Παρασκευή 31 Αυγούστου 2007

Έχουμε και λέμε...

Λίγες ώρες μείνανε και επίσημα φεύγουμε από τους μήνες χωρίς "ρο"...
Λίγες ώρες και όλοι πέρα από "Καλό μήνα" θα αρχίσουν να εύχονται και "Καλό Χειμώνα"...

Συνήθως... τι συνήθως δηλαδή; ...σχεδόν πάντα το Σεπτέμβρη με έπιανε μια μικρή μελαγχολία... Βλέπεις, για μένα ο μήνας αυτός είναι μια διαρκής πρωτοχρονιά, αφού μάλλον έχω μείνει ακόμα στην αντίληψη των σχολικών χρόνων και θεωρώ ότι ξεκινάει μια καινούρια χρονιά (βλέπε: σεζόν)...
Και θέλοντας και μη, μπαίνω σε μια διαδικασία απολογισμού, για το τι έκανα φέτος, τι κέρδισα, τι έχασα, τι κατάφερα, τι ανέβαλα για ακόμα μια φορά ...κ.ο.κ

Χωρίς ευχετήριες κάρτες λοιπόν, χωρίς στολισμένα δέντρα και μελομακάρονα... ξεκινάει η απογραφή...
Κερδισμένος ή χαμένος; ... αισιόδοξος ή απελπισμένος; ... ορεξάτος ή απογοητευμένος;... θα δείξει...

Έχουμε και λέμε...
Απέκτησα νέο μεταχειρισμένο σαραβαλάκι...

Μου το τράκαραν...

Το πήγα συνεργείο.

Χώρισα από στρέιτ σχέση...
Έχασα τη δεύτερη δουλειά μου...
Πήρα κάποιο βάρος...
Ξαναπήγα το σαραβαλάκι συνεργείο...

Μείωσα το κάπνισμα...

Άρχισα να χάνω βάρος...

Ξαναπήγα το σαραβαλάκι συνεργείο...

Βρήκα άλλη δεύτερη δουλειά...

Κόλλησα μια γαστρεντερίτιδα...

Μέτρησα δύο φίλους λιγότερους...

Ξαναπήγα το σαραβαλάκι συνεργείο...

Κουτούλησα σε ένα καθρέφτη...

Γδύθηκα...

Ντράπηκα...

Γνώρισα εσένα...

Γνώρισα εμένα...

Έπιασα και τρίτη δουλειά...

Ξαναπήγα το σαραβαλάκι στο συνεργείο...

Πήγα διακοπές...

Κέρδισα νέους φίλους...

Μίλησα...

Ακούστηκα...
Έχασα την πίστη μου σε πράγματα...
Ξαναβρήκα την πίστη μου σε ανθρώπους...

Κόλλησα μια ίωση...

Θα σπάσω την αναβολή μου οσονούπω...

Ξαναπήγα το σαραβαλάκι μου στο συνεργείο...


...και το σημαντικότερο; Μετράω ακόμα ένα Σεπτέβρη που θα βάλω νέους στόχους, νέες φιλοδοξίες, σε νέες πλέον βάσεις... (= είμαι καλά - λίγο είναι;)


Τώρα που το ξανασκέφτομαι, δεν τα πήγα και άσχημα...

Να μελαγχολήσω; ... Μπαααα... Μάλλον φέτος θα το παραλείψω...


Αλλά εξακολουθώ να αρνούμαι να μου λένε Καλό Χειμώνα...

Ειδικά σήμερα...

Που ξύπνησα κουλουριασμένος στο καναπεδάκι του μπαλκονιού μου, με τα ακουστικά ακόμα στ' αυτιά και τα γυαλιά μου στο πάτωμα, λίγα εκατοστά παραπέρα... και τον ήλιο να με τυφλώνει, και τα πουλάκια να κελαδούν και το σβέρκο μου να βγάζει περίεργους ήχους... (ναι, είπα να κάτσω λίγο στο μπαλκόνι πριν πάω για ύπνο, και μάλλον παρά-ήταν αναπαυτικός ο καναπεδάκος...χεχε)!


