Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2007

Ωραία!!! Εεε;

Μμμμμμμχχχχχχχχχχχχχ - Αααααααααααχχχχχχχχχ (ανάσα!!!)

Δεν είναι ωραία σήμερ
α;

Που λίγο καλοκαίριασε πάλι μετά από ένα βαρύ και μακρύ χειμώνα;

Που πετάχτηκα μέχρι τη στρατολ
ογία για να κόψω την αναβολή μου και σε λίγους μήνες η Αλεξίου θα με φωνάζει στην παρέα της - τον φαντάρο;

Που παρεμπιπτόντως έκανα και μια σ
τάση (ένα κιτ-κατ) και ήπια ένα μεσημεριανό καφέ υπό σκιάν στο Γκάζι, απολαμβάνοντας τον συνδυασμό ήλιος & ψύχρα;

Που επειδή πλησιάζει καλοκαίρι (απ' ότι φαίνεται) μου στείλανε με μέιλ αυτό (για να μαυρίζεις παντού!!!)
:


Που έχω κολλήσει με αυτό το παιχνιδάκι ενώ είναι τόσο ελεεινό;

Και που μόλις κυκλοφόρησε για "πρώτη φορά" στα ελληνικά ραδιόφωνα ένα παλιό τραγουδάκι που ομολογουμένως υπήρχε και μου αρέσει πολύ,




το οποίο παρεμπιπτόντως δε μοιάζει με κανέν
α ελληνικό καινούριο (πρόσεξε τι θα πεις - κινδυνεύεις να χάσεις τη δουλειά σου...) :Ρ




Καλημέρα!
Και μην ξεχνάς...δεν πρέπει να απογοητεύεσαι... Για όλα υπάρχει μια λύση:



ΥΓ(Σημαντικό! Όχι για σένα, αλλά για μένα :D - Πλέον έχω ήχοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο)
(ευχαριστώ τη Moody που μου το θύμισε - ναι, είμαι γκάου χεχεχε)

34 σχόλια:

APSOY είπε...

Ok!
Μόλις δάγκωσα ένα πελώριο σφαιρικό πιπέρι που ήταν καλά καμουφλαρισμένο στο φαγητό μου και δεν το είδα όταν το έτρωγα, γιατί κοίταζα το βίντεοκλιπ της Βανδή.
Φταίω να την "καρφώσω" και να πω ότι το τραγούδι της μοιάζει πολύ με των Coldplay?
Όχι πες - φταίω?

nikisot είπε...

megeia ton hxo baby:P:P

Good As You είπε...

ελα ρε γαμωτο..... αμαν πιααααααααααα

APSOY είπε...

Moodyyyyy
Σε ευχαριστώωωωωωωωωω!
(το είχα ξεχάσει - για να καταλάβεις πόσο βλήμα είμαι :) :Ρ)

GoodAs

Τώρα εσύ... ή είσαι φαν της Βανδή και θίχητκες, ή δε σου έκατσε η φάση με το καζανάκι, ή είχες σκεφτεί πρώτος την πατέντα με το Bronzez Partout και σου φάγανε την ιδέα...

Good As You είπε...

τέσπα.. αν κ 3ος..... βεβαια η πρωτια σου δεν πιανεται κ της moody ειναι ηδη μεσα στο ποστ οποτε ειναι μια λευκη πρωτια.... τι κανεις? καιρο εχουμε να τα πουμε... το βραδυ. ε..... θυμισουυυ

Good As You είπε...

ααααααααααα..... f** off όλοι σας(-μας).. κ ειναι ευχη αυτο.. οχι καταρα

Wrong Guy είπε...

ε όχι...........

έχεις ήχο;

ταράζομαι όταν αλλάζουν κάποιες σταθερές στη ζωή μου

φιλιάαααααααααα

One Big DJ είπε...

MPROUFFF??? looooooool na sai kala pethana sto gelio lool

orestis είπε...

Έχουμε ήχο και μαγκέψαμε ε;

Βάζουμε και Βανδή.

Αίσχος.χεχεχε

Σμακ

sikia είπε...

Τι καζανάκι έχουν και κάνει μπρουφ?

Υ.Γ. Οι φαντάροι είναι χοτ και σέξυ!

Ανώνυμος είπε...

επιτέλους εξοπλισμένος και με ήχο! μεγειάαααααα. επίσης ντροπή σας να κατηγορείτε τον Φοίβο που είναι γνωστό τοις πάσι ότι τον κατακλέβουν οι μεγάλοι καλλιτέχνες του εξωτερικού, βλέπε Faithless, Destiny's Child, Puff Diddy, Britney Spears, Eiffel 65, Μadonna, Iron Maiden & Placido Domingo to name a few.......

g for george είπε...

