Δευτέρα 18 Ιουνίου 2007

Εγώ κι εσύ μαζί!!!

Καλημέρααααααααα!!!!!


Τι ωραία μέρα; Τα πουλάκια κελαηδούν, τα δεντράκια λιάζονται, οι άνθρωποι είναι καλοί, το Φεστιβάλ της Βαβέλ χθες στο Γκάζι υπέροχο, Ααααααχ - τι ωραία που μυρίζει ο άερας;, τι καλός που είναι ο παπούλης που έχει το περίπτερο, τι ωραία που η μελισσούλα με τον μελισσούλη απαυτώνονται...
Όλα καλά!
Μφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφ - Αααααααααααααααααααααααααααχ!
(εισπνοή, εκπνοή)

Και άκου! Τι ωραίο τραγουδάκι!!! Δεν είναι τέλειο;

Το αφιερώνω στην κολλητή μου!
Που χθες έμαθε για μένα!
Και όταν της είπα: "Είχα λίγο άγχος για το πως θα το πάρεις"
Μου απάντησε: "Μα καλά...τι εννοείς; Γιατί υπήρχε ποτέ περίπτωση να το πάρω στραβά; Ή να μην το δεχτώ; Ή να έχει αλλάξει κάτι; ... Αν δεν το δεχόμουν θα έπρεπε να με διαολοστέιλεις. Δε θα ήμουν πραγματική σου φίλη. Δε θα σε αγαπούσα πραγματικά. Δηλαδή, αν ήμουν εγώ θα άλλαζε κάτι;"
:)

Πάμε όλοι μαζί:
"Εγώ κι εσύ μαζιιιιιι,
εγώ κι εσύ μαζίιιιιιιιιιιιιιιι"

Βρήκα τι θα κάνω!!!
Θα πάω στη μέση του δρόμου, με στραβά το καπελάκι μου,
και θα αρχίσω να χορεύω...
Είμαι τόσο αισιόδοξος πως θα βγούνε όλοι οι μαγαζάτορες
και πως θα σταματήσουν και όλοι οι περαστικοί
και -δεν ξέρω πως- θα ξέρουν και το χορευτικό μου,
όπως και τους στίχους,
και θα το κάνουμε μιούζικαλ...
Όλοι μαζί...
Εγώ, κι εσύ, (μαζί) και αυτός, και ο άλλος...
:)

Καλημέρα είπα;
Καλημέραααααααααα!!!! :)

18 σχόλια:

Lithium είπε...

yayyyyy!!!!!

bravo apsoy mou pou to ipes...xairomai gia senaaaaaa!!!!!

pantws poli swsta milise i kolliti....tin paw :p

kalo mesimeri :)

xxxxx

APSOY είπε...

Ναι το καλό μου!
Με έκραξε και λίγο, μου είπε πως αν της φάω γκόμενο θα μου κρατήσει μούτρα (:Ρ) και σημείωσε και την ημερμηνία στο κινητό της σαν σημαδιακή! :)

Θα είναι η νέα επέτειος του Πράιντ??? :Ρ
χαχαχαχαχα
(εσύ φταις που μου το έμαθες g for george... :Ρ)

ΚαλημέρΕΣΣΣΣΣΣΣΣ
:)

Πλεκτά Χειροποιήματα είπε...

Tί αισιόδοξο ποστάκι!!!
Χαίρομαι πάρα πολύ για σένα γλυκούλι μου!!! Νομίζω πως η φιλία σας θα γίνει ακόμη πιο δυνατή μιας και τώρα πιά δέν κρύβεστε...μπράβο!!! :-)

*Φιλάκι*

Wrong Guy είπε...

Καλή αρχή!!

Θα περιμένω να δω και άλλους όμως!

APSOY είπε...

Merawen μουυυυ! :)
Το ίδιο είπε και η κολλητή μου!
Πως τώρα θα είμαστε καλύτερα παρά ποτέ! :) :Ρ
*φιλάκιααααα*

Wrong guy μου?
Εδώ και 5 βδομάδες περίπου που βρήκα μια "χαραμάδα" και είδα φως και μπήκα... είναι το πέμπτο άτομο που το μαθαίνει!
Νομίζω είναι πρόοδος...
Αναλογικά να το πάρεις...χεχε!
Φιλί έστειλα? Δεν έστειλα!
:*
:)

APSOY είπε...

Άσχετο:
Έχω μια υποψία πως ο Χάρης Ρώμμας είναι gay...

χχεχε

APSOY είπε...

