Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2007

Oooh, Paris...


Νομίζω θέλω να πάω Γαλλία!
Ναι!!!
Δεν ξέρω πως μου καρφώθηκε αυτό...

Δεν έχω πάει ποτέ... Ούτε έχω κάποιο κόλλημα με τη Γαλλία. Έχω άλλες χώρες - απωθημένα που θα επέλεγα να πάω σε σειρά προτεραιότητας...!

Αλλά τώρα θέλω Γαλλία...


Και το θέμα δεν είναι ότι θέλω απλά να κάνω ένα
ταξίδι σε άλλη χώρα.
Το δύσκολο είναι ότι θέλω να κάνω ταξίδι και στο χρόνο...

Θέλω να πάω στη Γαλλία και να είναι αρχές δεκαετίας '80.

Ναι!!!



Και να κάνει κρύο - καλή ώρα.
Και να ακούγεται μια μουσική σαν αυτή:


Η οποία παρεμπιπτόντως, θα με συνοδεύει στην εξόρμηση μου στην πόλη, όταν θα κόβω βόλτες με θέα τον πύργο του Eiffel ή όταν θα κοντοστέκομαι πάνω από κάποια γέφυρα και θα κοιτάζω τα καραβάκια βυθισμένος στις σκέψεις μου...


Και η παρέα μου να είναι κάπως έτσι ('ντάξει, ίσως στο λίγο πιό ωραίο...):


Και να μου φωνάζουν "Αλέεεεεεεεεξηηηηηηηηηηηηηη - ού-ούυυυυ" με σπαστή προφορά, κι ας μη με λένε Αλέξη. (...είναι πιό κινηματογραφικό όνομα)!
Και να δίνουμε ραντεβού σε γνωστά σημεία της πόλης και να έρχονται μόνο τρέχοντας - όπως γίνεται στις ταινίες!

Και να είμαστε και μεταγλωττισμένοι λίγο... Ξέρεις... να ακούγονται οι φράσεις και το στόμα να εξακολουθεί να ανοιγοκλείνει για κλάσματα του δευτερολέπτου...


Και σε κάθε βραδινή μας εξόρμηση, να γνωρίζουμε παρέες και να φλερτάρουμε με τον καλύτερο και πλέον αυθεντικό τρόπο... Με κοντινό στα βλέμματα -που τρεμοπαίζουν για να τονίσουν τη φλόγα της στιγμής-, με κοντινό στα χείλη -που δαγκώνονται για να δείξουν την πρόθεση-, και μετά κοντινό στα ποτήρια την ώρα του "τσιν-τσιν".


Και όταν καψουρευτούμε, θα το ζούμε τόσο έντονα και θα κάνουμε κάμποσες τρέλες, αναγκαίες για την εποχή, με αποκορύφωμα το να φωνάζεις "Ζετεεεεεεεεμμμμμ" από τον πύργο του Eiffel με λίγο μεγαλύτερη χρονοκαθυστέρηση λόγω της μεταγλώττισης...


Ωραία δε θα 'ναι;

Τώρα που χειμώνιασε κι όλας...

Και έχω ανάγκη να αλλάξω παραστάσεις.

Και έχω και τάσεις φυγής...

...

Που καλύτερα από τη Γαλλία;

28 σχόλια:

veloz είπε...

αχ, Γαλλία ειναι το επόμενο ταξίδι μου.. :)

APSOY είπε...

Επίσης - άσχετο, αλλά...
Δεν προλαβαίνω, δεν προλαβαίνω, δεν προλαβαίνω...
Έχει πέσει διάβασμα και δεν προλαβαίνω τίποτα...
Θα μπω μια και καλή και θα διαβάσω όλα τα ποστ σας μαζεμένα...

Αααααααχχχχ, ενώ στη Γαλλία... θα είχα χρόνο :Ρ

APSOY είπε...

ΒελοΘάκι μουυυυυυυ
:)
Θα το αλλάξεις σε vite το veloz?
:D
φιλάκια πολλά κουκλάρα.

Ανώνυμος είπε...

μωρε και στην κάτω παναγιά να ήμουν με αυτες τις συνθήκες που περιγράφεις, παράδεισος θα ήταν.

One Big DJ είπε...