Μπρουφ!

guerrero7,62 είπε...

Που παρουσιαζεσαι αρουρι?
αλλα ακομα δεν θα σου ηρθε το χαρτι...υπομονη απσου θα περασει,εμεις σαν ελληνες στρατιωτικοι σε καλοσωριζουμε στην οικογενεια μας,οπου 8α βρεις στοργη και κατανοηση...(μουχχαχαχαχαχα..σατανικο γελιο καλογηρου)

Legally Blonde είπε...

ok....Κολλησα!


(Ντροπη σου εθιστικε τυπε! :PPPP)

Φιλακιαααααα

revqueer είπε...

Η Βανδή; Κλέβει τραγούδι; Ε ποτέ!

xipasmenos είπε...

jesus.......... πρωτη φορά δεν εχω τι να πω....μπορείς να πεταξεις το σχολιο μου στην χεστρα
.
μπρουφ

Είδωλο είπε...

Τωρα που εβαλες ηχο εκοψες την αναβολη?
Κανεις τα παντα για να ξεφυγεις απο μενα λοιπον?
Στα συνορα ΣΤΑ ΣΥΝΟΡΑ!!!!
:oP

Ανώνυμος είπε...

ρε guerrero, αφου είσαι μέσα στα πράγματα, κάνε καμιά κίνηση. ο αψου παρουσιάζεται. δικό μας παιδί.
φρόντισε όπου το στείλουν να υπάρχει ρεύμα και laptop.

Ανώνυμος είπε...

είδες αψου για σένα δουλεύω. και αν δεν κάνει τίποτα ο guerrero, θα κανονίσω εγώ για πάρτη σου. ολόκληρο τηλ κατάλογο με καραβανάδες έχω.

Ανώνυμος είπε...

εννοείται πως θα σου κάνω πάσα τη λίστα.

APSOY είπε...

Good
Αυτό είναι ευχή!
Όχι "καλή επιτυχία" που μου εύχονται :Ρ

Mr.Wrong
Τίτσερ μου, φαντάσου οτι είδα για πρώτη φορά Chris C(r)ocker με ήχο! Εκεί να δεις ταραχή και αλλαγές στη ζωή μου!!!
Γαμάτο? :D
Πλέον δε χρειάζεται να διαβάζω χείλη όποτε βλέπω βιντεάκι...
χεχεχε :ΡΡΡΡΡ

BigBj
Έτσι.
Ο σκύλος κάνει "γαβ".
Η γάτα κάνει "νιάου".
Το καζανάκι κάνει "μπρουφ".


Orestako
Λίγο χρόνο δως μου να εξοικιωθώ (ήμουν κουφός και άκουσα) και σε λίγο θα βάλω και Μπεζαντάκου! :D
Εκεί να δεις μαγκιά ;)


Sikia
Να σου πω συκιά μου! :)
Αν δεν απατώμαι... είναι πλήρες εντοιχιζόμενο καζανάκι 3/6 Lt, με πλαίσιο στήριξης για κρεμαστή λεκάνη και πλακέτα διπλής λειτουργίας.
Εγώ τουλάχιστον αν ήμουν τέτοιο καζανάκι, μπρουφ θα έκανα...

(οι φαντάροι είναι χοτ & σέξι και ανυπομονώ να υπηρετήσω τη μάνα πατρίδα :D)

Ethanako
Ευχαριστωωωωωώ! :)
Ψιλοαπαράδεκτοι όλοι τους, έτσι?
Τα τσίτωσες λίγο με το κόμεντ σου και στο τσακ είμαι να βάλω λίγο eyeliner και να φτιάξω το δικό μου γιουτιούμπ βιντεάκι "leave phoivos alone"! :Ρ

APSOY είπε...

George
Μπρουφ, δε λες τίποτα...:Ρ

Guerrero
Σου έχω πει τελευταία ότι σε συμπαθώ πολύ και ότι σε νιώθω μέλος της οικογένειας μου;
Τα αδέρφια μου; Αδέρφια σου.
Οι γονείς μου; Γονείς σου.
Τα κονέ σου; Κονέ μου! :ΡΡΡ
Ε? φ α ν τ α σ τ ι κ έ guerrero?

(πω-πω?...το έχεσα, έτσι? ίχνος αξιοπρέπειας... :Ρ)

Ξανθούλα
Ντροπή μου! Ντροπή μου! :)

Revqueerάκο
Άσε βρε rev.
Σε λίγο θα μας πούνε πως και ο Χατζηγιάννης κλέβει τραγούδια.
Δηλαδή ήμαρτον...