Αχ, ρε συ... ξέρεις τι ξέχασα στη λίστα παραπάνω;

Έμαθα ακόμα ένα νέο τραγούδι...

Άκου το...

Καλό δεν είναι;;;




Και ξέρεις τι είναι καλύτερο;

Αυτά που θα' ρθουν...

Ναι, έτσι (θέλω να) πιστεύω...


Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους...



32 σχόλια:

revqueer είπε...

Σου εύχομαι να είναι όντως καλύτερα αυτά που θα 'ρθουν!
Take Care!

Ανώνυμος είπε...

oi kalyteres stigmes sou akoma den exoun er8ei!

foolish cloud είπε...

Φοβάμαι πως με έβαλες και μένα σε μια διαδικασία αυτοκριτικής και απολογισμού... Για να σκεφτώ... Δεν ξέρω, ίσως γιατί δεν ξέρω ποιο είναι το μέτρο σύγκρισης

Phoebus είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Phoebus είπε...

Καλό Σαββαστοκύριακο!
and remember! This is the first day of the rest of our lives :)

Neverlandean είπε...

I hate September!! Απολογισμός χρονιάς, γενέθλια, τέλος καλοκαιριού, τέρμα τα 40άρια στο θερμόμετρο.... :(

Είμαι ο σπαστικός της παρέας. :P

Καλό Σου-κου μικρέ.
:****************************

Είδωλο είπε...

Η λυση ερχεται στα 17,400€
λεγεται Opel Tigra
με 30% προκαταβολη καιπολυ χαμηλο επιτοκιο, full extra
και δεν θα ξαναπας συνεργειο
και θα βρεις σχεση γιατι ως γνωστον ειναι μεγαλες μουνοπαγιδες.
και ο ερωτας θα θεραπευσει τα υπολοιπα, τωρα πριν με ρωτησεις γιατι εγω δεν εχω λυσει τα δικα μου, ξεχρεωνω το προηγουμενο ακομα
χαχαχαχχα

phoinix είπε...

πολύ μου αρέσει η πρωτοχρονιά του σεπτεμβρη..είναι πολύ πιο γλυκιά απο αυτή που μας επιβάλουν τα ημερολόγια!

(στρειτ σχέση ε?)

μη μελαγχολείς
μια χαρά χρονιά ήτανε!

(3 δουλειές??)

καλό ζεστό Σεπτέμβρη apsoy

Fish-bait είπε...

"Μέτρησα δύο φίλους λιγότερους..."

Κρίμα. Φιλάκι. :0)

g for george είπε...

Λίγες ώρες μείνανε και επίσημα φεύγουμε από τους μήνες χωρίς "ρο"...


Κάπου με έχασες σε αυτό το σημείο, οφείλω να ομολογήσω :-D

Όσο για τα υπόλοιπα... προσπαθώ να μην κάνω τέτοιους απολογισμούς, πλέον.

Γιατί μετράς δύο φίλους λιγότερους; επειδή ανοίχτηκες;

Keen On Boys είπε...

Καταρχήν πρέπει να αλλάξεις μέσο μεταφοράς (χάλασε αρκετές φορές)

Δευτερον να μας πείς για κείνη την str8 σχέση (γουάου!)

Τρίτον χαλάρωσε με τις δουλειές λιγάκι... θα πάθεις τίποτα βρε! :)

guerrero7,62 είπε...

θα σπασεις την αναβολη ε;
Ελα,ελα με ανοιχτες αγκαλες θα σε υποδεχθουμε.....

Unknown είπε...

So.. all in all, it was a Pretty Good Year :)

APSOY είπε...

Καλό Μήναααααααα Σε όλουυυυυυυυςςςςς!!!

@revqueer
Ένας φίλος μου είπε ότι στο χέρι μας είναι να είναι όλα καλύτερα... (είναι?)...
Σε ευχαριστώ πάντως πολύ & ανταποδίδω... :)

@Ethan,
το ελπίζω λέμεεεεεεεεεεεεεεεεεε!!! :). φιλιά σου.

