Δευτέρα 11 Ιουνίου 2007

Με το άλφα και το σίγμα, με τραγούδι και παιχνίδι...

Διάλογος με ένα φίλο μου την ώρα του μεσημεριανού μας καφέ...(ξέρεις, κάπου ανάμεσα στη δουλειά και τα διαβάσματα...)!

Φι: κατά το "φίλος"

Άλφα: κατά το "Apsoy"


Φι: Ρε, ξέρεις τι μου είπε ο Μι, που το έμαθε από την Κάπα;

Άλφα: Τι; Τι σου είπε ο Μι, που το έμαθε από την Κάπα;

Φι: Είπε η Κάπα στο Μι, πως ο Νι που δουλεύει στου Τάυ... είναι Gay!!!

(κάπου εδώ τελειώνουν τα σύμφωνα και αρχίζουν τα φωνήεντα...)

Άλφα: Αααααααααααα.....ναι, ε; ....Εχεμ...Καλά...

(αρχίζω να πίνω τον καφέ μου αδιάφορα...)


-
Παύση -

Κάπου εδώ, εγώ κοιτάζω προς τη Δύση και αυτός προς την Ανατολή...


Στο μυαλό το δικό μου:

'Ελα ρε... Ο Νι!!! Δεν' κακός... Καθόλου κακός!!! Κοίτα να δεις... Ο Νι!!! Μήπως να πάω καμιά βόλτα από του Τάυ; Καιρό έχω να πάω...

Ρε γαμώτι, θα αποκτήσω κι εγώ κάποια στιγμή ραντάρ, δε θα αποκτήσω; Θα μπορώ να προσανατολίζομαι πιό εύκολα...


Στο μυαλό του φίλου μου:

Ο Νι, βαμμένος σαν τη Marilyn Monroe, με ζωγραφιστή ελιά στο μάγουλο, ξυρισμένα πόδια και στρινγκάκι, να ποζάρει πάνω σε ένα άρμα και να στένει φιλάκια, φορώντας αστεράκια στις ρώγες του, και γκ
λίτερ σε όλο του το σώμα...
(...)


Τον κοιτάζω...με κοιτάζει...!
Φι: Ναι που λες... Έπαθα σοκ!!!

Άλφα: Ναι...ε;....

(συνεχίζω να πίνω τον καφέ μου αδιάφορα...)


Στο μυαλό το δικό μου Vol.2:

Ναι...ε;... Πφφφφφ...Σιγά! Και τι πειράζει; Δεν αλλάζει κάτι! και αν θες να ξέρεις, καλά κάνει! (αγανάκτηση...)! Εντάξει; Ορίστε μας!!! Και αν θες να ξέρεις κάτι ακόμα... κι εγώ είμαι! Ναι, καλά άκουσες! Αλλάζει κάτι; Ε; Εεεε; Εεεεεεεεε; ...
(ε;)

Στο μυαλό του φίλου μου Vol.2:

Δίπλα στο Νι, εγώ, βαμμένος σαν τη Marilyn Monroe, με ζωγραφιστή ελιά στο μάγουλο, ξυρισμένα πόδια και στρινγκάκι, να ποζάρω πάνω σε ένα άρμα και να στένω φιλάκια, φορώντας αστεράκια στις ρώγες μου, και γκλίτερ σε όλο μου το σώμα...


Ξανακοιταζόμαστε...

Φι: Τελοσπάντων, για πες ρε συ....τι άλλα νέα...

Άλφα: Ε, καλά μωρέ... Στη δουλειά έχουμε κάποια τρεξίματα αυτές τις μέρες....μούμπλε, μούμπλε, μούμπλε...


Κάποια μέρα θα μιλήσω!

Που θα μου πάει...


Θα έβαζα τραγούδι της Marilyn...

Άλλα αφού το έχω καθιερώσει...

θα βάλω αυτό που άκουγα εκείνη την ώρα...

(και τώρα που γράφω...)

...


Nelly Furtado - Why do all good things come to an end...

18 σχόλια:

ιακωβος είπε...

πρωτος!

χορεψε μου...

Nikos είπε...

κουλό παίχτηκε φίλη!
δεύτερος, ζήτω η μαίρυλιν!

Keen On Boys είπε...

