Τετάρτη 13 Ιουνίου 2007

Εεεεε; Πωωωως; (εισπνοή-εκπνοή)

Μπαίνω στο μετρό...
Είμαι με λίγες ώρες ύπνο και με τη σκέψη πως πρέπει να κατέβω κέντρο φρικάρω...
Είμαι σαν αποχαυνωμένο, και έχω σκάσει από τη ζέστη...
Στέκομαι δίπλα στην πόρτα, κοιτάζω δήθεν προς τα έξω (τη μαύρη μαυρίλα, ναι...), ενώ στην πραγματικότητα ονειρεύομαι όρθιος πως κατεβαίνω Σύνταγμα και βουτάω στο πρώτο συντριβάνι που βρίσκω, κάνοντας πλίτσι-πλίτσι, μπας και δροσιστώ...
Επόμενη στάση Κατεχάκη...

Ντου απο παντού!!!

Κόσμος και ντουνιάς...

Και ανάμεσα στο ντουνιά... και η Γάμα....

Bρε, βρε, βρε....
The Who - Substitute


(Kάπου εδώ πρέπει να σας γράψω λίγα λόγια για τη Γάμα...)

Με τη Γάμα, ήμασταν συμμαθητές στο λύκειο! Βέεεεεβαια! Και όπως καταλαβαίνεις έχω χρόνια να τη δω!!! ...Ήταν περίεργος χαρακτήρας! Αψυχολόγητος!
Ήταν η γκομενιάρα, και ταυτόχρονα το καταπιεσμένο σπασικλάκι, και ταυτόχρονα η επαναστάτρια, και ταυτόχρονα η καλή κοπέλα, και ταυτόχρoνα η σκύλα...

Ξέρεις... ήταν αυτό που λέμε: "Προσπαθώ να τα έχω καλά με όλους / θα γίνω η Prom Queen & θα μπω στο Χάρβαρντ / θα γίνω χαμαιλέων που να χτυπιέστε..."

Φυσικά, ο μόνος που κατέλληγε να χτυπιέται ήταν αυτή, αφού το μόνο που κατάφερνε ήταν να βγάζει 27 προσωπικότητες ταυτόχρονα, και να τρομάζει τους μισούς και να την αγνοούν οι άλλοι μισοί...!


Εγώ ανήκα στην πρώτη κατηγορία! (αναγκαστηκά - αφού δε μπορούσα να την αγνοήσω...)!!!
Άσε που με έπιανε και μια ψυχο-πονίαση και δε γούσταρα να βλέπω τη βασίλισσα του χορού μόνη της!!! Οπλιζόμουν με θάρρος, πλησίαζα με ρίσκο να μου επιτεθεί (το είχε κάνει κι αυτό, όχι σε μένα...), και της έπιανα καμιά φορά την κουβέντα!!!
Και εκείνη ένιωθε μέλος της "παρέας", έπαιρνε θάρρος και άρχιζε πάλι τα αψυχολόγητα της...
Ξέρεις... να λες ένα χαζό αστειάκι, και αυτή να αρχίζει να κακαρίζει τόσο δυνατά (μα τόσο δυνατά;) σε σημείο που να σε σπρώχνει, να χτυπιέται, να σε αγκαλιάζει...για να καταλλήξει να το γυρίσει σε κλάμμα και να φεύγει τρέχοντας προς την τουαλέτα...
[...?]
...Ε, πως να μην τρομάξεις...???

Αλλά οι σχέσεις μας τελείωσαν άδοξα...Ναι!!!

Μάλλον την ψυχοπονίαση μου την μετέφρασε σε "ήταν ένα αγόρι, κι ήταν κι ένα κορίτσι, ένα καλοκαίρι, λουλούδια στην καρδιάααααα", αφού από κάποιο σημείο και μετά με κοίταζε με αυτό το βλέμμα!!!

Και όταν είδε πως εγώ την κοιτάζω με το βλέμμα "Πως...παίρνω απορρυπαντικό, αλλά από το φθηνό..." (τρόμος και απελπισία), έφευγε τσαντισμένη (!) για να με καλημερίσει την επομένη πάλι με χαμόγελο "η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία..."


Η τελευταία φορά που την είχα δει ήταν στην αποφοίτηση, που - μάλλον το είχε δει σε κάποια ταινία - αποφάσισε να με ακολουθήσει στην τουαλέτα και να μπουκάρει με προστυχιά και τσαχπινιά και να μου πει: "Δε μπορώ να αντισταθώ, σε θέλωωωωω" (ή κάτι τέτοιο...)