@ Foolish Cloud,
Αν το σκεφτείς διαφέρει η αυτοκριτική από τον απολογισμό... Στην αυτοκριτική προσπαθείς να βελτιωθείς... στον απολογισμό κοιτάς πίσω...
Κάνονας λοιπόν αυτοκριτική σε μένα, θεωρώ πως πρέπει να σταματήσω τους απολογισμούς => να κοιτάω πίσω...
:)
Καλώς σε ξαναβρήκα...

@ Phoebako,
Που είσαι εσύ βρε παιδί;
Σε φάγανε τα βιβλία;
Καλά διαβάσματα να έχεις και καλή δύναμη και... φυσικά καλό ΣουΚου :)
τα φιλιά μου...

APSOY είπε...

@ Νεβεράκοοοοο
Ε, όχι και σπαστικός ρε νεβεράκο... γκρινιάρης λίγο, αλλά όχι σπαστικός...:Ρ
χεχεχε - πλακίτσα...
Τρελόπαιδο; Ενδέχεται τα 40άρια να συνεχιστούν κ το Σεπτέμβρη, οπότε... Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού ευχόμαστε ακόμα...:)
:*****************

@Exourane
χαχαχαχαχαχαχαχα!
Και να δεις που μάλλον είναι γραφτό μου να οδηγήσω Tigra... ;)
φιλιάαααααααααα

@Phoinix
Νομίζω κι εγώ ότι προτιμώ την άτυπη πρωτοχρονιά...Είναι πιό διακριτική και λιγότερο θορυβώδης ;)

(ω, ναι, στρέιτ σχέση - για περισσότερες πληροφορίες διαβάστε το σχόλιο στον Keen On Boys)

Τελικά δε μελαγχολώ. Νομίζω κι εγώ πως ήταν καλή χρονιά. Ειδικά από τον Μάϊο και μετά - δηλαδή μετά την κουτουλιά στον καθρέφτη...)

(3 δουλειές!!!)

Καλό ζεστό χειμώνα Phoinikako. :)

Dante είπε...

Εμένα πάλι οι τάσεις ανασυγκρότησης με πιάνουν κατά τα γεννέθλιά μου, οπότε αργώ ακόμα...

Έτσι για αλλαγή να σου ρίξω κι εγώ ένα τραγουδάκι...;
Εμένα τουλάχιστον καταφέρνει πάντα να μου φτιάξει τη διάθεση...

"...Why there music to play.
Places to go.
And people to see.
Everything for you and me.
Life's a ball if only you'd know it.
And its all just waiting for you.
You 're alive so come on and show it.

There's such a lot of livin'.
Such a lot of livin'.
Such a lot of livin' to do..."

(Sammy Davis Jr - A lot of livin' to do)

And you can find it here: http://www.youtube.com/watch?v=aims4ZLX5cg

Φιλάκια απσουδάκο.

APSOY είπε...

@Fish Bait
Τελικά δεν ήταν κρίμα... Τελικά καλύτερα βρήκα έλειμμα στη συγκεκριμένη περίπτωση ;););)
φιλάκιααααα

@Τζορτζάκο μουυυυυ
Αν προσέξεις, οι μόνοι μήνες που δεν έχουν "Ρο" είναι οι ζεστοί καλοκαιρινοί μήνες (Μάϊος,Ιούνιος,Ιούλιος,Αύγουστος) ;)

Τελικά νομίζω κι εγώ ότι θα περιορίσω τους απολογισμούς. Στην παρούσα φάση όμως βγήκα νομίζω κερδισμένος οπότε χαλάλι ;)

Όσο για τους φίλους... όχι. Τους έχασα γιατί απλά δεν ήταν άξιοι εμπιστοσύνης... Έστω κι αργά το διαπίστωσα και πάπαλα! :)

φιλιάφιλιάφιλιάφιλιάφιλιά ρε συυυυυ! :)

@Keen On Boys
Ή αυτοκίνητο ή συνεργείο..χεχεχε!
Όσο για τη στρέιτ σχέση...
Τι να πω; "Μόνο" 4 χρόνια διήρκησε...
περισσότερες πληροφορίες εδώ:
http://apsoy.blogspot.com/2007/05/blog-post_17.html
;)
φιλιά σου...