Αχ κι εμένα δε θα μου τύχει να μου πούν οτι ο τάδε (που συμπτωματικά γουστάρω) είναι gay? Πολύ θα το'θελα! :P

Lithium είπε...

kai gw tha to thela poli....oxi gia na kanw tpt....apla etsi gia na iparxei k auto to perithwrio :p

re apsoy itan i megali sou eukairia gt dn to ekanes?????

tespa.....euxomai na to kaneis mia mera

xxxxxxxxxxxxx

nikisot είπε...

koita an o Ni einai kalos, de peirazei gineste zeygari kai parousiazeste mprosta tou!ekei na deis sok :p

Unknown είπε...

Sovara, den nomizo na sou elege kai tipote. The most important comment I make when my friends want to come out to their friends as being gay is:

If what you have with the other person is true friendship, then they won't care whether you are gay, bi, straight, transexual, or a pregnant hermaphrodie (if there ever was one). What matters is your humanity and your person. That's what they love, and that's what they'll keep. If they react negatively, give them time. If they still don't agree with it, then it was never true friendship in the first place.

:)

Toso efkolo ine agapimene mou A.

Mailo® είπε...

Συμφωνώ απόλυτα με τη moodygirl.
Εκεί να δείς σόκ που θα πάθαινε lol.
Αλλά να επισημάνω δύο σημεία ?
Από τη στιγμή που σου ανέφερε αυτό για το κοινό σας φίλο...
α) Δεν τον κατηγόρησε!
β) Γιατί το ανέφερε σε εσένα (μήπως για να δεί αντιδράσεις...;;;)
Χμμμμ....!!!!

APSOY είπε...

@Περ-
:)
Ένα, δύο, τρία, και...
πλάι-μπροστά-μπάι-πίσω...και στροφή και πλάι-μπροστά-πλάι...;)
Καλημέρααααααα!:*

@Mr.F
Μισό να φέρω το αργυρό...:Ρ
Ανέβα στο κουτάκι με το Νο2...:Ρ
Ξύπνησες; Όχι ακόμα;
Άντε ντε...:Ρ

@KeenOnBoys
Καλημέρα φίλε μου!
Εγώ θα σου ευχηθώ να σου τύχει, ο τάδε (που συμπτωματικά σε γουστάρει και τον γουστάρεις...) είναι Gay!
;) ...γιατί η λεπτομέρεια κάνει τη διαφορά...:Ρ
(τσσσσ...έγραψα πάλι, χεχε)
Φιλάκια.

@Lith μου;
Βασικά, περιμένω τις κατάλληλες συνθήκες...
Ας πούμε... που θα φοράει ωτοασπίδες...ή που θα έχει μεθύσει...ή που θα είναι ντυμμένος εκείνος Marilyn...
...Καλά! Απλά κόλωσα...:\
Καλημέραααααααα :*

@Lensman
Σε ευχαριστώωωωω πολύυυυ!
Θα το μάθω και θα τους το πω!
(ναι, στα αγγλικά κι όλας - μπας και τους μπερδέψω και κερδίσω χρόνο...;)).
Φιλάκιααααααα!

@Modygirl & Mailo...
Καλημέραααααα!
:)
Το σκέφτηκα, αλλά που να τρέχω να βρω γκλίτερ και αστεράκια...:Ρ
Άσε που δε νομίζω να μου πηγαίνουν κι όλας!! :Ρ...χεχε...
Βασικά, ο Νι δεν είναι φίλος μας...
Είναι γνωστός και φίλος-φίλης...
Λες; Λες παρ'όλα αυτά να με τσέκαρε;
Τι λες να κατάλαβε που άρχισα να ρουφάω τον καφέ μου;;;;;;;;;;
:)
Καλημέρεεεεεεεεεεεεεεεεες! :)

Ανώνυμος είπε...

φοβερο τραγουδι.δε σου λεω παλι για το πωσ γραφεισ γιατι γινομαι γραφικοσ.

τασοσ/22/αθηνα

g for george είπε...

Ω, πόσο σε καταλαβαίνω!.......

Θα 'ρθει εκείνη η ώρα που θα μιλήσεις και θα μιλήσω και θα μιλήσουμε.

Δεν θα 'ρθει;

APSOY είπε...

Τάσο,
Θέλω να τ'ακούωωωωωω! :Ρ
χαχαχαχαχαχα - πλακίτσα!
Σε ευχαριστώ ΚΑΙ ΠΑΛΙ! :)
(σκλαβιά...;)).