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Εννοείται πως την πήρα ... από το χέρι και την έβγαλα έξω! (με φόβο μη βγάλει κανένα μαχαίρι και μου κόψει τίποτα...)

Την υπόλοιπη βραδυά, χόρευε τσιφτετέλια πάνω στο τραπέζι και φασώθηκε με ένα σπασικλάκι..., ουρλιάζοντας πως είναι η βασίλισσα του χορού!?!?!?!?!?!

(διευκρίνηση: Δεν είχε πιεί ούτε γουλιά...)


Αυτή είναι η Γάμα!

Και να την τώρα, μπροστά μου, πόσα χρόνια μετά, σχεδόν ίδια και απαράλαχτη!!!

Εγώ: "Έλααα ρεεε... δεν το πιστεύω - τι κάνεις?" (ξεκινάει κλασικός διάλογος...)

Εκείνη: "Καλά... τι θες?" (Απότομη...)

Εγώ: "Εγώ; ...Τίποτα...Εχεμ... πάντα καλά"...(Μα τα χίλια κατάρτια...)

- παύση -

- παύση -

- αμηχανία και παύση -

Εκείνη: "Αν θες να ξέρεις, αρραβωνιάστηκα και θα παντρευτώ μάλλον του χρόνου το καλοκαίρι - και εκείνος είναι ιατρός και είναι 28 ετών και με αγαπάει πολύ και τα έχουμε εδώ και 1 χρόνο και με θαυμάζει πολύ και οι γονείς του είναι καταπληκτικοί άνθρωποι και με συμπαθούν πολύ και του είπαν πως αξίζει να με περιμένει να τελειώσω το μεταπτυχιακό μου μέχρι το Φλεβάρη και γι αυτό θα παντρευτούμε του χρόνου γιατί ήδη μου έχει κάνει πρόταση γάμου και με λατρέυει δε μπορείς να φανταστείς πόσο και γενικά περνάμε πολύ καλά και θα μετακομίσουμε στο ίδιο σπίτι το οποίο είναι δικό του γιατί έχει και πολλά λεφτά, α, εδώ κατεβαίνω..." (με μία ανάσα!!!!!!!!!)

Εγώ: Ε?... (και βαθιά εισπνοή - αντανακλαστικά, γιατί ένιωσα πως θα πρέπει να έχει λαχανιάσει...)


...Και ερωτώ...

Εεεεεεεεεεεεεεεεεε?

23 σχόλια:

g for george είπε...

Είναι να μην σε πιάσει το σύμπαν από το γιακά, αγόρι μου!! Έτσι και σε πιάσει, την έκατσες!

Τώρα αυτή κάτι υπονοούσε, κάπου το πήγαινε, να στην πει ήθελε που έχασες το κελεπούρι... μάλλον αυτό!

Σε φαντάζομαι να ξυπνάς έντρομος τα βράδια (αν την είχες παντρευτεί) ευχαριστώντας τον Θεό που την έβγαλες καθαρή για μια ακόμα μέρα!!

orestis είπε...

Xαχαχα.

Τι άτομα είναι αυτά που ξέρεις;

Συμφωνώ με το george πάντως.

Ήθελε να σου τονίσει το κελεπούρι που έχασες.

Ο γιατρός τι ειδικότητα έχει;

Ψυχίατρος;χεχε

Παίζει και να ήταν μούφα όλο το στόρυ και μόνο ο ψυχίατρος πραγματικός.
Σμακ

nikisot είπε...

ayth htan antidrash 8atoudei3wegwtoumalakapoumeftysetiexaseeidestwrapantreyomaitonleftagiatrokaiaytos8axtypatonkefalitoustontoixo
typou
me mia anasa panta!

Fish-bait είπε...

ROFLMAO :0)

Nikos είπε...

Ωχ Θεε μου μαζέφτε την!!!

Τι κυκλοφορεί ε;

Lithium είπε...

psemata sou ipe.palevei akoma na parei ptixio, k proswrina dulevei ws katharistria se sxoleio, dn tin exi parei kaneis akoma kai psaxnete apelpismena.....

logiko?

xxxxxx

ιακωβος είπε...

εγω θα την ελεγα "Ι"

Neverlandean είπε...

IIIIIIIIII τι 'πες μαρή;

Καλά όλοι Λαρισαίοι είστε μ'αυτο το "ε;" Ε-λεος.