APSOY είπε...

@querrero7.62
Θα σας έρθωωωωωωωωωωωωω.
Θα είμαι ο ψάρακας και θα με βάζουν να κάνω γόπινγκ??? χεχεχε! :)

@Lensman
Τελικά νομίζω πως ναι... Και έχω ακόμα 4 μήνες να τον κάνω καλύτερο...! :D

@Dante
:)))))))))))))))
Έτσι..έτσι...έτσι...χεχεχε!
Ευχαριστώ πολύ για το τραγουδάκι. Είναι όντως ό,τι πρέπει... :)
Πότε είναι τα γεννέθλια αλήθεια;;;
φιλιάααααα

Dante είπε...

4 / 4 / 198(λογοκρισία) χεχε... Καλά... '83.

Είμαι ένας κερασφόρος Κριός and I' m lovin' it... :D

Είδωλο είπε...

Koιτα να δεις που μαλλον εσυ εισαι το γραφτο μου μικρο μου κρυωμενο TigraΚι...

Πλεκτά Χειροποιήματα είπε...

Είμαι σίγουρη πως τα καλύτερα έρχονται γλυκιέ μου!!! :-)
Η φετινή σεζόν λοιπόν να περιλαμβάνει πολλές περιπετειώδεις, όμορφες, συγκινητικές, ηδονικές και τρελές στιγμούλες!!! *Φιλάκι*

Provato είπε...

ναι. τα καλύτερα έρχονται. με φόρα ρεεεεεε! μπεεεε! :-))

Good As You είπε...

άντε... σε αυτά που έερχονται...

Καλημερα Κυριακής....(μπλιαχ)

orestis είπε...

Αχ.

Και μένα με πιάνει το Σεπτέμβρη.

Αλλά ακούω το "Κάθε Σεπτέμβρη" ου Φοίβου και ανεβαίνω.

Φιλάκια

Strahd είπε...

Όντως κι εγώ έτσι νιώθω πως ξεκινάει μια καινούργια σεζόν. Πάντα γεμάτη ελπίδες και όνειρα για κάτι καλύτερο από την προηγούμενη χρονία. Αυτό πάντα όμως δεν με μελαγχολεί εμένα. Αντίθετα, ακόμα κι όταν είμαι στα χειρότερα μου, σκέφτομαι ότι φέτος τα πράγματα θα πάνε ακόμα καλύτερα από πριν και το χαμόγελο μου σιγά σιγά μεγαλώνει. Βάζω στόχους, όνειρα και έχω τρομερές φιλοφοξίες για την σεζόν που μόλις ξεκινάει...

Κι έτσι πρέπει, πιστεύω να γίνεται από όλους μας. Γιατί, apsoy μου, the best is just around the corner... Θα το δείς.

Φιλάκια πολλά και εδώ είμαστε για ό,τι χρειαστείς :)

Ρεμπεσκές είπε...

Τριγωνα καλαντα μες την γειτονια....
Θα ρθουν τα χριστουγεννα κι η Πρωτοχρονιααααααααααααα
Μετραμε ημερες λεμεεεεε....Αντε επιτελους.Να βγαλω τον καλικατζαρο που κρυβω μεσα μου!Καλο φθινωπορο και γρηγορα να φυγει!

aggelika είπε...

Δεν κατάφερες και λίγα! (Χρυσό πρέπει να το κανες το συνεργείο!)

Μπράβο σου πάντως που δεν το βάζεις κάτω. η ζωή δεν θα είχε νόημα αν τα είχαμε όλα έτοιμα και δεν προσπαθούσαμε για τίποτα...

g for george είπε...