...pouthena den yparxei kalytero meros..sou milaei o pathwn...

orestis είπε...

Αχ, ναι Γαλλία.

Γιατί μου έμεινε και ένα απωθημένο με κάτι γαλλάκια, από τις καλοκαιρινές διακοπές.(άσχετο)

Καλό διάβασμα.

φιλάκια

Keen On Boys είπε...

Εμένα πάλι παρόλο που έχω πάει, γιατί δε μου άρεσε τόσο;
Δε λέω, είναι ενα μέρος που πρέπει οπωσδήποτε να πας, αλλα μόνον αυτό... Δεν είχα ποτέ αυτή την ιδιαίτερη έλξη που έχει ο περισσότερος κόσμος με το Παρίσι...

Μ'αρεσε όμως το νοσταγλικό feeling που απέπνεε το ποστ σου, αλλα θα προτιμούσα το soundtrack να ήταν "La Ritournelle" απο Sebastien Tellier ή "Time is the Enemy" απο Quantic (μιας που θες και δεκαετία '80 στο Παρίσι, ο τίτλος και η μελαγχολία του συγκεκριμένου κολλάνε μια χαρά)

ArTeMiS είπε...

Καλησπέρεεεεεεςςςςςςςςςς!!!!!!

Θα συμφωνήσω με τον ammos sta malia mou.. όπου να 'ναι εκτός από δω!!
Κι εγώ έχω τάσεις φυγής και άμεσης αλλαγής τον τελευταίο καιρό.. Θέλω να τα διαλύσω όλα (έχω ήδη ξεκινήσει ;Ρ)!!

Νομίζω πάντως ότι το δικό σου πρόβλημα, έγκειται στον καιρό.. (λέμε τώρα)

Καλό διάβασμα! Φιλάκιααααα

xipasmenos είπε...

Axxx apsou μου, μην πας θα απογοητευτείς τρελά.

Ο πυργος του Αϊφελ;
Δώσε 50 ευρώ να ανέβεις με το ασανσερ και 15 με τα πόδια και σου βγει η γλώσσα, και αυτο αφόυ περιμένεις 45 λεπτα να παρεις εισητηριο.

Μετρο αχχχ σε ποσες ταινίες ερωτευονται στο μετρο;
Στο Παρισι το μετρο είναι πανβρώμικο εχει αρουραιους και βρωμαει κατρουλιό. και JESUS οι πορτες ανοιγουν χειροκινητα (αμα πας να παρεις πολλα μαντηλακια αντιβακτηριδιακα)

Αχχχ λούβρο αχχχχχ Τσοκόντα....huge απογοητευση λεμε...

Γαλλοι με μπερε να πινουν καφε σε bistrot στην Μοναμαρτη μαλακίες πας πίνεις ενα καφέ στο φερνει ενας τύπος με μαντίλη στο λαιμό λες και βγήκε απο διαφημηση του Ζαν Πωλ Γκωτιε τον πληρώνεις οσο μια πουτανα στην πλατεια θεατρου, καλα δε μιλαω για πορτρετο.

Με λίγα λόγια χτύπα μια Βαρκελώνη να δεις τεχνη να περπατησεις και να αραξεις στην La rambla.

Πηγαινε σε κανα μιλανο να πιεις καφεδάκια στην Duomo και να ψωνισεις μεχρι θανατου

Στην Νεα Υορκη να μην κοιμηθεις για οσο είσαι εκεί.

Στο Λονδινο να λιώσεις στα παρτυ

Στο Αμστερνταμ να λιωσεις στους μπαφους.

Με λίγα λογια don't....

YG σκατα πολη του φωτος 12 το βραδυ σβηναν τα φωτα του Αϊφελ....

Jirashimosu είπε...

Χαχαχα! Τα φανταστικά ταξίδια περιλαμβάνουν και στη δική μου περίπτωση τη διάσταση του χρόνου. Τα 80s μου τα έχει κατοχυρώσει η N.Y. Τα 60s μου το Λονδίνο. Για το Παρίσι μένουν τα super sexy 70s. Το τραγουδάκι σου το κρατάω πάντως...

g for george είπε...

Γιατί ρε xipaki μου την χαλάς; και πάνω που ετοιμάζουμε ταξίδι Παρίσι προς την άνοιξη.. γκρρρ!!