Επίσης έχω άλλη μια υποψία πως τον έγραψα ανορθόγραφα! :Ρ
Χάρης Ρόμμας
Χάρης Ρώμας
Χάρης Ρώμμας
Χάρης Ρόμας
...χμμμ... κάπως έτσι πάντως! Καταλάβατε ποιόν εννοώ...! ;)

veloz είπε...

a, wste apo ekei i idea gia ta erwta-erwta-erwtaaaaaa sto post mou!!
kamari mou!
kai eis alla me ygeia!
(gt mono 5 to emathan? emeis de metrame??oute apo miso o kathenas?)
oso gia ton Rwma, atsida mou esy!!

aggelika είπε...

Αυτοί είναι οι φίλοι! Οι ΑΛΗΘΙΝΟΙ φίλοι όμως! Μπράβο! Δικαιολογείται η καλή σου διάθεση λοιπόν! Αν θες παρτενερ για τον χορό στον δρόμο μπορώ να έρθω και εγώ!!!

g for george είπε...

Χαίρομαι για σένα! Θα κάνω ποστ για το πώς το έμαθε και πώς το πήρε ο αδελφός μου!

Καλή η φίλη σου, έτσι είναι όταν οι φίλοι είναι αληθινοί, δεν τους νοιάζει παρά μόνο η ευτυχία των κολλητών τους.

Βέβαια, εκεί που της είπες, "δεν ήξερα πώς θα το πάρεις", θα μπορούσε κάλλιστα να σου πει, "το θέμα είναι πώς το παίρνεις εσύ, apsoy μου", χχχχαχαχαχα!
Είμαι κακός;; ναι!
Είμαι πολύ κακός;; ναι!
Είμαι πάρα πολύ κ.. οκ, το καταλάβαμε, είσαι κακός!


χεχεχε! Φιλιά!

g for george είπε...

Παρεμπιπτόντως, το "Εγώ κι εσύ μαζί" είναι από τα πιο αγαπημένα μου τραγούδια.

Επίσης ευχαριστώ για τα credits όσον αφορά το ΠΟΙΟΣ σου έμαθε τι είναι το Pride. Έτσι, να δείχνουμε και τον ανάλογο σεβασμό στα γαλόνια!

Paranoia είπε...

Mμμμ!
το να νιώθεις ελεύθερος είναι το ήμισυ!
το να είσαι στην πραγματικότητα και να το φωνάζεις
είναι το παν!
ένα ζουμερό φιλί

Φ-Ω-Σ είπε...

εύγε

;-)

ιακωβος είπε...

*

orestis είπε...

Μπράβο γλυκούλη μου.

Χαίρομαι απίστευτα για σένα.

Η κολλητή σπαθί.

Άντε τώρα που πήρες φόρα, να το μάθουν και οι υπόλοιποι.

Με ανέβασες λίγο, γιατί σήμερα είμαι στα μπουντρούμια.

Ρε παιδιά, που είναι η έξοδος;

APSOY είπε...

@VeloZ :)
Ευχαριστώωωω, ευχαριστώωωωω
Δηλαδή γράφεται "Ρώμας?"
:) :Ρ

@Aggelika
Εννοείται πως θέλω παρτενέρ...
Είναι για όλους. Όσοι περισσότεροι, τόσο το καλύτερο...
(και χαλάλι, θα είσαι πρώτη γραμμή μαζί μου χεχεχεχε) :Ρ
Ευχαριστώωωωωωω , φιλάκιααααα

@G for George
Εννοείται πως θα σου έδινα τα credits!!! Δεν το συζητάω! :)
Την πίστη σου έβγαλαλ μέχρι να μου πεις...χεχεχεχεχε!!! ;)
:), φιλιάαααααα! :)

@paranoia,
μ' άρεσε αυτό! :)
;)
Φιλάκιιιιιιιιι.

@Mr.F
ευχαριστώωωωωω (υποκλίνομαι)
:)
να σηκώσει το χέρι του όποιος ομολόγησε στην κολλητή του πως είναι gay...:Ρ
(ναι, ξέρω , κλεμμένο - αλλά ταιριάζει χεχεχε)

@περ-
**

@Ορέστης
ποιά έξοδος?
τι? που πας?
έλαααααααααααα - μη φεύγειςςςςςς!
(δε θέλω μπουντρούμια...
δε θέλω λέμε...)
Πελώριο ΣΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΚ!

orestis είπε...

H έξοδος για να βγω από το μπουντρούμι γλυκούλη.

ΣΜΑΚ

Κώστας είπε...

Μιας και αυτές τις μέρες η λέξη pride είναι στη μόδα, θέλω να σου πω ότι είμαι περήφανος για σένα!