Κυριακή 24 Ιουνίου 2007

Ο αριθμός που καλέσατε δε λειτουργεί προσωρινά για τεχνικούς λόγους...


Λέω να κάνω ένα διάλειμμα.
Να λείψω λίγες μέρες.
Έχει πέσει πολύ διάβασμα...
Και πολλές υποχρεώσεις...
Πολλά είπα άλλωστε...
:)
Καιρός να σκάσω και για λίγο...:)

(ελπίζω να τα καταφέρω και να το κάνω πράξη αυτή τη φορά...)!


Ας μιλήσει για λίγο και η σιωπή... έχει πράγματα να πει...
Αρχή... ένα διάλειμμα... το κάνω για μένα... δεν είναι εύκολη υπόθεση όλο αυτό! ...Τέλος

Να και το τραγουδάκι μου:
Σιωπή - Ξύλινα Σπαθιά

14 σχόλια:

Paranoia είπε...

Άντε τζους κι εσύ
(κλωτσιά εδώ)
καλά να περάσεις, απόλαυσέ το

Ανώνυμος είπε...

Πώ τι φοβερό τραγούδι!
Γιατί εγώ δεν τα ξέρω αυτά τα τραγούδια; :(

Μελαγχολία...:(:(:(

James

g for george είπε...

Να φύγεις αλλά να ξαναγυρίσεις. Στο μπλογκ σου, εννοώ!

Να περάσεις όμορφα,

Φιλιά :-****

ιακωβος είπε...

αρνουμαι να ακουσω το τραγουδι

:)

ή καλυτερα... δεν μπορω πια να το ακουσω

**

orestis είπε...

Σε καταλαβαίνω.

Κι εγώ θα λέω να γράψω τον δικό μου επίλογο σήμερα.

Φιλάκια

Πάρε δυνάμεις και έλα πίσω.

Εδώ θα βολτάρουμε όλοι.

veloz είπε...

kali ksekourasi!
kai koita na epistrepseis me POLLA NEA!

Neverlandean είπε...

:'(

aggelika είπε...

Η δικιά σου σιωπή είναι αποπνικτική. Όπου και να βρίσκεσαι να σαι πάντα καλά και να μας επισρέψεις γρήγορα!

Lithium είπε...

:(

an k stenaxwrieme...tha sou pw na kaneis oti niwthis...

xxxx

Κώστας είπε...

Καλή ξεκούραση!

Nikos είπε...

Καλή επιστοφή, θα μου λείψουν τα κόμεντς σου. Η ζωή είναι πιο σημαντική από τα μπλοκς.

g for george είπε...

Συμφωνώ με mr. f

Παρόλα αυτά

Πού είσαιαιαιαιαι, αααααααγκχχχχ.

Wrong Guy είπε...

Καλή ξεκούραση.
Σε περιμένουμε πίσω δυνατότερο
Τα φιλιά μου.

Η Σιωπή είναι ένα από τα αγαπημένα μου τραγούδια ever!

Phoebus είπε...

Δηλαδή τώρα μας έφυγε και ο Apsou;

Και ποιος θα μας ψήνει φρέσκα ψωμάκια και κουλουράκια στο φούρνο της φαντασίας του; Ποιος θα μας λέει καλημέρα; Ποιόν θα έχουμε να παρακινούμε να βγει από την ντουλάπα;

Veloz και orestis τουλάχιστον εσείς μη σταματήσετε να γράφετε!

(wrong για σένα είπαμε δε μιλάω! Είσαι σαδιστής :P)