Αλλά πάλι καλά που μας τα λέει κάποιος να μην μείνουμε με το στόμα ανοιχτό εκεί...

guerrero7,62 είπε...

xipaki
Συμφωνω με ολα αλλα οχι και τοσο φτυσιμο στο παρισι!η πιο τελεια εποχη ειναι τελη φθινοπωρου για παρισι..

revqueer είπε...

Ούτε εγώ έχω πάει Παρίσι, αλλά στη Μαδρίτη που πήγα ήταν γαμάτα!!! Keep on dreaming apsoy!!

Equilibrium είπε...

Το hipaki εχει εν μερει δικιο εξαρτάται βέβαια με ποιον είσαι εκεί...
Η Μονμάρτη (σαν άλλη Amelie)όμως και η Place de la Defence θα μας αποζημιώσει... Φλκ

Είδωλο είπε...

Κανα Μιλφειγ φερε μας.

APSOY είπε...

Ammos sta malia sou
Χεχεχε...Από έγκυρες πηγές σου λέω ότι η Κάτω Παναγιά αξίζει τη δεκαετία του '40 :Ρ
;)

BigDj
Οκ. Κρίνοντας κι απ τα σχόλια που ακολούθησαν, αν αποφασίσω να πάω θα σου ζητήσω τιπς να με στείλεις στα σωστά μέρη ;)

Orestako μου
Χεχεχε... που σημαίνει ότι ακολουθείς? :)
Ετοίμασε βαλίτσες και βάλε τη χρονομηχανή στην πρίζα... ;)
Φύγαμεεεεε :Ρ

KeenOnBoys
Να σου πω δεν έχω πάει και όπως ανέφερα δεν είναι και η πρώτη μου προτεραιότητα... Αλλά εξακολουθώ να θέλω τουλάχιστον μια φορά να πάω... Για ψώνια -που λένε :Ρ
Όσο για το τραγούδι...το La Ritourelle δεν το ξέρω :( . Όσο για το time is enemy έχεις δίκιο - βγάζει λίγο...Παρισίλα δεκαετίας ;) χεχε

Μάτα-Ντομάτα
Μωρέ και το καλοκαίρι είχα τάσεις φυγής :Ρ
Αλλά πήγαινα στην παραλία, με βάραγε η ήλιος, αποβλακωνόμουν λίγο και το ξεχνούσα ;)
Μπάι δε γουέι... το δικό σου πρόβλημα... που έγκειται? (λέω τώρα...) :Ρ

APSOY είπε...

xipako
Τώρα αν σου πω ότι δε μου έκοψες τον ενθουσιασμό - ψέμματα θα'ναι...χεχε
Λέω να χτυπήσω μια Ιταλία για τον καφέ, ώστε να αντέξω μετά τη Νέα Υόρκη και το Λονδίνο.
Αλλά φυσικά πάω και για δεύτερη (και τρίτη και τέταρτη και νιοστή φορά αν χρειαστεί) στην Βαρκελώνη!!!(αααααχχχχχ)!
Να σου πω; Αλήθεια είσαι τόσο πολυταξιδεμένος?
(περιμένω ιστορίες γύρω απ το τζάκι ;))χεχε
φιλιά.

Jirashimosu
Αν σου πω ότι το είχα σαν δίλημμα!?
Ήμουν ανάμεσα στα 70's και τα 80's αλλά κέρδισε η καμπάνα, η βάτα και το φουλάρι :Ρ
Χαίρομαι που σου άρεσε το τραγουδάκι ;)

Georgako
Παρίση την άνοιξη!!!
Οκ, νομίζω απέκτησα πάλι τον ενθουσιασμό μου! χεχε
Είμαι σίγουρος ότι θα περάσεις σούπερ Γιωργάκο...;)
φιλιά σου

Guerrero7.62
Μα όλοι έχετε πάει? Τι σκατά? Μόνο εγώ δεν έχω πάει?
Πάω αύριο... τι? στο πηγάδι κατούρησα?

