Παρασκευή 15 Ιουνίου 2007

Ώρε, συννέφια- , αχ, συννέφια-σε ο Πάρνα-σσός!

Διάλογος με κολλητό μου, την ώρα του μεσημεριανού μας καφέ:
Παίζουμε τάβλι...


Κολλητός: ένα, δύο, τρία, και ...ένα, δύο...

Εγώ: Μήπως θες να χρησιμοποιήσεις και κομπιουτεράκι;

Κολλητός: Σκάσε ρε αδερφή...

Εγώ: Σκάω άντρακλα...

(ρίχνω ζάρια...)



Κολλητός:
Τι κωλόφαρδος που είσαι ρε μαλάκα; Σου έχει ανοίξει, σου έχει γίνει τόσος...

Εγώ: Όχι ακόμα... αφου δεν έχω ποτέ ...ξέρεις... από πίσω...

Κολλητός: χεχεχεχεχεχε...

Εγώ: Γιατί γελάς; (σοβαρός...)

(ρίχνει ζάρια...)

Κολλητός: Θα το ρισκάρω...

(ρίχνω ζάρια...)

Εγώ: Α-χαααααααα, πεντάρεςςςςςςςςςς!!!

Κολλητός: Δε σε πιστεύω... τι.... όχι ρε πούστη μου...

Εγώ: Έλα... με φώναξες;

Κολλητός: Με γάμησες...

Εγώ: Όχι... αλήθεια... είμαστε φίλοι... δε σε βλέπω έτσι...

Κολλητός: Κοίτα ρε γαμώτο... πάλι θα χάσω... με τον πούστη... (μονολογεί)

Εγώ: Έλα... με φώναξες;

(ρίχνει ζάρια...)

Κολλητός: Ναι, σιγά να μην έμπαινα... ηλίθιε, αυτό ήταν δικό μου παιχνίδι... Αλλά είσαι κωλόφαρδος και πούστης...

Εγώ: Ναι... για το πρώτο δεν ξέρω... το δεύτερο σίγουρα...

Κολλητός: χεχεχεχεχεχε

Εγώ: Γιατί γελάς; (σοβαρός...)

Κολλητός: Παίζουμε άλλο ένα;

Εγώ: Όχι... αλλά αν θες μπορώ να σου εξομολογηθώ κάτι: Είμαι αδερφή... γκέι... ομοφυλόφιλος... (είμαι σοβαρός...)

Κολλητός: Το ξέρω!!! (με κοιτάζει σοβαρός...)

Εγώ: ... ταχυπαλμία... καταπίνω με δυσκολία... περιμένω αντιδράσεις... εξακολουθώ να τον κοιτάζω σοβαρός...

Κολλητός: ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ - γελάει... "Είσαι απίστευτος", μου λέει και συνεχίζει να γελάει...

Εγώ: Μαλάκα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (σοβαρός...)

Κολλητός: ακάθεκτος..."έλα, παίζουμε άλλο ένα"?

Εγώ: ΟΧΙ!


Πάτα play σε παρακαλώ...



Ναι, είναι το παιδί - κλαρίνο...!!!

25 σχόλια:

Provato είπε...

θα με τρελάνεις. αφού το ξεκίνησες, γιατί το έκοψες στην μέση;

γαμώ το!

(υπέροχο το τραγούδι... ΥΠΕΡΟΧΟ...)

Provato είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
aggelika είπε...

Ο ίδιος φίλος με το προηγούμενο post? Πιο μεγαλη μαλακία δεν υπάρχει! Να μιλάς σοβαρά και να σε πέρνουν στα αστεία...

Keen On Boys είπε...

kalo einai pou kaneis coming out! :)

Thimamai otan to eixa pei ston kollhto mou apeksw-apeksw mou elege "re malaka ti thes na peis?"
kai tou lew "ksereis poly kala.. apla thes na m'akouseis na sto lew"

Telospantwn.. meta me rwtage an m'aresei kanenas.. kai tou lew gia ena kollhma-symathith mas... kai mou leei
"Kala re malaka... tosoi antres.. m'afton ton malaka vrikes na fas kollhma?"
lol... k gamw

Lithium είπε...

oxi re gamwti.....ws ekei emeine i kouventa?dn iparxei parakatw?

o filos sou mallon i dn ithele na piasei to iponooumeno i he can't take a hint pou lene kai sta e3wterika :p

xxxx

Nikos είπε...

