που το καταλαβες ρε αδερφε απο το blog,ελα ντε;

APSOY είπε...

orestako mou
Άρα έκλεισε! :Ρ
Θα πάμε μαζί για φαγητό! :ΡΡΡ
φιλάκια;)

George
Το μυστικό για να διατηρήσω τη γραμμή μου το έχω βρει! Απλά το πρόβλημα είναι οτι η γραμμή μου είναι καμπύλη :Ρ.
Χωρίς πλάκα, 'ντάξει... τον έχω βρει το δρόμο μου! :Ρ. Έχει ξαλαφρώσει η ζυγαριά...
(παγωτά πάντως δεν τρώω...χεχε)

GoodAsYou
Κύριε Μουλίνο, σας ευχαριστώ πολύ! χεχεχε.
Αν είναι έτσι, τότε δεν θα λέω οτι κάνω δίαιτα. Απλά θα λέω ότι είμαι μες στη μόδα, κοινωνικός και γουάνα-μπι-σελέμπριτι!
(κοίτα τι σου κάνει το καρότο!!!)
Το σχόλιο για Βενιζέλο-Ρουβά κορυφαίο! χαχαχα

RevQueer
Τώρα αν σου πω ότι το "να τρως αργά" το θυμάμαι πάντα λίγο πριν τελειώσω το γεύμα μου???
Πάντως έχεις δίκιο. Λειτουργεί. Γιατί -λένε- ότι για να φτάσει το μήνυμα στον εγκέφαλο ότι χόρτασες, θέλει 20 λεπτά από τη στιγμή που θα φας.
Φαντάσου σε μένα, που έχω μια τάση να αργώ κι όλας :Ρ (κάποιος το είχε ονομάσει σύνδρομο Apsoy :ΡΡΡΡ)

Καλή μας επιτυχία!
Ξεκινάμε εκστρατεία Ανορεξίας :Ρ

APSOY είπε...

Keen On Boys
Άσκηση έχω ξεκινήσει. Αμέεεεεεε!!!
Κι εγώ 10 θέλω να χάσω! χεχε.
Πάμε μαζί... Με το 1, με το 2, με το ...
(αλληλοσυμπαράστηση - μ' αρέσει :Ρ)

Cookie
Γίναμε πολλοί! :Ρ
Μήπως να ανοίξω μπλόγκο-ινστιτούτο? χεχε
ΥΓ(η σοκοφρέτα δε μου λείπει. Δεν είμαι του γλυκού. Το μεταμεσονύκτιο είναι που με έκανε να πάρω και είναι που μου λείπει...:Ρ)

Περάκο
Μωρέ αν φάω σκατά θα γίνει και το δεύτερο σκέλος? :Ρ
(εκεί να δεις άσκηση...χεχε)

Exoyrane
Μου την είπες?
Όχι - μου την είπες?
Παιδιά?... Μου την είπε!!! :Ο

APSOY είπε...

BigDjμου
Τα κάλλια μου - όπως το πες...
Απλά επειδή έχω βαρεθεί να περπατάω στο δρόμο και να μου σφυρίζουν / να μου την πέφτουν / να πέφτουν στα πόδια μου...
Ζήτω ο Μεσαίωνας :Ρ
φιλιάααααα

Μάτα-Τομάτα
Από Δευτέρα θα το δοκιμάσω :Ρ
(Από Δευτέρα όμως...χεχε)


Ήρωα!!!
Αααααααααααααααααααααα! :D
Διφορούμενο! Μ' αρέσει...
;)

Guerrero
Ε όχι και μινιόν!!!
Κοτζάμ άντρακλας!!!
Τίποτα - αι ριπίτ - τίποτα μινιόν δεν έχω πάνω μου :Ρ
(ντάξει, δεν είμαι και σαν τον πόλτνο!!! υπερβολές...)

veloz είπε...

ax, egw diata apo deytera, paraskeyi dinw kai sk kaigetai to pelekoudi!!!!!!!!!!

Ypomoni apsoupsako mou,les kai de xarikame paidakia kai soufle sti zwi mas...
:P
loipon, ftiaxne mia lista me ayta pou pragmatika laxtarises na fas. kai otan xaseis px 2 kila fae (se logiki posotita) ena apo ayta, san epibrabeysi!k.o.k.

Good luck

:)

Neverlandean είπε...