Revqueerάκο
Η αλήθεια είναι ότι η Ισπανία είναι αγαπημένη πολύ. Όχι ότι έχω πάει και σε πολλά μέρη... Ούτε καν Μαδρίτη! Είμαι σίγουρος ότι θα σου αρέσει και η Βαρκελώνη! :)
Keep on sharing your dreams revqueerάκο...:)

Equilibrium
Αααααχ. Η Αμελί! Τι ταινιάρα?
Να μην ξεχάσω αν πάω Γαλλία να πάρω ακορντεόν μαζί μου :Ρ
χεχε

Exourane
Του οικονομικού είσαι...χεχε
Μιλφέιγ ιτ ιζ λοιπόν! :)

Ανώνυμος είπε...

Και εγω θέλω να έιμαι Αμελί στο Παρίσι... και έχω πάει... και είναι τέλεια Απσου... Να πας και ας μην είμαστε στα 80's . Σου υπογραφω θα ξετρελαθεις.

Fish-bait είπε...

Θες να σου στείλω photos από τότε που είχα πάει εγώ;;

Φιλάκι!

Legally Blonde είπε...

"We will always have Paris..."

(Casablanca)

Οποιος δεν περασε καλα...απλα δεν ητανε ερωτευμενος (ή δεν εμενε στο Λονδινο για ενα χρονο-ετσι την επαθα εγω....)

Φιλακια μικρουλη μου

Keen On Boys είπε...

Καλά... δεν ξέρεις το La Ritournelle και ξέρεις το "Time is the Enemy" ?
Με εκπλήσσεις ευχάριστα!!! :)
Αν και στάνταρ το'χεις ακούσει, έπαιζε πολυ στα ραδιόφωνα...

xipasmenos είπε...

Χμφ καλα μωρε είχε και καλα Mπομπιντου τεχνολογικο παρκο Μουσείο Ορσεϊ Λουβρο απιστευτα πάρκα, αλλα μη περιμενεις ατμοσφαιρα Παρισιανικη είναι μια μεγαλούπολη και πολύ καταθλιπτική.........
Παρε και κανα τσιπς μαζι ολα εχουν μαγιονεζα εκει μπλιαξ.....

Wrong Guy είπε...

στάνταρ είδες το ρατατούη και ξεσηκώθηκες...

Ανώνυμος είπε...

όλα καλά αλλά το καστ από τους αυθαίρετους γιατί το θες για παρέα στο Παρίσι? :-D

g for george είπε...

Αχαχαχααχα!!! Α ρε Ethan!!!!!

APSOY είπε...

φάβα
:)))
Ωραία! Με έπεισες! :)
Τέλεια! Τώρα το μόνο που χρειάζομαι είναι λεφτά και παρέα :D

fish bait
Έχεις πάει, ε?
Ρε γμτο, ζηλεύωωωωωωωωωωωωωωω! :Ρ

ξανθούλα
Αν δεν εννοείς την Χίλτον, τότε συμφωνώ μαζί σου :)))

KeenOnBoys
Τώρα μου έχεις εξάψει την περιέργεια... Θα το κατεβάσω, και θα σου πω αν το ξέρω ;)

Xipako
Μωρέ και τώρα σε μεγαλούπολη είμαι...
Βλέπω πέρασες σούπερ, έτσι?:Ρ

Wrong
Όχιιιιιι! Ωραίο; Θα με ξεσηκώσει κι άλλο? (μήπως να το αποφύγω?)

Ethan
Χαχαχαχαχαχα! (τέλειο)!
Ε, να μην πάρω μαζί και την Μπονάτσα? :Ρ

Georgako
γελάμε? γελάμε? :Ρ

Hide In My Suitcase είπε...

Αν σου πω ότι το επόμενο ταξίδι μου (κοινώς, την επόμενη βδομάδα) θα είναι στο Παρίσι, όπου και θα βρεθώ με το french affair μου, που ονομάζεται και Alexis, θα με μισήσεις πολύ; :-)
Η αλήθεια είναι ότι πηγαίνω με μια μικρή επιφύλαξη γιατί όπου ακούς πολλά κεράσια...

APSOY είπε...

gianni ppm
Οκ... σε μίσησα αλλά λίγο! :Ρ
Πέρα απ την πλάκα, εύχομαι να περάσεις όσο καλύτερα μπορείς! :)
Καλως σε βρήκα :)