G for George,
Αμήν παναϊα μου...
Τι μπλέκω τα θεία δλδ; Από μας δεν εξαρτάται;
Αμήν george μου...

ΥΓ(συγχρονισμός, ε;...χεχεχεχε)
Α

veloz είπε...

mia ta braxakia, mia ta armata me ta glitter, de se paei nomizw...

kalytera otan pareis apofasi na to anakoinwseis se kapoion na to kaneis me to kalimera, prin prolabei na apantisei stin kalimera sou mi sou pw kalytera, na maste sigouroi de tha skasei kamia bomba arnitikis energeias me aformi ton tade pou einai gay ('i kai tin tade pou einai lesbia, kapoia stigmi tha ksemeinoun apo anakalypseis gay ston koinwniko sas kyklo!)

opote dialogos
a: kalimera
f: ka....
a: ksereis eimai gay. pou tha pame telika gia kafe? edw 'i sto allo to gwniako?
f: (emfanws sokarismenos oxi toso apo to periexomeno tis dilwsis alla epeidi einai kati kainourio, kai tou irthe kai ligo apotomo)eeeee, edw kala einai. ena freddo parakalw.
a: pws paei me ti maria? ta ksanabrikate 'i akoma tsakwmenoi?
f: eeeeee (akoma den exei synelthei) (prwti tzoura kafe, isiwnei ligo) kala mwre,alla ayti i kolliti tis olo tin parasyrei kai bgainoun mones oi dyo tous, kai forane kai ayta ta konta ta ksekwla, pou paei to maraki mou? (skepsi: afou o a einai gay,enas ligoteros na faei ti maria mou, na to kiolas to prwto thetiko!!) Re a den tis milas ayrio pou tha erthete me ta paidia gia fai? (tha kanw ton a kollito mou, olo kai kati parapanw tha katalabainei apo tis gynaikes!)


ee? pws me blepeis??

Neverlandean είπε...

Η Βελόθ μιλάει σωστά. Ήταν ιδανική ευκαιρία. Τέσπα, ποιος ξέρει τι γίνεται σε ένα, δύο ή τρεις μήνες έτσι;


32904750234753475985 μπέσος
32485908458349580849 αμπράθος
23847723474734798411 ούγος (αυτό δεν το πιάνει ο κοινός νους)

Paranoia είπε...

ε! και λοιπόν τι?
σας λατρεύω
γιατί μας μοιάζετε
μας νιώθετε
σας αισθανόμαστε
είσαστε η αλήθεια!

(δικό σας είναι και κάντε το ότι γουστάρετε)

APSOY είπε...

@Veloz-άκι...
:)
Με πόρωσες!!! :)))))
χεχεχεχεχεχεχεχε
:*

@Neverlandean
Εδώ καλά καλά δεν ξέρουμε τι θα γίνει αύριο το βράδυ!!!
(και για σήμερα δεν ήξερα και τελικά έμαθα...;))!
Ο νοών νοείτο...
(έτσι γράφεται ή στην ξεφτύλλα το παίχω εξυπνάκιας ;)


@Παράνοια!!!
:))))))))))))))))))))))))))
Όχι σε μένα...
στον "Φι" πες τα...
;)

orestis είπε...

1oν: είμαι πιωμένη.

2ον: αύριο φεύγω και έχω κατάθλιψη.

3ον: Πιστεύω πως όταν νιώσεις έτοιμος θα το πεις και σε άτομα που πραγματικά θα μπορούν να δουν πέρα από αυτό. Που θα μείνουν στον άνθρωπο και όχι σε αυτό που άκουσαν. Τέτοια άτομα θέλεις δίπλα σου, για φίλους σου.

Πολλά φιλιά από μια ψυχή που "κλαίει" γιατί επιστρέφει στην πραγματικότητα.(θα λάβεις ενημερωτικότατο μέιλ όταν φτάσω Ελλάδα)

Φ-Ω-Σ είπε...

Φι: Είπε η Κάπα στο Μι, πως ο Νι που δουλεύει στου Τάυ... είναι Gay!!!


και εδώ έπρεπε να το πεις:
και σένα τι σε τρώει στο κώλο σου μπαίνει;

τουμπεκί μετά

comingThrough είπε...

tha erthei i ora...

poliagapimeno to sygekrimeno tragoudi!!!(mystiko: gia mena to grapsan:P)