Καλή επιτυχία σε όσους κάνουν δίαιτα. Εγώ αποφάσισα να (ξανα)γίνω φυτό και να διαβάζω κανονικά για τη σχολή μπας και περάσω κανα μάθημα. Σιγά μη τη βγάζω με μπρόκολα! :P :*

orestis είπε...

Είμαι συμφέρουσα στο φαγητό.

Τρώω σαν σπουργιτάκι.

Και λίγο και εκνευριστικά αργά.

Παιδικό τραύμα: στο σχολείο με ρωτούσαν αν τρώω τις φακές ένα ένα σποράκι...

Φιλάκια

ΥΓ. Γέλα, μπορείς.

Paranoia είπε...

Να σηκώνεσαι απ' το τραπέζι πεινασμένος, η καλύτερη δίαιτα μακράν
και πολλή κίνηση μετά το φαγητό για να μην κάθεται...

φιλιά

bill g. είπε...

Τώρα θα με μισήσεις, αλλά σαν άτομο με μικρό στομάχι, και μια διαίτα εγκατεστημένη στην υπόφυση του εγκεφάλου απ'όταν γεννήθηκα, το κύριο σημείο είναι πολλά μικρά-μέτρια γεύματα. Σκέψου τις μερίδες των γαστρονομικών εστιατορίων. Επί 5-6 φορές τη μέρα. Τώρα, καλή η υγιεινή διατροφή, αλλά εγώ τρώ ότι να'ναι με αυτούς τους ρυθμούς, και είμαι απο 15 χρονών κολλημένος στα 65 κιλά, και δε μπορώ να πάρω κανά κιλό να γίνω τσουπωτός με τίπουτις.

Δε ξέρω αν δουλεύει σε όλους το συγκεκριμένο, δηλαδή φαε Ο,ΤΙ θες, αλλά με πρόγραμμα, ίσως παίζει ο μεταβολισμός, αλλά να ξέρεις ότι συνήθως φταίνε οι μαμάδες που από μικρό σε μαθαίνουν να αδειάζεις το (παραγεμισμένο) πιάτο σου κι όχι να γεμίζεις απλώς το στομαχάκι σου. Καλή επιτυχία πάντως, άντε να έρθει η μεγάλη βδομάδα να σε απολαύσουμε στου Ήθαν.

Ανώνυμος είπε...

εμ αγαπητέ μου όταν είμαστε σε δίαιτα και παρ'όλα αυτά ακολουθούμε τους φίλους μας στα φαγάδικα που προτείνει το αθηνόραμα, το παιχνίδι είναι χαμένο εξαρχής! πλάκα κάνω, καλή επιτυχία στην προσπάθεια σου!

Legally Blonde είπε...

Να σου πω κατι...?

Αυτους τους φιλους σου απο την αγγελια δεν τους πηρε κανεις ε???

Θελεις να μου τους δανειζεις οταν ερχομαι στην Αθηνα?Δεν εχω βρει πουθενα φαι της προκοπης!!!!
:PPPPP


Φιλακιααααα

Ναυτίλος είπε...

Τελικά ταιριάζουμε τα δυό μας. Έχω κι εγώ το ίδιο σπαστικό πρόβλημα με τους φίλους μου. Εγώ μονίμως σε δίαιτα, κι αυτοί να τρώνε το ένα προφιτερόλ μετά το άλλο, και να είναι μονίμως καρφωμένα τα κιλά τους στα 70 κιλά!!!

Βγαίνουμε έξω για φαγητό. Αυτοί μπριζόλες, τηγανιές, πατάτες τηγανιτές με το κιλό· εγώ με τα χόρτα, το μπρόκολο και λίγη φέτα.

Είναι άδικο γαμώ τι μου, είναι άδικο!

Btw, «[...] κοιτάζοντας τη μπουκιά σου - που είναι και η πιο περιποιημένη/τη φύλαγες για το τέλος [...]» Κοίτα να δεις, ακριβώς το ίδιο κάνω κι εγώ· και τρελαίνομαι όταν μου την ζητάνε για να πάρουν λίγο γεύση!

Unknown είπε...

απιστευτος!
εχεις χαρισμα!
απο τοτε που πηρα κατι παραπανω μεχρι σημερα δεν μπορεσα να κανω ποτε.
γραφεις υπεροχα παντως