Έπρεπε να της πεις:

Κιεγώμωρήείμαιγκέικαιταέχωμεένατεκνό
κολυμβητήπουμελατρεύεικαισεέναμήνα
πετάμεγιαΒαρκελώνηόπουθαπαντρευτούμε
καιθαμείνουμεμόνιμακαιάντεκάτσεεσύεδώ
στηνψωροκώσταιναναμιζεριάσειςμετογιατρουδάκοσου!!!


(Ανάσα)

Μαλάκω!

The End :)

Paranoia είπε...

psycho ή κάνω λάθος?
να τη χαίρεται όποιος την οικονομήσει!
μακριά από μας.

Aντώνης είπε...

Απαπαπα...Μάλλον Ψι πρέπει να την λένε...από την Ψυχασθένεια και να την φωνάζουν υποκοριστικά Νία...Με κούρασε!

Wrong Guy είπε...

Βρε ουστ από εδώ τσοκαρία κομπλεξικιά.

Αυτό έπρεπε να της πεις.

Αλλά έχε χάρη που είμασταν στο μετρό και είχε και κόσμο..

Φ-Ω-Σ είπε...

γέλασα απίστευτα στο σημείο που λέει:

"Εκείνη: "Καλά... τι θες?""

όχι γιατί μου φάνηκε παράξενο αλλά γιατί κ γώ το κάνω αυτό..
χαχα

πάνως η γκόμενα πολύ beverly hills έβλεπε ίσως..

;-)

Nikos είπε...

Αν έβλεπε Beverly θα ήταν αυτή η Κέλλυ που τους είχε πάρει όλους!!! χαχαχα

APSOY είπε...

Καλημέρα σε όλους !!! :)

Ναι, η γκόμενα είναι σάικο...
Χαλάλι της... παντρεύεται γιατρό! :Ρ
Έτσι είναι αυτά...

Φιλάκια πολλά σε όλους!
Επιφυλάσσομαι να απαντήσω και στον καθένα χωριστά ;)

Καλό ξημέρωμα?
Καλημέρα καλύτερα! :)

Ανώνυμος είπε...

Μόνο ένας γιατρός ευαισθητοποιημένος κοινωνικά θα μπορούσε να την παντρευτεί. Ψυχίατρος συγκεριμένα. Να σώσει το κόσμο από τη μαλακία της και να κάνει το καλό και ας το ρίξει στο γυαλό... Τι να πω... Πολύ θα ήθελα να τη γνωρίσω αυτή. Μου θυμίζει μια συμφοιτήτριά μου που με κάνει να γελάω με τις ώρες. Η συγεκριμένη κοπέλα δεν την παλεύει. Μία την φωνάζουν σε κολλέγια στην αμερική γιατί είναι "μυαλό", μία είναι παρθένα και το εκμυστηρεύεται εμπιστευτικά σε ένα ένα μέσα στην τάξη, μετά ξεπαρενεύεται, μετά γίνεται πάλι παρθένα εντελώς ανεξήγητα (τι στο καλό πια με αυτή τη παρθενοραφή?), μία τα έχει με ένα σεφ που τα πάνε καταπληκτικά στο σεξ ενώ είναι παρθένα και μετά ανακοινώνει πάντα εμπιστευτικά ότι έκανε ένα one night stand στη λούτσα ενώ μετά από λίγες μέρες αποκαλύπτει ότι δεν είναι κοπέλα που θα έκανε ποτέ τέτοια πράγματα....

Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε δηλαδή!! Η απόλυτη θεά...

Mailo® είπε...

Καλά η κοπελιά... Αυτός ο γιατρός πάλι τι φρούτο είναι; Δε βλέπει που πάει;
Χμμμ.... μπορεί κανείς να φανταστεί τι πρόκειται να προκύψει από πιθανή διασταύρωση αυτών των δύο "ειδών";
Πολύ αστείο και δραματικό ταυτόχρονα post... λολ...κλαψ !

Unknown είπε...

Etsi atoma... Tsk... just stay away.

SCARY.

Prepi na exoun tampeles.

-astievomai-

I kaimeni i kopela itan toso 'caught up' in her own world yia na apodiksei tin aksia tis, pou parasirthike.

Krima.

aggelika είπε...

ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ? Τι ήταν αυτό? Πρέπει να της ήσουν μεγάλο αποθημένο για να στα πει όλα αυτα!! Κανονική αναφορά σου έδωσε!

APSOY είπε...