Γαμάτη φάση! Εγω σταμάτησα το θεαματικό coming out. Τώρα το λένε και μεταξύ τους για μένα δεν χρειάζεται να μιλήσω εγώ. Μάλλον το παράκανα..

χαχα

Ωραία πάντως..

Fish-bait είπε...

Εγώ πάντως γέλασα με τη στοιχομυθία και γενικώς μου αρέσει το γέλιο και αφού μου αρέσει το γέλιο, δίνω τα φιλιά μου σε αυτούς που μου το προσφέρουν.

Σμοκ σμοκ :0)

ιακωβος είπε...

κατι μου λεει πως καποιος με μιμειται με τα deleted comments....

;)

ιακωβος είπε...

οχι πως ειμαι απο εκεινους που ρωτανε ΓΙΑΤΙ συνεχως... αλλα... για ποιο λογο? για ποιο? ε? ε?


:))

ιακωβος είπε...

να πραξεις οπως κι εγω

- αυθορμητα ;

:)))

Ανώνυμος είπε...

Εγώ όταν ήθελα να κάνω το So called coming out απλά πήγα σε στην πιο κουτσομπόλα φίλη μου και της το είπα εμπιστευτικά σαν μυσικό που θα έμενε μεταξύ μας. Και φυσικα έμεινε μεταξύ μας. Μεταξύ μας στο νησί. Μόνο η μάνα μου δεν το έμαθε. Δεν είχα κάποιο πρόβλημα φυσικά! Στόχος μου ήταν. Τ δυσκολότερο coming out ήταν με τον αδερφό της κολλητής μου. Που το ήξερε αλλά το έπαιζε ηλίθιος για να του το πω εγώ. Ε, του το είπα με τα χίλια ζόρια. Από τότε του έχω αδυναμία. Δεν θα περίμενα από ένα παιδί σαν αυτό τόση κατανόηση και καθόλου ρατσιστική συμπεριφορά. Ουτε καν με ξεχωρίζει!
Έκθεση έγραψα πάλι... Συγνώμμη τόσο για αυτό! Ξέφυγα!

orestis είπε...

Έλα ρε γλυκούλη.
Και ήσουν σε καλό δρόμο.
Ιδέα 1: Τους καλείς στο σπίτι για ποτά, πολλά ποτά. Τους λες ότι γιορτάζεις την καινούρια σου ζωή. Θα σε ρωτήσουν τι εννοείς και θα πεις "άλλαξε η ζωή μου. από τότε που γνώρισα τον Μπάμπη, άλλαξε η ζωή μου. Μεγάλος έρωτας."
Ιδέα 2: Τους καλείς στο σπίτι σου, για να γνωρίσουν τον καινούριο σου δεσμό...και εμφανίζεται ο Μπάμπης.
Ε πώς σου φαίνεται;
Αν σου φαινέται μαλακία, δεν φταίω εγώ. Η κυρία Σμιρνοφ με έβαλε να το γράψω. ξέρεις πόσο πιεστική μπορεί να γίνει μετά το τρίτο ποτήρι;
ΣΜΑΚ

g for george είπε...

ασταδγιάλα ασταδγιάλα ασταδγιάλααααααα!!!

(αυτά συμβαίνουν άμα διαβάζεις πολύ Πρόβατο!)

Καλά ρε συ... πω πω! Μεγάλο χουνέρι!!
Έχεις την αμέριστη συμπαράστασή μου!

Και φιλιά στο παιδί κλαρίνο! Άμα σε ρωτήσει ποιος τα στέλνει, πες του ο Γιώργος!!

Φ-Ω-Σ είπε...

τον τρώει ο κώλος του φίλου σου μου φαίνεται.

το παίζει κ μιξοπαρθένα πως δεν καταλαβαίνει.

πες του "listen θέλω να δω αν γουστάρω αντρικά κωλαράκια,διατίθεσαι;"

κ αυτή θα είναι μια τέλεια στιγμή για το coming out

τουλάχιστον θα πέσει γέλιο

Φ-Ω-Σ είπε...

XAXAXAXAXAXA μόλις άκουσα το τραγούδι!!!!

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑ ΤΕΛΕΙΟ!!!!!!

Nikos είπε...

και τότε θα φάει ένα σκάμπιλο να συνέλθει!

λοοοολ

APSOY είπε...