Άσχετο, αλλά αυτό το "έχουμε και λέμε" για τίτλο πολύ Άντζελα μου κάνει στο παλιό άσμα!

Χμ! να επιληφθεί ο Never πάραυτα!

Equilibrium είπε...

Γεμάτο το καλοκαίρι σου... Μου φαίνεται όμως πρέπει να αλλάξεις και αμάξι και συνεργείο, μάλλον σε κοροιδεύουν ότι στο φτιάχνουν, χα χα!Επίσης να μη δουλεύεις τόσο, γιατί όπως είδες αρρωσταίνεις... Κατά τ' άλλα είσαι μια χαρά! Και πάντα έτσι να 'σαι...!

Σε καληνυχτώ

APSOY είπε...

Dante
Βρε, βρεεεεεεεε, πολλά κριάρια μαζευτήκανε!!! χεχε

Exourane
Γκρουυυυυαααααααρρρρρρ
(απόπειρα να γρυλίσσω... χεχεχε)
φιλί!!!

Merawen
Να σαι καλά μικρή μου. Ανταποδίδω και προσθέτω στην ευχή σου και την "αισιοδοξία" ;)
*φιλάκια*

Provatakoooo
με φόρα δε λες τίποτα!!! χεχε
μπε, ρε, μπεεεεεεεε! :)

Gut als du
Καλημέρα Δευτέρας (εδώ να δεις μπιλαχχχχ) ;)
Σε αυτά που έρχονται λοιπόν!
(τσινκ - τσουγκρισμα)!!!

Ορεστάκο μουυυυυυυ
Καλημέρα, καλή βδομάδααααααααα, καλό Σεπτέμβρηηηηηη, καλή χρονιάαααα!!!
Αααααα! Και καλό επαγγελματικό προσανατολισμό (ξέρω εγώ τι λέω...χεχεχε ;)).

APSOY είπε...

Ξάδερφε to be
:)))))
Ειδικά από σένα και ειδικά τώρα, χαίρομαι πολύ που σε...διαβάζω αισιόδοξο!!!
Μαζί σου 100%!!!
:)
Καλημέρα! φιλάκια ρε (και στον ξάδερφο)! χεχε

h0m0sapiens
113 και σήμερα??? χεχεχε
Όταν με το καλό βγάλεις τον καλικάντζαρο που κρύβεις, περιμένω να έρθεις να μου τα πεις...
(ακούστηκε λίγο πρόστυχο αυτό που είπα ή ιδέα μου είναι???)χεχε
Φιλιάαααααααααααααααααα

aggelikoula
Χρυσό; Μη σου πω διπλά πλατινένιο... Είναι στην Κατεχάκη το συνεργείο. Αν περάσεις θα δεις και την προτομή μου! :Ρ.
Φιλάκια μικρήήήήήή!

Τζόρτζιόοοοοοοοοοοοο μου
Έχουμε και λέμε (ταμ)
Πρώτα συνεργείοοοοοο
Δεύτερον χωρίζω,
τρίτον πάω γραφείοοοοοοο

(μόλις έκανα απόπειρα να τα πω τραγουδιστά... αλλά δεν έχω φτιάξει το διάφραγμα και δυσκολεύομαι να οξυγονωθώ... καταλαβαίνεις, έτσι?χεχε)

φιλιάφιλιάφιλιάφιλιάφιλιάπολλά

Equilibrium
Λες να με δουλεύουν; Λες γι αυτό κάθε φορά που φεύγω από το συνεργείο έχω κολλημένο στην πλάτη μου ένα χαρτί που γράφει:
ΒΛΑΚΑΑΑΑΑΑΑΑΑ-ΚΟΡΟΪΔΟΟΟΟ-ΘΥΜΑΑΑΑΑΑ
?
Λες? Με προβλημάτισες τώρα...;)
χεχε.
γειά και χαρά σουυυυ! Καλως σε βρήκαααααα!!!

Ανώνυμος είπε...

τελικα λιγο πολυ μοιαζουν οι ζωες ολων μας!

χε χε χε χε!

φιλουρες!