Xipaki
χαχαχαχαχαχαχα.
:D

Exourane
Άσε να βρούμε το κονέ πρώτα.. γι' αυτό δουλεύω ;)
(ο ήχος- με την αναβολή τη σχέση έχει?... θα την ακούσω λες? :Ρ)

Amme sta malia mou
:D
Ευχαριστώωωωωωωωωωωωωωωωωωωω!!!
Εντάξει. Απλά σε αγαπώ!!! :D
(το παράκανα? χεχε)

Neverlandean είπε...

Μη ξεχάσεις να μου στείλεις φανταρική φωτό όπως στην είχα παραγγείλει! :************

aggelika είπε...

Αισιόδοξο το post σου..
Καλά, χαίρεσαι που θα πας στρατό?

καλή σ μέρα..

M...Ursula είπε...

Καλά, δεν θα πάει και στα κάτεργα ο άνθρωπος. Όλα είναι θέμα προοπτικής :0)

Kisses Apsoyδάκo!

Erisadesu είπε...

τέλειο ποστ δεν έχω ήχο ωστόσο...
αυτο το Raidoree φαίνεται πολύ χρήσιμο και πρακτικό

Ανώνυμος είπε...

Και εγώ μετράω αντίστροφα για το στρατό, αν και ακόμα το χαρτί άφαντο...
Προς το παρόν, αδιάφορο σαν γεγονός... Δεν ξέρω πώς θα εξελιχθεί όσο θα περνούν οι μέρες...!

Ρεμπεσκές είπε...

Εχω να δηλωσω το εξης...
Οπως στην ευρωπη ακουμε το σκυλο να κανει ΓΑΒ αλλα στην Αμερικη ακουνε τον ιδιο σκυλο να κανει WOOF,κατι τετοιο ισχυει με το καζανακι...εγω το ακουω ως σλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλ και οχι μπρουφ.....Μηπως θελω ωτορυνολαρυγγολογο?

Cookie Basher είπε...

Μαζί θα μετράμε τις μέρες απσουλάκο!
Παίζει να φύγω Φλεβάρη, πρέπει να το κοιτάξω άμεσα γουφ!

ΜΠΡΟΥΦ;

Τελικά τον Guy τον κόψανε;

APSOY είπε...

Neverakoooo
Εννοείς αυτή που θα κάνουμε πυραμίδα όλος ο λόχος χωρίς ρούχα?
:D

Εννοείται!!! :*****

Aggelika
Δε χαίρομαι... Αλλά είναι σαν το βιασμό! Αφού δε μπορώ να το αποφύγω, ας το απολαύσω όσο μπορώ :Ρ
:)

Moursoula
Έλα γειά σου! :)
Όλα είναι θέμα προ-οπτικής ;)

Erisabetsu-chan
Δεν έχεις ήχο??? :Ο
Που ήσουν τόσο καιρό που με κράζανε όλοι εμένα που δεν είχα ήχο?
:D
Σε συμπονώ... Και συμπαραστέκομαι! :)

Γιάννη ΠΠΜ
Θα μαζευτούμε κάμποσοι και θα μοιράζουμε free hugs στους φαντάρους - να περάσουμε και κοινωνικό μήνυμα! ;)
Καλά θα'ναι μωρέ... Δε θα'ναι?
Θα φανεί :)

h0m0sapiens
Όχι, μια χαρά είσαι. Απλά το συγκεκριμένο καζανάκι προφανώς είναι Made in America...:Ρ

Cookieeeee
Σου παν να βάλεις τη στολή, να μπεις στην πρώτη τη γραμμή?
:D
Λες να είμαστε μαζί?
Πως θα σε καταλάβω? Εγώ θα φταρνίζομαι :Ρ - έλα μίλα μου ;)

Fish-bait είπε...

ΛΑΘΟΣ!!! Έφτιαχνα blog στη moursoula και ήμουν ακόμα signed-in όταν έκανα το commentoni!!Γκρρρρρρρρ... Όχι τίποτε άλλο δηλαδή αλλά δεν με πληρώνει και για τις υπηρεσίες μου η αχρεία! :P

Kisses original τώρα! :*

Wrong Guy είπε...

πολυ γκάζι βγαίνεις εσύ.νομίζω ξεψάρεψες.για συμμαζέψου!

Fish-bait είπε...

o.O o.O o.O Moi monsieur?

+Πάει στη γωνίτσα της και κλαίει. Σνιφ σνιφ...+

Hide In My Suitcase είπε...

Μα ναι.. θα είναι συγκλονιστικά, δεν το συζητάω!
Βουρ! Όλοι στο Στρατό!
:-P