Ναι μαι κι εγώωωωωω!
Καλημέρααααααα!(ή μήπως Καλησπέρα?)...
Που λες,

@G for George,
Από το γιακά το λες εσύ αυτό?..χεχεχε!
Πάντως αν με φανταστώ μαζί της (.?.), θα είμαι έντρομος 24 ώρες το 24ωρο... και μόνος να ξυπνάω!!!χεχεχε
(ντροπή μου - έγινα κακός...:))...
Καλημέρααααα :)

@Ορέστη μουυυυυυυ!
Είμαι σίγουρος πως ο ιατρός είναι:
καρδιο-ορθο-ούρο-κτηνίατρος!
Τι εννοείς δεν υπάρχει τέτοια ειδικότητα?...
Γιατί, υπάρχει ιατρός?
:Ρ...Χεχε. ΣΜΑΚ!!!!

@Moodygirl,
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα - :)
Καλησπέραααααα! :)

@Fish Bait,
Δεν είμαι σίγουρος τι σημαίνει αυτό που μου έγραψες, αλλά ενστικτωδώς, θέλω να συμφωνήσω...:Ρ
:)))))

APSOY είπε...

@Lithium,
Λες ο ιατρός να είναι το σπασικλάκι που φασώθηκε? Δεν ταιριάζει ηλικιακά (μου τον παρουσίασε μεγαλύτερο...), αλλά μπορεί να βρήκε άλλον... ;)
Παράλογο?... ;)
:*, Καλησπέραααα!

@Περ-,
Χορογράφε μουυυυυ!
Πες την όπως θες... Το Γάμα ταιριάζει λίγο περισσότερο... Ειδικά αν το συνοδεύεις με ουδέτερο άρθρο / πληθυντικού αριθμού στο τέλος... ;)
χεχεχεχε! :*

@Νέβερακο...
Σχόλιο1: χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!
Σχόλιο 2:Λαρισαίοι? Ε?...Εεεεεε? Τι εννοείς? Ε?...ΕΕΕΕΕ?
Ε?...
(ε?)

@Παράνοια,
Σάικο δε λες τίποτα... :)
Καλά να ναι...
(αφού την έχω θέψει/ξεφτυλλίσει κ.ο.κ :Ρ)
καλημέρααααα:)

APSOY είπε...

@aντωνη μου,
(ωραίο όνομα ;))
Ψυχασθένεια τη λένε... Αλλά τη φωνάζουμε "Για δέσιμο..." (εξού και το "Γάμα") :Ρ
χαχαχαχαχαχαχαχα
Καλησπέρα - Καλώς σε βρήκα!!! :)

@Και πάλι βρήκααααα, το λάθος άνθρωπο...
(a.k.a. wrong guy)
Ααααα, όλα κι όλα! Πρώτα-πρώτα πολιτισμός!
(και στη συνέχεια, το πολιτισμικό σοκ...)

Γειά σουυυυυ! :)

@Mithra του Mr.F,
χαχαχαχα
Καλημέρααααααα - τι θες? (...)
:))))

@Mr.F του Mithra,
Αν έβλεπε Beverly Hills, θα ήταν η Άντρεα, με την προσωπικότητα του Στιβ, που όμως θέλει να γίνει Κέλλυ στη θέση της Κέλλυς, και ζηλεύει τη Μπρέντα, ενώ μιμείται τον Μπράντον!!!
χεχεχεχε...
(ναι, κι εγώ έβλεπα - καρφώθηκα? :Ρ)

@Darkenlight
Βρε, βρε, βρεεεεεε- καλώς τον! :)
Καλωσήρθεεεεες! Τι να κεράσουμε?
Φοβερή η φίλη σου!!!
(μήπως το μικρό της αρχίζει από Γάμα)?
Μήπως είναι η μικρότερη αδερφή της δικιάς μου?
Μήπως να κυκλοφορούμε με pepper spray?
;) ...Φιλάκιαααααα!

@Mailo - original ομως...
Να σου πω...
νομίζω πειραματόζωο...
Δεν είμαι σίγουρος όμως :Ρ, χεχεχεχε
Καλημέραααααααααα!

@Lensman,
Η αλήθεια είναι πως έκανε υπερπροσπάθειες...
Κρίμα- δε λες τίποτα...
:) - Καλησπέραααααααα!!!

@Αggelikaκι μου,
Και με μία ανάσα...;)
:)))))
*φιλάκια*

APSOY είπε...

...
Στους μισούς γράφω καλημέρα,
στους άλλους μισούς καλησπέρα...

έχω ξεφύγει, ε?
:))))

Καλησμέραααααα!
(κατά το καλή σ' μέρα...)

Unknown είπε...

HAHAHAHA KALISMERA :D telio.