@Provatako,
Τι να έκανα ο δόλιος?
Έκανα ένα βήμα πάντως...
Και η ερώτηση:
Μεθοδικός ή χέστης;

(ξέρω...ξέρω... και χωρίς DVD) ;)

@Comment deleted
:*

@Aggelika
Ουυυυ, καλά είσαι;
"Παιδιά έχω πρόβλημα"
"Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα"


@Keen on Boys
Να σου πω βρε...
Αλλάζουμε για λίγο φίλους;
Για λιγάκι... μέχρι να πάρω το κολλάι... :Ρ
:)

@Lithiumάκο,
Η αλήθεια είναι Λιθ μου, πως, μάλλον δε θέλει να το χωνέψει, αφού έχει μια τάση να μισεί (μισεί - μισεί - μισεί...έβαλα ηχώ...:Ρ) τους ομοφυλόφιλους...!
ΝΑ ΤΟ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ - ο μαλάκας!
ώχουυυυυυυυυυ!
:*

APSOY είπε...

@Mr.F
Καλά... θα ήθελα κάτι πιό διακριτικό παρακαλώ...:Ρ
Διαφορετικά, θα τύπωνα και μπλουζάκι...χεχε...(βρε, λες???)
:ΡΡΡΡ

@Fish Bait,
Σμοκ και σε σένα :))))))

@περ -
χορεύουμε; έλα... κράτα εσύ το μαντήλι... ;)

@darkenlight,
Να σου πω δεν' κακό... μήπως έχει κανείς το τηλέφωνο της Λαμπίρη;
:ΡΡΡΡΡ
(γράφε όσες εκθέσεις γουστάρεις!!!)
:)))))

@Ορέστη μουουουουου,
Αααα! Αυτό είναι...
Παιδιά; Αφήστε τη Λαμπίρη...
Ψάξτε για κάποιον Μπάμπη...
:ΡΡΡΡΡ
χεχεχε
ΣΜΑΚ.

@G 4 Georgako,
Εννοείται θα του τα δώσω...
Βέβαια, πάλι θα γελάσει κατά πάσα πιθανότητα... :Ρ
Πάρε κι από μένα ένα :*

@Μίθρα...
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαααα
τέλεια...
Εκεί να δεις κλαρίνα...
Έφη Θώδη!!!!!!!

Unknown είπε...

Ate re gamoto... Eprepe na tou to eleges! Eprepe na thimonnes! Ti prama itan touto... to post itan arketa yelio, alla fantazome apo mesa sou prepi na skizesai tora me thimo...

I think you should go and talk to him again. Den ginete na to afiseis etsi.

Ke na mas pei ke to ipolipo!

veloz είπε...

δλδ περα βρεχει? δεν καταλαβε τίποτα? ΟΧΙ ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ! (που θα έλεγε και ο κολλητός σου!)
Μήπως να του το λεγες όταν παίζατε κάνα σκάκι, να έχει άλλη βαρύτητα η κουβέντα? :Ρ

g for george είπε...

Καλόοοοοος, ο Veloz. Σωστή η σκέψη, λάβε την υπόψιν σου, Apsoy gayboy!

χαχαχαχοχοχοχοχεχε!

APSOY είπε...

@lensman,
Μάλλον έχεις ένα δίκιο...χεχεχε!
Γιατί πάλι πριν λίγο ήμασταν για καφέ (με παρεούλα - όχι οι δυό μας) και του την είπα κάμποσες φορές χωρίς να το καταλάβω...
Μέχρι που με ρώτησε...
- Έγινε κάτι?
Δεν το είχα συνειδητοποιήσει (καταραμένο υποσεινήδητο...χεχεχε)
και απλά του απάντησα...
- Όχι... πουστιές σου κάνω!

χεχεχεχεχεχεχεχε
Θα του το πω - που θα μου πάει?
;)

@Velozaki, G for George
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχααααα.
Τέλειο!
"Σου έφαγα τον αξιωματικό"
"Α, όχι ρε γαμώτο! Γυναίκες τρώγε μου. Φάε μου τη βασίλισσα που είναι και γυναίκα. Εγώ γουστάρω άντρες..."

χαχαχαχαχαχαχαχαχα
:**
(δύο φιλιά - ένα έκαστος...χεχε)

Mailo® είπε...

Είσαι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΣ όμως !!!
χαχαχαχαχα!!!

Κώστας είπε...

Αν δεν τον έχεις σε εκτίμηση δε χρειάζεται να του το πεις.

Αν είναι όμως φίλος σου του το οφείλεις.

Unknown είπε...

Περαστικός :)

Οφείλω όμως να υπογραμμίσω οτι το ποστ αυτό ήταν από τα πιο πνευματώδη που έχω διαβάσει σε μπλογκζ, αλήθεια :) Τέικ κεαρ.